DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Help - partea electrica si nu numai

teroristu03
post 4 Feb 2008, 16:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




Salutare la toti,

Stiu ca am un cont facut recent, dar citesc de mai mult timp forumul.
Tot de curand, am cumparat o Dacia Nova GT din 98, si totusi are niste probleme care ma deranjeaza. nu sunt chiar asa de grave, din punctul meu de vedere, dar ma dispera pe mine, sunt mai perfectionist sa zicem, si vreau sa mearga tot cum trebuie.
sa le insir:

Farurile sunt destul de slabe, mai ales faza scurta.
Am proiectoare, drq stie de unde se pornesc, daca se pornesc, sau daca merg.
Faza lunga, are un buton separat, creat de precedentu proprietar, pt ca de la maneta aia nu merge pornita.
Faza scurta, se mai stinge din cand in cand de capu ei (probabil la gropi), si trebuie oprita si repornita.
Nu cred ca releul/alternatorul sau ce o fi incarca cum trebuie bateria. Am niste boxe destul de performante, si un radio CD la fel, dar daca le dau mai tare putin, incep sa se distorsioneze, pt ca nu primesc destul curent. Stiu sigur ca asta e cauza, pe masina de dinainte mergeau bine. Si casetofonul se stinge si se reaprinde imediat, si tot asa, daca dau foarte tare - ii trebuie mai mult curent probabil si fiindca nu e, face asa. Daca pornesc farurile, acul se duce destul de bine spre rosu, iar cand nu e nici un consumator pornit, tot nu sta la jumatate, sta mai spre rosu... asta ma dispera cel mai mult, mai ales cu muzica sad.gif
Dezaburitorul nu merge.
Ceasul cu turatiile nu merge, ala cu kilometrajul merge.
Ceasul cu temperatura apei nu merge.
Am un beculet la bord, in stanga volanului, pus la un buton, care nu stiu pt ce e. e pus de cineva, nu din fabrica asta e clar. dar se aprinde si se stinge din cand in cand, de capul lui asa, sau daca apas pe butonul de langa el. dar nu stiu ce face, si ce imi arata. vreau sa aflu, si daca nu ajuta, sa-l scot da-l drq.
M-am uitat la motor, unde sunt blocurile alea de lumini, sau sigurantele alea, ce sunt alea asa, patrate, negre, etc. si am doar doua, cele din mijloc. in dreapta, spre sofer, nu e nimic, iar la cel dinspre faruri, parca sunt vreo doua sigurante, dar nu bloc intreg ca la mijloc. Ce e cu alea?
Probabil ca mai sunt ceva probleme, dar le-am uitat acum

Ce vreau de la voi, este sa-mi recomandati si mie un electrician destul de bun, dar nici foarte scump, care sa imi repare toate astea. Sau daca vreunul dintre voi se pricepe bine si vrea sa faca niste bani, pls help.


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 4 Feb 2008, 16:55
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




La multe din probleme gasești răspunsurile aici, pe forum, în secțiunea Nova, și nu numai... Răbdare să ai să citești.

Pentru a-ți putea recomanda colegii un specialist, trebuie să spui de unde ești...

La tine muzica văd că e drama... Eu aș zice că farurile sunt mult mai importante...

Pentru a nu se mai întrerupe muzica, aparatul trebuie conectat direct la bornele bateriei, printr-o siguranță de protecție. Mai multe info găsești pe forum.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 4 Feb 2008, 17:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




sa o iau pe rand...:

