Punte spate Dacia Nova
![]() ![]() ![]() |
Punte spate Dacia Nova
teroristu03 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Exclus.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
barbutu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
pentru ca tot se vorbeste de punti,am si eu o intrebare:ce punte cu discuri se potriveste pe nova?de pe ce masina?
|
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
apollo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
mai bine lui puntea originala si scapi de belea .
apropo dece vrei sa schimbi puntea ? ce ai distrus asa de rau la ea ? sau tu vrei alta punte doar ca sa ai etrier pe spate si nu tamburi ? puntea de nova este diferita ca de la cer la pamant fata de dacia clasica. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
barbutu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
sunt constient ca nu imi omologheaza nimeni treaba asta.puntea vreau sa o schimb pentru a imbunatatii franarea si poate in viitor masina va primi o inima mai mare
![]() asa ca vreau un raspuns cat mai complet:de la ce masina se potriveste si eventual daca a pus cineva sa imi dea unele safaturi pentru adaptarea noii punti. puntea mea nu are nici un defect,este perfect functionala. This post has been edited by barbut_88: 5 Mar 2008, 22:08 |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
era cineva care vindea kit complet cu etriere, discuri si ce mai trebuie pentru spate.asa ca n-are rost sa schimbi toata puntea.vezi la bursa.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu zic să faci invers. Păstrezi sigla, și cauți o mașină care "să meargă" cu ea...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
eu zic sa pui axa de cap tractor cu roti duble spate si o sa ai o frana de te ridica de bot
![]() da-i cu praf de mers , ca aici nu facem balarii din astea de care vrei tu , ai o problema ok te rezolvam il limita posibilitatilor , da ce vrei tu pana mea, te dau afara si mecanici in service, This post has been edited by mihai0070: 6 Mar 2008, 21:51 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
barbutu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
doamne!!!!! nici acum nu ma pot opri din ras
![]() ![]() credeam ca rolul unui forum e sa impartasim idei despre unele probleme si sa ne ajutam intre noi,nu sa facem misto unul de celalat. am pus o intrebare cat se poate de normala,nu vad cu ce a putut sa te deranjeze treaba asta,daca erai asa de priceput imi spuneai ca s-ar potrivi o punte de pe nu stiu ce model de masina,in loc sa ma iei peste picior de parca tu ai fi buricul pamantului si noi restul lumii niste nimicuri. oamenii ca tine fac unii membri ai forumului sa nu mai intre pentru ca sunt luati peste picior,pe cand alti utilizatori sunt amabili si te ajuta cu sfaturi si chiar au interesul sa te ajute in rezolvarea unei probleme,iar daca realizeaza ca nu stiu cum se rezolva ceva stau in banca lor si nu posteaza aiurea ca sa faca offtopic si sa umple paginile forumului degeaba si sa le creasca numarul de posturi(sa sti ca nu cresti cu nimic in ochii mei daca ai mii de posturi). mecanicul meu nu m-ar refuza daca m-as duce cu o punte care sa se potriveasca si daca as putea sa o adaptez fara mari eforturi(sa nu crezi ca acum eu caut o punte pe care sa o pun direct pe masina fara nici o modificare,si mecanicul are atelier cu tot ce trebuie,nu imi repara masina pe genunchi in parcare). asa ca nu inteleg de ce sunt absurd,vreau ca masina sa franeze bine,nu am venit cu o intrebare pe care de regula o pun cei care si-au luat carnetul de 2 zile:cum scot mai multi cai din motorul de dacie? sau :ce motor se potriveste pe dacie? in loc sa intrebe cum poate sa pregateasca masina pentru un motor mai mare/puternic(franare,stabilitate....) parerea mea:puntea spate pe discuri imbunatateste franarea(cred ca se va observa radical diferenta) schimbarea placutelor se face mult mai usor decat cea a sabotilor. numai bine |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#11
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă erai mai luminat, îți dădeai seama că întrebarea ta e penibilă.
Când îți mai vin astfel de idei, încearcă întâi să îți iamginezi dacă merită sau nu, toate adaptarile, improvizațiile, și alte bălării, ce nu vor fi omologate vreodată... și care ar fi scopul final. Deci ține minte, la întrebări tâmpite, răspunsurile vor fi doar la mișto. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
barbutu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
eu cred ca merita pentru ca masina va primi un motor mai mare si trebuie sa am cu ce sa ma opresc.cat despre partea cu omologatul,daca ar fi dupa ei am avea toti masinile cum au iesit din fabrica,trebuie sa risti daca vrei sa realizezi ceva.
si nu cred ca intrebarea o sa mai fie penibila cand masina va avea un motor cu mai multi cai si nu voi avea cu ce sa o opresc,atunci toata lumea imi va spune ca sunt cretin pentru ca am pus un motor mai mare si nu am imbunatatit franarea. |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
apollo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Cunosti sau ai idee cate implica astea?Tot ceea ce vrei sa-i faci.
