Rateuri la aprindere
![]() ![]() ![]() |
Rateuri la aprindere
Alin.Iordan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997
- SV-03-NIT
|
|||
alinushy |
![]()
Post
#2
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
regleaza avansu (din delcou)
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Alin.Iordan @ 20 Feb 2008, 11:51) Cine poate sa imi explice si mie de ce in momentul aprinderii imi da niste rateuri de parca as trage cu mitraliera, plus ca nu vrea sa porneasca se ineaca in continuu. Si cum as putea remedia problema? Multumesc Verifica culbutorii ,regleaza avansul la semn iar in legatura cu inecatul vezi cuiul poantou si plutitorul sa nu fie spart ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
alinushy |
![]()
Post
#4
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
+ bujii, fise, platini, capac delco, bobina
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Alin.Iordan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 February 08 ![]() |
Am schimbat capac delco, bujii, fise, rotor delco, platini... si tot nu vrea sa porneasca, la cuiul pontou nu prea m-as baga pt ca nu am set de lere, pt o reglare ulterioara. Multumesc oricum
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997
- SV-03-NIT
|
|
alinushy |
![]()
Post
#6
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
cuiu poanto (nivelul de benz de fapt) nu se regleaza cu lera, cu un burghiu de 8 sau cu o tigara,
This post has been edited by alinushy: 20 Feb 2008, 12:22 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Alin.Iordan |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 February 08 ![]() |
Minel unde e acel semn de care spui cum as putea sa il identific?
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997
- SV-03-NIT
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(alinushy @ 20 Feb 2008, 13:21) Te inseli amarnic si mai faci misto de oameni .... Nivelul se regleaza la 7mm si 13 mm , se tine carburatorul in pozitie verticala si se regleaza nivelul la plutitor . In repaus cand inchide cuiul poantou plutitorul trebuie sa aibe 7mm si sa atinga usor bila de la cuiul poantou iar in deschiderea cuiul poantou distanta maxima e de 13mm . Se face rost de spirale de 7mm si de 13 mm si se regleaza perfect... a se observa ca sunt doua distantiere pe nume lingurite din care se regleaza nivelele corespunzatoare. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Alin.Iordan @ 20 Feb 2008, 12:24) Semnul se gaseste pe volanta si este de fapt o linie crestata in volanta pe care o aliniezi cu semnul de pe carcasa ambreiajului ,astfel sti ca este un clindru in compresie ,cilindrul 1 sau 4 depinde unde este indreptata luleaua ruptorului ,daca este spre partea stanga a masinii este cilindrul 1 iar daca este indreptata spre capacul culbutorilor este 4 !! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Alin.Iordan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 February 08 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 20 Feb 2008, 12:44) Te inseli amarnic si mai faci misto de oameni .... Nivelul se regleaza la 7mm si 13 mm , se tine carburatorul in pozitie verticala si se regleaza nivelul la plutitor . In repaus cand inchide cuiul poantou plutitorul trebuie sa aibe 7mm si sa atinga usor bila de la cuiul poantou iar in deschiderea cuiul poantou distanta maxima e de 13mm . Se face rost de spirale de 7mm si de 13 mm si se regleaza perfect... a se observa ca sunt doua distantiere pe nume lingurite din care se regleaza nivelele corespunzatoare. Ms tare mult pt detalii am sa tin cont de ele. 20 Feb 2008, 17:19: Multumesc mult am remediat problema era sarita de la punct, plus ca era si rotorul nou defect, l-am pus pe cel vechi, am reglat avansul si presto ... functioneaza. multumesc mult la toata lumea de sfaturi. This post has been edited by Alin.Iordan: 20 Feb 2008, 17:19 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997
- SV-03-NIT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 01:21 |