1.faza scurta se stinge pentru ca ai un contact imperfect in bloc.faza lunga nu iti merge de pe blocul de lumini ca s-au topit contactele.asta ti-a afectat si faza scurta.
2.butonu de proiectoare trebuie sa fie pe langa bricheta sau prin bord.incearca-le si tu dar sa ai pozitia aprinsa.
3.e posibil sa ai distorsiuni nu din cauza curentului ci din cauza ca ai difuzoarele prea mari pentru cd/mp3 player.e un fel de protectie.asa aveam la sony.cum dadeam mai tare, se inchide.cu toate ca aveam incarcarea slaba.cand am facut partea de incarcare, la fel se comporta.
4.verifica daca iti vine curent la dezaburire.daca nu ai curent la acei papuci, verifici priza de la hayon.daca ai asa ceva.daca nu vezi ca e un releu la panoul de sigurante.in caz de ai curent la luneta, inseamna ca rezistentele sunt duse.
5.verifica la bobina de inductie daca la minus ai 2 fire.unul e de la ruptor si celalalt e de la turometru.verifica si mufele din spatele ceasurilor.nu mai stiu care e.(sper ca nu ai GTi ca am scris punctul 5 degeaba).
6.exact in partea opusa a pompei de apa, ai 2 sonde.vezi daca ai papucii bagati acolo.daca ii ai si nici asa nu merge, ma gandesc sa nu fie sonda cea cu problema.
7.sigurantele acelea si ce relee mai sunt pe la motor sunt ori de la faruri , ori de la electroventilator.la motor nu e nici un bloc de lumini.singurul e la volan biggrin.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Feb 2008, 22:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pentru ceasul de apa procedezi in felul urmator pui pe rind la masa firele de la sonde (una de bec si una de ceas) cind pui cea de bec se aprinde becu cind pui cea de ceas se duce la temperatura maxima toate satea se fac cu contactul pus
mai poti face diferenta in felul urmator pui un aparat de masura pe ohmi si masori rezistenta intre masa si limba sondei unde intra papucul cu fir , la una nu da nimic , este cea de bec iar acea de ceas da in jur de 200-300ohmi si rezistenta scade cu cresterea de temperatura a apei


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 5 Feb 2008, 10:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




"Am un beculet la bord, in stanga volanului, pus la un buton, care nu stiu pt ce e. e pus de cineva, nu din fabrica asta e clar. dar se aprinde si se stinge din cand in cand, de capul lui asa, sau daca apas pe butonul de langa el. dar nu stiu ce face, si ce imi arata. vreau sa aflu, si daca nu ajuta, sa-l scot da-l drq."

Deci, PRESUPUN ca acel beculet si buton sunt pentru a semnaliza pornirea(becul) respectiv a porni(butonul) manual electroventilatorul de racire(GMV).
GMV-ul este pornit in mod normal de catre o termocupla montata pe radiatorul de racire(cum te uiti la motor, stanga jos, langa returul radiatorului, o "piesa" aurie insurubata in radiator, din care ies doua fire).
De fiecare data cand termocupla porneste GMV-ul,tu esti avertizat de lucrul asta(se aprinde "beculetul"...probabil e un LED). Unele termocuple functioneaza prost(NU pornesc cand trebuie...sau nu pornesc deloc)
De aceea a fost facut acest sistem - sa te avertizeze pe tine daca termocupla merge cum trebuie, iar daca nu, sa poti porni manual ventilatorul ca sa nu iti fiarba motorul(termocupla este de fapt un contact termostatic. Butonul este legat in paralel cu acest contact)

INSA, eficienta acestui sistem se bazeaza in totalitate pe indicatia ACULUI de temperatura, care tie nu iti merge.( Tu observi ca temperatura urca spre rosu,te uiti in bord,in functie de led,actionezi: - daca led-ul e stins inseamna ca termoculpa nu a pornit GMV - il pornesti tu de la buton sau daca led-ul e aprins si temperatura nu iti scade(pe ceasul de apa) opresti si vezi de ce nu merge GMV)

Pt. a VERIFICA daca ce am presupus e corect: cu capota ridicata, apasa butonul respectiv. Daca GMV-ul porneste, am avut dreptate. Daca nu,ori m-am inselat eu in privinta butonului si led-ului.....ORI butonul a fost deconectat(nu mai poti porni manual GMV-ul) insa led-ul nu(inca iti indica daca GMV porneste sau nu)

Diagnosticheaza si remediaza-ti defectul circuitului ceasului de apa cum ti-a spus un coleg de forum mai sus si verifica "sistemul" buton-led cum ti-am descris eu.

