Problema electromotor sau baterie?, stiti un electrician auto bun in Ploiesti???
![]() ![]() ![]() |
Problema electromotor sau baterie?, stiti un electrician auto bun in Ploiesti???
ireedeejay2 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 November 07 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Sce 54 kW, B4D-B4
Prestige 2018
|
|||
variable_dynamics |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
ireedeejay2, la tine ori e o problema de contact electric prost....ori cineva in tot lantul de electricieni,mecanici,etc nu si-a facut treaba cum trebuie. Iti recomand sa iti indrepti atentia in primul rand catre manunchiul acela de fire de la demaror(aha....acum imi amintesc de tine....
![]() "am gasit un alt electrician(2), care mi-a zis ca sunt bucsile duse,si dupa ce mi-a montat electromotorul,la loc, pe drum mi-a luat foc un manunchi de vreo 5 fire, care s-au atins de galerie,fiindca boul nu le-a legat strans...problema persista...am cautat alt electrician(3)..recomandat si asta...mi-a masurat el pe-acolo, si m-a trimis s-o pun pe tester" Pai...stimabile...ti-a remediat cineva(electrician #3) chestia cu firele?!??! Adica papuci noi, izolatie noua, curatate bornele demarorului, etc??? Sau te-a trimis doar la tester? Ai remediat problemele de la acele fire? DA sau NU Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am berlina nu stiu cum vine instalatia electrica la tine , in primul rind ar fi bine sa verifici densitatea electrolitului din baterie inainte sa o pornesti ca sa vezi cum stai , apoi legaturile pe cablurile mai groase alternator baterie , borne , cabluri electromotor papucii , sa nu fie incinse sau slabe pe undeva , alternatorul daca baga bine (intre 14 - 14'4V cu aparat de masura) mai poate fi de la electromotor posibil rotor strimb (excentric ) cum am eu , la fiecare an trebuie sa schimb bucsile ca altfel invirte greu , legaturi pe la masa nasoale sau releu de incarcare defect , daca ai incorporat se poate schimba cu unul normal dar cu modificari in alternator
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ireedeejay2 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 November 07 From: Ploiesti ![]() |
se pare ca de vina ar putea fi cd-ul instalat prost si imi consuma bateria ...daca nu plecam 2-3 zile cu ea,si nu luam borna, ramaneam fara curent...si imi instalase cd-ul un tip,contractor al unei firme renumite care instaleaza sisteme de alarma,sisteme supraveghere video,etc...am inteles ca un condensator al cd-ului consuma curent cat timp masina sta, chiar daca am scos fata...nu stiu cum l-a legat, oricum nu era legat la contact...am pus o baterie proaspat incarcata, cca 8 h pe redresor, si am scos mufa cd-ului, sa fac teste cateva zile, pornind-o dimineata, sa vad cum se comporta (plec la serviciu cu o conventie, deci nu se merita sa traversez orasul cu masina personala, si la ore de varf)...
daca se dovedeste ca asta este cauza, ori refac legaturile la cd, ori pun pe firul de "+" un intrerupator , fixat pe bord, si in felul asta o sa fiu sigur ca-i tai alimentarea, astfel scutesc de uzura si slotul fetei detasabile...sa vedem, oricum va tin la curent, si va multumesc pentru sfaturi. toate cele bune! |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Sce 54 kW, B4D-B4
Prestige 2018
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si zici ca tipul lucreaza la o firma renumita doamne cati prosti sunt in tara asta , frate cum sa consume un condensator energie ??? tu ti-ai pus intrebarea ? Un condensator filtreaza si se incarca si mentine tensiunea eletrica la valoarea bateriei
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Poate mai ai alți consumatori activi, de exemplu alarma...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
ireedeejay2, asa cum am vorbit, gasesti pe cineva care sa iti lege cum trebuie RCD-ul. Iti explic putin despre ce e vorba ca sa stii ce sa ii spui respectivului.