Mai nou am auzit ca RAR-ul mobil opresc masini mici.Sunt controale peste controale si in special cauta scurgerile de ulei motor, ulei cutie, combustibil si jocurile la ax volan si roti. Se retine certificatul si cineva care era cu masina firmei voia sa-i dea 4000 ron amenda pentru ca ii curge ulei pe la baia de ulei. Sa pui motor mai mare inseamna sa ramforsezi cadrul motor ca nu o sa tina, sa intaresti toata masina. Vibratiile sunt mai puternice si ai sa te trezesti ca iti pica cate o aripa pe drum. Si Doamne fereste, schimbi puntea si pui ceea ce vrei tu.Dar cunosti cat de cat ceva de rezistenta, de forta de franare(ca vei avea discuri) sa nu mai zis si de proportiile de franare. Ai sa te trezesti pe drum ca iti ramane puntea in prima groapa, ca nu era bine prinsa in suportii ei sau ca a cedat. Te cam joci cu viata ta aici si a altora.Las-o asa cum este. Vrei discuri pe spate, atunci schimba masina .Cumpara alta cu discuri pe spate din fabrica sau SH si sa aibe ABS eventual. This post has been edited by apollo: 7 Mar 2008, 11:44 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
barbutu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
stiu ce implica schimbarea motorul si de aceea vreau intai sa pregatesc masina pentru a putea sa primeasca un motor mai mare.cat despre schimbarea masinii,eu cred ca o dacie facuta cu cap care sa aiba cai putere mai multi,stabilitate mai buna,franare mai buna decat o dacie stock e mai interesanta decat o masina care vine din fabrica cu asa ceva.
un exemplu foarte bun este SGM-ul,are tot respectul meu pentru ca a putut sa faca o dacie asa cum nu a mai fost niciuna,si cred ca multi cand isi aduc aminte de acea masina au numai cuvinte de lauda despre ea. vreau sa inchei aici acest subiect pentru ca vad ca voi nu vreti sa incurajati lumea sa faca aceasta treaba,si va dau dreptate,pentru ca nu toti se gandesc la toate aspectele inaintea schimbarii motorului cu unul mai puternic.(eu vreau si sper sa reusesc sa fac aceasta operatiune,pas cu pas pentru ca nu este in joc numai viata celorlati ci si viata mea,sunt constient ca o astfel de masina nu se face peste noapte si pe genunchi in parcare) |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Vorbe...
Iar cu modificările mașinilor ce circulă pe drumurile publice, sper să ajungă unde le e locul toți acești "mecanici" inconștienți, care pun viața altora în pericol prin încropelile lor... Adică la zdup., precum în țările civilizate. This post has been edited by MAERSK: 7 Mar 2008, 15:41 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
apollo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(barbut_88 @ 7 Mar 2008, 13:48) un exemplu foarte bun este SGM-ul,are tot respectul meu pentru ca a putut sa faca o dacie asa cum nu a mai fost niciuna Nu incurajez pe cineva ca sa faca o prostie.NICIODATA. Exemplu bun SGM-ul, dar doar pentru curse.Ai vazut ce a patit cu toate modificarile aduse?Nu? Si cei care au creeat Nova, au facut-o cu cap.Ca de altfel, gaseai "Punte Nova cu discuri" sau o alta varianta a novei cu discuri pe spate. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
cristidb |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Si ca sa-ti satisfac curiozitatea, franele spate cu tamburi sunt mai mult decat suficiente. Daca vrei sa imbunatatesti ceva la frane umbla la cele fata, care sunt responsabile de 80% din franare. Forta de franare pe spate e limitata oricum. Daca umbli la limitatorul de franare aflat pe partea dreapta, unde se prinde puntea de lonjeron poti creste forta de franare pe spate, dar la frane mai puternice se vor bloca rotile spate si masina va derapa.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
barbutu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
sa inteleg ca diferenta dintre puntea de nova si una pe discuri este atat de mica incat nu se merita efortul schimbarii??
ce recomanzi pentru fata?nova are discuri ventilate,sa ma risc ducandu-ma la un strungar sa le faca niste santuri in ele asa cum am vazut pe unele brembo sau sa optez pentru unele gata facute?? multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
cristidb |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Recomand in primul rand o servofrana de papuc, care are diametrul mai mare. Daca vrei sa schimbi discurile si etrierii cauta ceva care sa se potriveasca. Eu nu stiu.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
apollo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
preferabil discuri gata facute.
