Radiator, cum se lipeste cu pilitura de metale?
![]() ![]() ![]() |
Radiator, cum se lipeste cu pilitura de metale?
Bochi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
In mod normal torni in vasul de expansiune o portie din tubul respectiv si lasi masina la relanti 10 minute (ar trebui sa scrie detaliat pe prospect).
Esti sigur ca iti curge prin radiator? Poate ai ceva coliere nestranse... verifica-le. Si mie imi arata la rece pe nivel minim, iar la cald, trece de maxim. Ce masina ai? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#3
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am radiatorul fisurat. Am rezolvat cu o jumatate de tub de pilitura mecanica. E vreo 50 k tubul. Unii spun ca e total contraindicata pilitura dar stai linistit. O jumatate e de ajuns si nici nu o sa-ti infunde nimic (cel putin la mine). Pui pilitura in radiator,nu in vasul de expansiune, si contrar cu ce a spus RIon, nu la relanti, ci te plimbi vreo 10 minute (sau o tii turata) chiar daca si pe eticheta zice relanti-o sa se astupe doar daca circula apa mai puternic. Cand a inceput frigul, am schimbat lichiul de racire, pus antigel, aerisire etc. Dupa toate astea a inceput iar sa curga caci se spalase circuitul de pilitura. Am mai pus cam un sfert de tub si din nou nu mai pierde nici o picatura.
This post has been edited by Al Cap0nE: 8 Dec 2004, 00:44 |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
MH16GMT |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 26 January 04 From: Timisoara ![]() |
Incearca cu poxipol, eu am acelasi tip de radiator, e lipit de 4 ani si tine si acum!!!!
|
--------------------
Dacia
1410_1995
- MH16GMT
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ma abtin cu privire la pilitura, mie mi-a infundat la 1300 radiatoru' de nu m-am vazut, dar cred ca am pus eu cam multa
![]() deocamdata, topicul asta merge la prob tehnice |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
AL CAPONE, nu contrar la ceea ce am spus eu, am avut in mana un tub din acela, si scria exact ce am postat mai sus, exista mai multe variante.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
bdaniy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 5 November 04 From: tg-mures ![]() |
Apropo de pilitura, am vrut sa-mi infund si eu gaurile din radiator si am sfarsit prin a-mi busi pompa de apa (care era noua de altfel).
Am luat un radiator de la dezmembrari si un capac de pompa de apa nou, deci ma cam abtin sa mai bag pilitura in circuitul de racire.... |
--------------------
-mercedes
-w 123
1980
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:52 |