P.S. - GMV = Grup MotoVentilator

Imi cer scuze pentru lungimea postului...am vrut doar sa ajut. Sper sa aiba rabdare initiatorul topicului sa citeasca tot pomelnicul. biggrin.gif

Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 5 Feb 2008, 10:42


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 5 Feb 2008, 16:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




rabdare am eu destula, daca nu aveam rabdare sa citesc reply-urile, nu as mai fi postat toate problemele la care vreau rezolvare.
Chestia e ca, eu sunt cam paralel asa cu noul motor, asta pe injectie, tinand cont ca pana acum aveam o dacia normala. la asta ma cam uit crucis sad.gif

Asa, din ce investigasem eu pe acolo, beculetul ala avea legatura cu aeroterma aia, pt ca pornea de capul lui, cam cand pornea si aia, in majoritatea timpului. deci cred ca de la aia e, numai ca daca apas pe buton, se aprinde beculetu, da nu si aia.

insa la faza cu ceasu, sa pun pe rand la masa firele de la sonde, habar n-am ce sa fac sad.gif care sonde? care fire? care e masa? unde tre sa umblu? trebuie sa ma uit pe sub bord pe acolo pt fire? sau cum?

vedeti de ce ziceam eu ca sunt paralel? biggrin.gif


L.E. a mai intervenit o problema si mai mare: am mers duminica vreo 300 de km, fara sa o fortez, fara nimic, si a mers perfect. am ajuns acasa, totul bine. am pornit luni dimineata, am schimbat locul de parcare, totul ok. Luni seara insa, cand am pornit iar sa plec, a inceput sa scoata un sunet de la motor, cam din partea dreapta, de unde ar fi cureaua de transmisie. e un sunet, ca si cum s-ar lovi un fier de un alt fier, constant, sau ca si cum ar fi un surub ceva slabit, si acum are joc. la relanti are un anumit ritm, daca accelelrez, se accelereaza si ritmul ala de lovituri. m-am gandit ca are legatura cu cureaua de transmisie, mai ales ca fulia aia de jos, pare ca are un joc cand se invarte, dar am miscat de ea cu motorul oprit si nu are.
Face la fel cu motorul rece, motorul cald, in mers sau pe loc, bagat in viteza sau nu, cu ambreiajul calcat sau nu, etc.
Ce dracu o fi? ma uit la ea si habar nu am! sad.gif(

This post has been edited by teroristu03: 5 Feb 2008, 16:34


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Feb 2008, 16:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




cred ca fulia e.dar cureaua fiind intinsa, nu o poti misca asa usor cu mana.

o alta posibilitate ar mai fi pompa de apa.

acele sonde, se afla in partea opusa a pompei de apa.in partea dreapta a motorului.unde se uneste cutia cu motorul, ceva mai sus sunt acele 2 sonde .


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 5 Feb 2008, 17:44
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




"Asa, din ce investigasem eu pe acolo, beculetul ala avea legatura cu aeroterma aia, pt ca pornea de capul lui, cam cand pornea si aia, in majoritatea timpului. deci cred ca de la aia e, numai ca daca apas pe buton, se aprinde beculetu, da nu si aia."

Cand zici "aeroterma" te referi la ventilatorul radiatorului,sper. Deci e cazul doi: de semnalizat semnalizeaza pornirea dar nu ai pornire manuala. Daca vrei sa poti porni GMV-ul manual cauta/trage fire de la buton la termocupla.

Sondele de temperatura:

Picture_062.jpg ( Size: 347.35k ) Number of downloads: 806


Poza e de la o Nova GT insa la GTi sunt in acelasi loc.

Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 5 Feb 2008, 17:46


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 6 Feb 2008, 08:17
Post #9


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(teroristu03 @ 4 Feb 2008, 16:43)
Salutare la toti,
....... Dacia Nova GT din 98 ....
*


QUOTE(teroristu03 @ 5 Feb 2008, 16:29)
... eu sunt cam paralel asa cu noul motor, asta pe injectie ...
*



Deci hotarastete este Nova GT sau GTi.
Apoi completeaza si tu la profil locatia, ca ne-ai rugat sa-ti recomandam electrician bun si ieftin. Poate stiu eu doi, unul la Tulcea si altul la Timisoara. Ei, care din astia iti convine??!
La proiectoare trebuie sa ai pozitiile aprinse. Si daca ai o carte de Nova iti arata in poze unde este butonul. Daca nu merg o iei pe "ata". Se verifica buton-> siguranta-> releu (parca la Nova 98 asta e prin zona farului dreapta). Daca astea sunt bune se desfac proiectoarele si se curata de rugina. Apoi soclul becului se da cu putina vaselina. Daca nici asa nu merge "se suna" cablurile.

This post has been edited by paulica: 6 Feb 2008, 08:24


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 6 Feb 2008, 12:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




deci, e Nova GTi.
Am completat si profilul smile.gif
m-am uitat pe la motor, intr-adevar, sunt relee in spatele farului din dreapta, o sa ma uit eu pe acolo pe la ele, pt ca proiectoarele nu se aprind de la absolut nici un buton posibil, cu poztiile aprinse, stinse, faza scurta, faza lunga, in nici o combinatie posibila.
Cu sunetul ala care a inceput sa se auda am rezolvat-o, e capacul pompei de apa care trebuie schimbat.

dar din ce mi-ati zis voi, cu sondele de la temperatura apei, doar verific daca merg. dar daca nu merg, cum le rezolv?
si cum adica "se suna" cablurile?


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 6 Feb 2008, 12:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Daca sondele de apa(una sau amandoua) sunt defecte,le schimbi.
Se suna caburile = se masoara continuitatea lor.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Feb 2008, 22:45
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(teroristu03 @ 6 Feb 2008, 13:13)


dar din ce mi-ati zis voi, cu sondele de la temperatura apei, doar verific daca merg. dar daca nu merg, cum le rezolv?
si cum adica "se suna" cablurile?
*


la intrebarea ta raspunsul este in postul 4 iti dau si o schema informativa

Attached thumbnail(s)
ceasuri.JPG ( Size: 98.94k ) Number of downloads: 818


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre_andreiv
post 13 Feb 2008, 23:07
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 21 January 08
From: Vaslui/Iasi




Salut, am si eu o problema la releele de langa vasul de expansiune. Cand pun bornele la baterie unul din ele se cupleaza. Nu stiu daca e sa fie o problema asta, vreau doar sa stiu daca e bine asa, si daca nu , ce pot face? M-as pricepe si de unul singur sa o repar daca sunt indrumat bine smile.gif.
Multumesc.


--------------------
Dacia Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Feb 2008, 23:28
Post #14


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Acolo sunt 2 relee, unul pentru electroventilator, și unul pentru proiectoare.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 14 Feb 2008, 09:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




@ petre_andreiv - cred ca mai mult se aude cand cupleaza, dar el si decupleaza, numai ca nu se aude.normal, daca el cupleaza, nu ar trebuie sa porneasca electroventilatorul sau sa fie aprinse proiectoarele?

poate ai avut pozitia aprinsa in acel moment si chiar a cuplat proiectoarele.


