Consum vs Jiclor, 140 vs 135
![]() ![]() ![]() |
Consum vs Jiclor, 140 vs 135
RIon |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
incearca 135 pe benzina si 170 pe aer. o sa fii multumit.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
SGM, da si tu detalii...nu fii zgarcit.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristidb |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
135 benzina cu 170 pe aer e combinatia la carburatorul de 1300. Nu merge bine pe cel de 1400. Micsorand jiclorul de benzina saracesti amestecul in mod egal la toate turatiile. Marind jiclorul de aer saracesti amestecul la turatii mari.
Explicatia ar fi ca amestecul e prea sarac, arderea nu se face corect si de aici rezulta o putere mai mica. Motorul trage mai slab si apesi acceleratia mai tare, mare parte din timp motorul merge pe circuitul principal in loc de circuitul de progresiune. De aici apare consumul marit. Nu trebuia sa renunti la cel dublu. Mie imi ia 11 in Bucuresti. La mine consumul a scazut cand am marit jiclorul de benzina de pe treapta 1. Era amestecul prea sarac, in concluzie apasam acceleratia prea tare si intra circuitul de imbogatire. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
cristi, nu m-ai lamurit... e vorba de simplu, ce pot face aici? am refacut setarile la aer si relanti...asta din urma e cam neregulat acum...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristidb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei consum mai mic pune carburator de 1300 cu totul. Jicloarele de 1300 nu merg pe 1400.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
pai paulp are, si s-a redus la 10... e?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Am avut eu pe carburator de 1300 ,jiglere de 1300.Facut carbotest ,aprindere ,bujii.A mers bine 2-3 zile.Pana cand a inceput sa intrerupa in mers.Am verificat bujiile ,erau negre ancroasate(scuze daca nu am scris bine).La sfatul cuiva am schimbat fisele si bujiile.Mergea bine numai cu jocul tras 5 cm.Altfel dadea in "nas". Rezultatul consum ff mare.M-am intors la carbotest ,si mi-a pus pe carburator jiglere de 1400, inclusiv pulverizatorul.Acum merge bine ,dupa ce am schimbat si al treilea set de bujii ,pt ca idioti de vanzatorii nu stiau ca la Nova nu se potrivesc bujiile obisnuite de berlina,desi le-am cerut de Nova.Consumul inca nu l-am facut.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
RIon |
![]()
Post
#9
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Pai da, stiam si eu ca nu prea merge cu carb. de 1300, dar problemele astea...hm...la cateva zile... nasol.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RIon @ 7 Dec 2004, 22:14) Pai da, stiam si eu ca nu prea merge cu carb. de 1300, dar problemele astea...hm...la cateva zile... nasol. ia un set COMPLET de jiglere de 1400 noi ...... punele ...... randamentul optim si consumul este atunci cand ai valorile corecte puse ..... la jiglere vorbesc .....alta discutie e daca vrei sa o faci de curse .... dar si aici modificarea unui singur jigler duce automat la modificarea si ale celorlalte (pana si la ala de sprit !!!!) .... consumi mult , sau marog mai mult decat normal pentru ca ceva este fie defect fie prost reglat ...... seturile de jiglere se calculeaza destul de complicat si sunt interdependente !..... fi sigur ca ele au fost optime atunci cand carburatorul a iesit din fabrica ...... schimbarea unui singur jigler este ....o eroare .....cu urmarile pe care le vezi .... poate la altii ele nu au fost imperechiate initial .... si abia acum sunt corect (paulp) .... sau poate chiar consumul lui micsorat are alta cauza ..... totusi teoria ramane teorie ..... si este bine pusa la punct ..... vezi supapele de pe celelalte jiglere .... sa nu fi decalibrate .....etc ....sunt mult de spus ..... |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cum as putea sa inlocuiesc "papagalul"(pulverizatorul de la pompa de "spritz") cu unul maleabil? as vrea sa-l pot indoi, sa-i pot directiona jetul in "difuzorul mic" (centrator). Asa chiar si la depresiuni mai mici jetul ar fi omogenizat cu aerul mai bine. (la dublucorp se poate, e din alama)
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
paulp |
![]()
Post
#12
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Dodo, te asigur ca am luat carburatorul original, sigilat, din magazin.
Eu am fost cel care l-a dezvirginat ![]() Ideea cu jiclorul de 135 pe carb de 1.4 a venit absolut intimplator, in timp ce-i trageam o curatare, si ma plingeam tatalui meu ca-mi consuma 16% in oras. Din pura imtimplare aveam in set de jicloare de 1300, dar nu l-am schimbat decit pe cel principal, sa vedem ce se intimpla. Rezultatul: acum imi ia 6.8 in afara si 10-10.5 in oras. PS: consumul l-am facut si inainte si dupa ce am montat dracia aia cu magneti ![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
milu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
carb_1300.JPG ( Size: 79.93k )
Number of downloads: 209
carb_1310.JPG ( Size: 86.73k ) Number of downloads: 231 Sper sa va fie de folos 1300 vechi: 1310 (model 95 - 98) pentru 1.3 si 1.4: |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 05:55 |