probleme cu incalzirea, incalzire doar pe parta stanga
![]() ![]() ![]() |
probleme cu incalzirea, incalzire doar pe parta stanga
sorin76 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- SB-01-RDZ
|
|||
ali73 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
Este normal.Asa au fost calculate.Mai intai trebuie dezaburit in fata soferului.Daca nu este suficient de intens jetul de aer,scoate grila de la calorifer,si mai etanseaza locurile pe unde s-ar putea scurge aerul produs de ventilator.Ventilatorul ia aer prin partea de sus ,si il impinge prin lateral.Acest jet trebuie sa treaca prin calorifer,nu sa se risipeasca prin cine stie ce gauri.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
Dyda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Mai ficior si la mine tot asa este nu se incalzeste decit partea stg a caloriferului din bucatarie- scuza-ma ca ma adresez in felul acesta dar da si tu ceva detalii despre masina , plansa bord si sistemul de incalzire
|
-------------------- Kox
|
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
verifica si invarte de cateva ori robinetul de apa calda, si eu am avut problema asta, si am desfacut bordul, apoi am invartit de 2-3 ori robinetul (eu am) si si-a dat drumul.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mewtwo |
![]()
Post
#6
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie etansat compartimentul cu caloriferul, foarte bine ! Trebuie avut grija la etansarea laterala ; la viteza mare chiar daca pornesti ventilatorul aerul rece nu mai trece prin calorifer, ci intra direct in ventilator . Dai jos tabla aia unde este grila si vezi cum calca pe celelalte table din compartimentul calorifer ; etansezi cat poti de bine si se rezolva garantat ! Ideea este ca aerul de afara sa treaca numai prin cele doua gile (sau una) fara a aspira prin alte parti !
Am si eu aceeasi problema si sper ca zilele astea sa o rezolv . Toate bune PA ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mewtwo @ 6 Dec 2004, 10:53) Trebuie etansat compartimentul cu caloriferul, foarte bine ! Trebuie avut grija la etansarea laterala ; la viteza mare chiar daca pornesti ventilatorul aerul rece nu mai trece prin calorifer, ci intra direct in ventilator . Dai jos tabla aia unde este grila si vezi cum calca pe celelalte table din compartimentul calorifer ; etansezi cat poti de bine si se rezolva garantat ! Ideea este ca aerul de afara sa treaca numai prin cele doua gile (sau una) fara a aspira prin alte parti ! Am si eu aceeasi problema si sper ca zilele astea sa o rezolv . Toate bune PA ! Multumesc pentru idei; problema este ca la mine la picioare intra caldura peste tot, numai sus, la parbriz am problema expusa; ma gindesc la ceva voleti care nu mai misca sau aer fals pe undeva DUPA calorifer; o sa verific sa vad. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ali73 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Dec 2004, 10:25) Super, a mea inseamna ca a fost fabricata pentru Anglia, pentru ca la mine se incalzeste de la axul volan pina in dreapta; de la volan spre stinga da rece (sus, la picioare baga normal) La tine este alta treaba.In primul rand vezi daca se deschid voletii din dreptul caloriferului,si in al 2-lea rand , care e mai sigur,nu ai deschis unul din cei trei voleti(cel din stanga) de sub grila de sub parbriz. |
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Posibil rupt si nu mai este actionabil de la pirghie
|
-------------------- Kox
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
disaster |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
pentru o mai buna dezaburire a parbrizului dupa ce etansezi monteaza 2 prize de aer pe grila (cam 50.000 in targ)pentru a sporii volumul de aer care intra la calorifer.parerea mea
![]() |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
sorin76 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 October 04 ![]() |
Multumesc pentru sfaturi, dar problema sa inrautatit in sensul ca nu mai am caldura deloc. Am observat ca nu se mai incalzeste caloriferul, am aerisit instalatia dar nu sa rezolvat decat temporar problema. Cred ca imi intra pe undeva aer in instalatie si nu imi dau seama pe unde.Furtunul care intra in partea de sus a radiatorului e tot timpul gol, cand apas pe el apa bolboroseste in borcan. Racordurile sunt bune, nu-ni dau seama ce poate fii. Se aude si un suierat din zona pompei de frana, sa fie vreo legatura?(e si robinetul pe langa dar nu cred ca e de la el)
|
--------------------
dacia
1310
- SB-01-RDZ
|
|
SYL |
![]()
Post
#13
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Daca caloriferul este montat corect trebuie ca srpe parbriz sa dea caldura la fel peste tot (si in stg, si in dr, si la mijloc...).
Caloriferul trebuie sa stea in locasul lui perfect lipit de tabla, sa nu scape aer rece pe langa el. Pb este in special in pareta de sus, deci caloriferul trebuei ridicat la maxim in sus, si eventual etansat ca sa nu treaca deloc aer pe deasupra lui. Normal caloriferul sta fixat cu 3 "cleme"; trebuie ca aceste cleme sa intre bine sub calorifer si sa il tina fixat lipit de tabla de sus, a.i. sa nu teraca aer pe deasupra caloriferului. De asemenea trebuie acordata o mare atentie la extremitatile caloriferului, si pe acolo poate scapa aer rece. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
harbulet |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
salutare
eu am montat un calorifer suplimentar sub bord isi face treaba bine sunt multumit (daca nu ar face zgomot e perfect am eu planuri cu ea) problema este cand o pornesc se aude ceva de genul cum ai turna apa intr-un recipient pana se incalzeste dupa este OK - e normal?? mai are cineva porblema asta? cu caloriferul am pus la burete pe linga el si silicon am golit piata si nimic tot partea stanga se incalzeste dar sunt solutii mai trebuie timp am vazut pe net un R12 tunat cu o grila interesanta o caut si o postez aici bafta |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
SYL |
![]()
Post
#15
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(harbulet @ 21 Dec 2004, 13:07) problema este cand o pornesc se aude ceva de genul cum ai turna apa intr-un recipient pana se incalzeste dupa este OK - e normal?? mai are cineva porblema asta? Si la Nova mea imediat dupa pornire se aude cateodata acest sunet de la calorifer (in genul unuci clipocit de apa, scurgere de apa....), se intampla mai ales vara (mentionez ca la Nova apa trece tot timpul prin calorifer, nu exista robinet care sa il inchida). Cat a fost in garantie m-am tot plans de acst lucru, dar mecanicul spunea ca este normal.... Parerea mea e ca nu e ceva grav, adica eu nu am avut nici o pb legat de acest lucru; cel mult mai fa-i si tu o aerisire la circuit, e posibil sa ai ceva aer in intalatie si desemene ai grija sa ai bine stranse colierele de la furtunele circuitlui de racire ( sa nu intre aer pe undeva). |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Daddy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Daca galgaie are aer, e clar nu, deunde poate sa se auda un asfel de zgomot ? Numai daca este aer in instalatie.
Este posibil acel calorifer sa dea caldura ( chiar daca are aer in el partial) dar sigur nu da la capacitate maxima. Deci trebuie aerisita instalatia pt. o eficienta / randament 100 %. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 04:32 |