Culmea e ca la mine, cand scot bornele si le pun la loc, pornesc stergatoarele sad.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 14 Feb 2008, 14:23
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




QUOTE(apollo @ 14 Feb 2008, 09:15)
Culmea e ca la mine, cand scot bornele si le pun la loc, pornesc stergatoarele sad.gif
*



radmasa.gif
ahaa, deci acolo sunt releele pentru proiectoare. ia sa ma uit si eu sa vad poate repar si eu proiectoarele mele.
alta intrebare: care e blocu de lumini? la dacia 1310 aia veche, stiu ca era pe undeva pe la motor. apollo mi-a zis acum ca ar fi la volan acolo, la maneta aia din care pornesc farurile, la nova. vreau si a doua parere icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Feb 2008, 14:37
Post #17


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Apollo are dreptate. La ORICE mașină este acolo, chiar și la 1310.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre_andreiv
post 14 Feb 2008, 19:50
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 21 January 08
From: Vaslui/Iasi




Pot spune ca nu e releul pentru proiectoare pentru ca am aprins proiectoarele si am scos releul care se declanseaza aiurea si proiectoarele raman aprinse. Deci mai ramane o singura varianta. Asta nu inseamnca ca ar trebui sa porneasca si ELV odata cu declansarea releului? As vrea sa stiu si eu daca ma poate ajuta vreo cineva cu o carte tehnica sau macar niste scheme ceva cu instalatia electrica a masinii. Stiu ca problema cu cartea tehnica s-a mai ridicat pe un alt post dar am incercat sa iau legatura cu respectivii care puteau ajuta si nu am primit niciun raspuns. Poate aici am sanse mai mari.
Mentionez ca am o Nova GT din '99 pe carburatie (modificare cu carburator simplu de 1.4 ).
Multumesc.


--------------------
Dacia Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 15 Feb 2008, 07:29
Post #19


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Câte relee ai lânga vasul de expansiune? Ca daca sunt 4 unul e de la injectie, unul de la pompa de benzina, unul proiectoare si unul de la ELV. E normal când pui bornele sa cupleze cel de pompa de benzina si/sau cel de la injectie.

This post has been edited by paulica: 15 Feb 2008, 07:31


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Feb 2008, 08:27
Post #20


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cele pentru pompa de benzină și calculatorul de injecție sunt pe conta-aripa stângă, împreună cu 2 siguranțe.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 15 Feb 2008, 08:32
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(paulica @ 15 Feb 2008, 07:29)
E normal când pui bornele sa cupleze cel de pompa de benzina si/sau cel de la injectie.
*



Atata timp cat cuplezi bornele si nu ai contactul pus, de ce sa cupleze releul de la pompa sau injectia?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


LE - Am si eu o nelamurire.Cand semnalizez stanga e totul bine,la fel si cu dreapta, dar cand pun avariile, imi inchide cd-player-ul ca si cum ar fi un scurt.

Pe toata partea stanga, scade intensitatea luminii fata de dreapta.Asta doar pe avarii si frecventa semnalizarii e mult mai rapida.Culmea e ca se aprind toate becurile.Daca semnalizez doar stanga, becul se stinge,pe avarii nu mai apuca sa se stinga.

E releul de semnalizare, sau butonul de avarii?

This post has been edited by apollo: 15 Feb 2008, 08:37


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 15 Feb 2008, 18:06
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Posibil lipsa masa electrica sau contact imperfect ori la butonul de avarii, ori la faruri. Se mai poate sa se intample ceva aiurea in interiorul butonului de avarie(contacte interne)
Posibil si releul de semnalizare, insa verifica masele/contactele primele. N-ar strica sa iei si butonul de avarii si releul de semnalizare la niste masuratori/verificari.

Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 15 Feb 2008, 18:09


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 15 Feb 2008, 18:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




excludem masa.ca o am refacuta.releul sau butonul.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 17 Feb 2008, 06:28
Post #24


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(apollo @ 15 Feb 2008, 08:32)
Atata timp cat cuplezi bornele si nu ai contactul pus, de ce sa cupleze releul de la pompa sau injectia?
*


Da releul de pompa nu cupleaza dar Bosch-ul e alimentat prin releu sau nu? Chiar nici nu mai stiu.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:17
Forum Renault