cat despre serva de papuc, se postriveste la fix cumva?mai trebuiesc alte adaptari?daca zici ca are diametrul mai mare, eu nu prea o va intrand la locul ei. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
draga barbut_88,
nu te impresionez cu mii de posturi pentru nu ma intereseaza persoana ta . daca pui o astfel de intrebare "alta punte spate" , o sa fii subiectul meu de misto si o sa ii rog pe moderatori sa te mute la cafea si acolo o sa vezi cu adevarat de ce sunt in stare la MISTO ![]() "nu am venit cu o intrebare pe care de regula o pun cei care si-au luat carnetul de 2 zile:cum scot mai multi cai din motorul de dacie? sau :ce motor se potriveste pe dacie? in loc sa intrebe cum poate sa pregateasca masina pentru un motor mai mare/puternic(franare,stabilitate....)" Ia-ti alta ... si acum sincer mai bine ne intrebai ce intreaba un pusti cu carnet de 2 zile , ca intrebarea ta este de unul cu carnet de o zi . Inainte de ai pune novei alt motor si o franare eficienta , da-i in blana novei tale 180 km /h si daca mai traiesti poate ne spui si noua cum tremura si scartaie din toate suruburile , si tu vrei sa o duci la cat 220 ![]() ![]() un ultim sfat , ttrezeste-te , bea o cafea si uitate in parcare , este o nova , asa cum am si eu si catalin si iulian si multi altii , este o nova din care nu vrei face un mercedes nici o data , cat despre discuri de frana ventilate nova are asa ceva (spre deosebire de logan) si iti recomand sa dai gauri in ele cu un spiral de 10 , sa arata si sport , sa vezi atunci eficienta , ca idee , incearca sa-i pui punte de ford focus 1.4 benzina cu suspensie individuala, ia vezi pica la surub ? ![]() This post has been edited by mihai0070: 7 Mar 2008, 21:35 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
barbutu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
stai linistit ca nici pe mine nu ma intereseaza persoana ta,si faza ca ma ameninti ca o sa faci misto de mine nu ma impresioneaza cu nimic.
lumineaza-ma te rog:spune-mi ce intreaba un pusti cu carnetul de 2 zile mie si la 160 mi se pare stabila nova,nu la fel de stabila ca la 130 dar este stabila fata de berlina sa zicem asa(ca am cu ce sa o compar) ma uit pe geam,fumez o tigare si vad o nova cu potential cat despre ultimele 2 recomandari..... |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#23
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
cata originalitate ai la copy si paste
![]() ce stie sa zica un pusti cu carnet de 2 zile , citeste portul Post #10 ESTE AL TAU pe langa potentialul ala pe care il vezi pe geam , acest maret potential pe care tu il compari cu o berlina ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
gauri cu spiral?la prima franare nu mai ai placute
![]() barbut, fara suparare, dar asta e parerea la toti. nu merge sau daca merge implica modificari prea multe, nesiguranta si costuri enorme. Cred ca nu vrei sa ramai cu ceva pe constiinta sau cred ca nimeni nu-si doreste asta. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
barbutu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
"nu am venit cu o intrebare pe care de regula o pun cei care si-au luat carnetul de 2 zile:cum scot mai multi cai din motorul de dacie? sau :ce motor se potriveste pe dacie? in loc sa intrebe cum poate sa pregateasca masina pentru un motor mai mare/puternic(franare,stabilitate....)" Ia-ti alta ... si acum sincer mai bine ne intrebai ce intreaba un pusti cu carnet de 2 zile , ca intrebarea ta este de unul cu carnet de o zi .
![]() ![]() ![]() renunt la aceste discutii in contradictoriu,si o sa intreb pe cineva care a facut treaba asta si stie despre ce este vorba. daca nu stiai:un membru al forumului are o astfel de nova(punte spate c discuri&multi cai) se poate sterge,muta sau se poate continua offtopicul. This post has been edited by barbut_88: 8 Mar 2008, 07:26 |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
apollo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
barbut, daca e acea persoana care o stiu, si-a pus doar discuri pe spate.Puntea a ramas aceeasi.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
cristidb |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Si de ce e 1,9 TDI motorul de referinta?
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
paulica |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Iata ca am cautat eu pt. dvs:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7168&hl= This post has been edited by paulica: 8 Mar 2008, 16:56 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#29
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
barbutu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
mihai0070:era chiar asa de greu sa imi spui ca nu se poate schimba puntea cu totul DAR ca se pot monta discuri pe puntea existenta?cred ca era mult mai civilizat sa imi spui de la inceput acest lucru decat sa ma iei la misto.
acum cu toate aceste informatii aflate incep si eu sa simt ca forumul acesta este unul pe care se poate discuta cu adevarat. RESPECTELE MELE PENTRU PAULICA multumesc mult pentru ca ai dat dovada ca vrei sa ma ajuti pe mine si pe membri acestui forum care vor o astfel de modificare la nova. suma respectelor. |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 08:39 |