Deci,RCD-urile au doua fire de "+" Unul permanent, care de obicei are culoarea galbena(dar NU intotdeauna!!!) si care trebuie legat la "+" permanent al masinii(ai fir de "+" permanent in tabloul de sigurante, culoarea lui este ALBASTRU(dar la fel,cine stie cate tipuri de cablaje au facut astia de la Dacia,deci....)) Oricum, la capatul acestui fir este un papuc care se conecteaza in tabloul de sigurante in parte dinspre motor Acolo trebuie legat "+" permanent! Celalalt "+"(care scoate finalii din Stand-By si alimenteaza restul RCD-ului este de obicei ROSU(la fel, culoarea NU este batuta in cuie) si trebuie legat la "+" Accesorii. Firul de "+" accesorii il gasesti tot la tabloul de sigurante...parca are culoare maro-verde(gen fir de impamantare...la fel NU e batuta in cuie culoarea) Sper ca nu te-am zapacit....in principiu, sa masoare electricianul care "+" vine unde si sa le conecteze corect!!! Nu e mare scofala, bunavointa sa fie. ![]() Quote djasu82:"Asadar per total adunat la curent rezulta cam 50-100 mA/h. " ![]() Of Of...stimabile,pe unde postezi dai informatii aiurea. Chiar daca asta nu are un impact asa de mare....eu o sa te corectez,din 2 motive: 1. poate mai inveti si tu ceva! 2.Ca altcineva care citeste ce scrii tu, sa nu faca calcule aiurea sau sa retina chestii gresite!!! Deci, ce masori tu cu ampermetrul inseriat este CONSUMUL INSTANTANEU! SI nu ne exprima in mA/h ci in mA si atat! Daca vrei sa exprimi ceva in miliamperi/ora ala ar fi consumul orar de curent(adica, asa orientativ ca sa intelegi si tu despre ce e vorba - media valorilor curentilor masurati de tine/ unitatea de timp(adica 60 minute sau 3600 secunde,etc) Asta cu media se aplica mai ales in cazul alarmelor, al caror consum variaza intr-o anume unitate de timp. Numai bine! |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(ireedeejay2 @ 16 Feb 2008, 18:45) se pare ca de vina ar putea fi cd-ul instalat prost si imi consuma bateria ...daca nu plecam 2-3 zile cu ea,si nu luam borna, ramaneam fara curent...si imi instalase cd-ul un tip,contractor al unei firme renumite care instaleaza sisteme de alarma,sisteme supraveghere video,etc...am inteles ca un condensator al cd-ului consuma curent cat timp masina sta, chiar daca am scos fata...nu stiu cum l-a legat, oricum nu era legat la contact...am pus o baterie proaspat incarcata, cca 8 h pe redresor, si am scos mufa cd-ului, sa fac teste cateva zile, pornind-o dimineata, sa vad cum se comporta (plec la serviciu cu o conventie, deci nu se merita sa traversez orasul cu masina personala, si la ore de varf)... daca se dovedeste ca asta este cauza, ori refac legaturile la cd, ori pun pe firul de "+" un intrerupator , fixat pe bord, si in felul asta o sa fiu sigur ca-i tai alimentarea, astfel scutesc de uzura si slotul fetei detasabile...sa vedem, oricum va tin la curent, si va multumesc pentru sfaturi. toate cele bune! poate te ajuta cu ceva acest topic masoara si curentul absorbit in stationare (fara contact ca si cum masina ar sta nepornita) This post has been edited by bygy007: 16 Feb 2008, 23:00 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paulica |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Deejay fii atent.
Bygy stie dar i-a fost lene sa zica, si iti cam trebuie 4 mâini pentru treaba asta. Se desface o borna (de preferat -) a bateriei, se inseriaza ampermetrul, parca + pe clema si - pe borna bateriei, (daca e digital stie sa arate si cu minus) dupa care clema aia de pe cablu "se aseaza pe borna", apasând ferm. Se lasa 10-20 sec si se armeaza alrma. Deci borna + amp; borna - amp; apasare clema pe borna baterie; actionare telecomanda; cam rezulta 4 mâini. Dupa alte 10-20 sec de la armarea alarmei, se departeaza usor clema cablului de pe borna bateriei, având grija ca sondele ampermetrului sa ramâna in contact una cu clema de la cablu cealata cu borna bateriei. De preferat prima masuratoare sa o faci pe o scala mai mare a ampermetrului si in functie de ce arata la a doua masuratoare selectezi scala potrivita a ampermetrului. Dupa ce vezi consumul in gol o iei prin eliminare: 1. Elimini becul din portbagaj si iar masori. Daca e cam la fel pui becul la loc. 2. Deconectezi RCD-ul si iar masori. Daca e doar cu 10 mA mai putin pui RCD-ul la loc. 3. Deconectezi centralizata si iar masori. Si tot asa cu toti consumatorii care iti vin tie in cap. FII ATENT! Toat procedura aia cu 4 mâini e necesara sa suntezi ampermetrul pt. ca la armare alarma poate sa suga si 9 A daca "flashuie" pozitiile. Iar masuratoarea pe scala de 10 A nu da precizie buna deloc dupa ce s-a armat alarma ca devine curentul prea mic. Bafta This post has been edited by paulica: 17 Feb 2008, 06:24 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:02 |