Bujii afumate
![]() ![]() ![]() |
Bujii afumate
nusi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1983
|
|||
gino73 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
ai un amestec benzina-aer (foarte) bogat in benzina . refa reglajul carburatorului si a aprinderii.
|
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
Merced |
![]()
Post
#3
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Obisnuiesti sa mergi cu socul tras?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#4
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
refa amestecul si aprinderea.
la mine se caramizesc dupa 2-3 ture in jurul blocului, bineteles cu motorul cald, fara soc. daca ai apr clasica, ia platina si condes. Beru/deduco, fa dist. la bujii la culoarea scanteii sau pune-le la 0.6 faci avansul cu becul, apoi daca e nevoie mai maresti reduci, in functie de rateuri. tii palma pe cagula filtrului de aer si accel usori de la carb. sa nu simti rateuri. fa smecheria, e f buna... metoda dodobird, daca nu ma insel |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
floryyn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE(Minel @ 19 Oct 2007, 10:06) Vezi sa nu iti traga aer fals pe la garnitura dintre corpurile carburatorului ,verifica planeitatea corpurilor ,(fara garnitura suprapune-le si vezi sa nu fie spatiu intre ele ) sau pe la "pata calda ",la mine facea rau de tot ,am cumparat in afara de bobina toata aprinderea noua ,cand de fapt era de la carburator, o metoda testata de "inventatorul " ei si de mine cum sa iti i cureti carburatorul ;verifica toata instalatia de alimentare de la rezervor pana la carburator ,mai poti verifica si aprinderea inca o data ,ar trebui sa mearga apoi "1- Se scoate carburatorul de pe masina. 2- Se desface COMPLET carburatorul. Aici atentie : recomand demontarea inclusiv a axului clapetei de acceleratie si scoaterea vechilor garnituri de teflon (care intotdeauna se vor inlocui cu unele noi !). 3- Se fac 2 grupe de piese : grupa cu jiglere si restul ! 4- Jiglerele se sufla se verifica eventual se schimba cu unele de fabrica calibrate . 5- Restul se pun intr-un vas mare metallic (o oala de inox de exemplu , dar fara stirea sotiei !) 6- Se umple vasul cu apa calda pana cand piesele sunt complet imersate (atentie vasul sa fie sufficient de inalt !) 7- Se pune in apa un detergent LICHID degresant (de bucatarie … eu prefer AXION lichid sau PUR lichid). Atentie trebuie obligatoriu lichid fara suspensii!). Cam la 3 litri de apa se pune 60-70 mL detergent lichid. 8- Se pune Ciorba de Carburator la fiert pe aragaz (din nou este bine sa nu vada nevasta)!!! 9- Cand apa incepe sa fiarba se reduce focul astfel incat apa sa nu clocoteasca in draci , dar in acelasi timp sa observati mentierea unei circulatii de bule de aer de la baza cratitei spre suprafata (un jet de apa extrem de util care va spala si curata toate orificiile daca orientam partile componente cand pe o parte cand pe alta !). Deci din trei in trei minute intoarceti partile pieselor cand pe o parte cand pe alta peste jetul de bule pana la terminarea timpului de fiert. 10- Se fierbe minim 30 minute pana la 45 minute . 11- Apoi se ia vasul de pe foc si se umple incet mai intai cu apa rece peste ciorba calda deja existenta evitand un soc termic violent. Se lasa apoi apa multa curgand in vas pana la inlocuirea completa a amestecului de detergent cu apa curata. Pana la terminarea operatiunii de la punctul 12 se lasa jet de apa in continuare curgand in recipient. 12- Acum pe rand se scote prima piesa , se curata bine de apa cu o carpa ce nu lasa scame dupa care IMEDIAT se sufla violent pe toate orificiile pana la uscarea lor . Apoi se ia urmatoarea , etc. 13- Rezultanta este un carburator “nou nout” idem ca prezentare ca si cel din magazin. 14- Si mai ales TOATE micile canale existente sunt acum in perfecta stare ! 15- Se remonteaza carburatorul (nu uitati TOATE garniturile se vor pune noi!). " bafta mare ca poate o sa ai nevoie !!! Cam asa se face, si da roade metoda. Un prieten a aplicat-o dupa ce i-au pus zahar in rezervor...dupa ciorbiță ziceai ca are carburator nou, mergea Dacia brici ![]() This post has been edited by floryyn: 12 Feb 2008, 06:58 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
nusi |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 February 08 ![]() |
mulțumesc de sfaturi,mă m-ai chinui un pic,am aprindera nouă,inclusiv delcoul
|
--------------------
dacia
1300
1983
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai e ceva,eu am patit-o si o spun la toti,avansul vacuumatic,sa iti mearga,sa nu fie sparta membrana sau blocat mecanismul de corectie a avansului(cel vacuumatic),sau daca ai membrana noua,vezi arcul sau ca deobicei sunt mult prea tari.Nici eu nu am crezut ca poate avea asa mare influenta,el ajustind doar cu cateva grade aprinderea,dar la mine doar asta a fost.Si apropos e cel mai simplu de verificat.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
arcul ala de la capsula vacumatica daca nu e reglat corect ca la turatia de 2000 de ture sa scada in 0 avansul vacumatic degeaba tot puneti arcuri cu o anumita constanta . Daca e slab avansul vacumatic mare la pornire 6 grade dupa ce sub clapeta depresiunea se reduce pe la turatia de 2000 de ture avansul vacumatic trebuie sa scada in 0. Daca scade prea repede masina de la 1500 de ture devine puturoasa iar pina la 1500 ai demaraj in tromba. Acuma difera de la masina la masina motor motor cum doresti sa ai curba de avans.
nusi corecteaza dupa ce ai incalzit motorul relantiiul sa-l ai la 800 de ture din surubul oblic ....dupa aceea din surubul orizontal de la baza carburatorului reglezi amestecul de aer si combustibil. Se face asa : strangi surubul pina ce simti ca turatia motorului scade devine neregulata si il deschizi usor surubul pina cand turatia devine mare si stabila. Te duci la delco turezi motorul la 3000 de ture si reglezi din delco avansul in asa fel in cat rateurile sa nu apara daca apar mai dai usor pe stanga la aceasta turatie. Si inca ceva verifica capsula vacumatica : - scoti furtunul care e infipt in carburator si care vine la delco desfaci capacul de delco si celalat capac pina ce ai vizibilitate la platina . Se pune un deget sub capsula vacumatica fiindca e un mic orificiu si se trage aer de pe acel furtun se vizualizeaza daca platina se misca de la dreapta la stanga eliberezi degetul platina trebuie sa revina usor in pozitia initiala sau senzor ce o fi acolo montat de tine. Verifica daca orificiul de la capsul acela mic e infundat daca e il desfunzi. Schimba fisele daca au rezistenta mare cu unele siliconate gen tesla. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:29 |