ce are daca raman fara motorina?
![]() ![]() ![]() |
ce are daca raman fara motorina?
clauditu2002 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() claudiu Group: Members Posts: 166 Joined: 1 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- CT 33 CLD
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Se dezamorseaza instalatia de alimentare.Este bine sa alimentezi cand mai ai macar 7-8 litri in rezervor.Nu stiu cum este exact motorul diesel de pe SLZ ca nu am avut ocazia sa-l studiez in amanunt,dar la majoritatea motoarelor diesel exista o pompa de amorsare care se afla,in general pe filtrul de motorina sau pe conductele de alimentare.
This post has been edited by cristio_79: 7 Mar 2008, 13:38 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#3
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Eu as baga mana in foc ca daca ramai fara motorina....se opreste motorul...da nu sunt sigur... :-p
Acum lasand gluma...stiu ca nu e bine sa se dezamorseze instalatia. Din cate stiu la diesel nu exista pompa de motorina propiu-zisa inainte de pompa de injectie. In pompa de injectie ungerea pistonaselor se face cu fluidul vehiculat (motorina). Deci in mod sigur uzura pompei de injectie e unul din efectele lipsei de combustibil. Nu am auzit nimic de "aerisirea" sistemului. Totusi daca in momentul cand pui contactul auzi un bazzzzzzzz cam 5 secunde inseamna ca exista o electro pompa cu rol de amorsare a instalatiei...si atunci singura problema ar fi ca acea electropomapa se poate supraincalzi deoarece daca exista sigur are racirea asigurata de fluidul vehiculat (motorina). |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Orice sistem diesel de alimentare are o parte de joasa presiune (o pompa de transfer in speta) si una de inalta (pompa de injectie, conducte de IP si injectoare). Daca se dezamorseaza o pompa de transfer volumica (cu palete rotitoare de exemplu) nu-si poate trage singura motorina. Si trebuie amorsata. Cum se face asta, scrie in manualul de reparatie si/sau in ala de utilizare al masinii.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
chops |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 March 08 ![]() |
nu incerca sa ajungi pana acolo.
un prieten a patit-o si s-a scuturat de vreo suta de euro ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia Logan
2005
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Aia e... Nu e prost cine cere...
Cand rămâi fără motorină, trebuie reamorsată instalația. Fie printr-o pompă manual, gen pară, aflată pe lângă filtrul de motorină. Fie prin punerea contactului pe poziția M și deschiderea unui ventil, tot din zona filtrului, pentru a elimina aerul. Depinde de instalație... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 08:17 |