problema circuit racire?, iese abur dimineata
![]() ![]() ![]() |
problema circuit racire?, iese abur dimineata
laurt |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
Confort
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Daca nu creste temperatura la cote alarmante ... inca e ceva minor.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
laurt |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 March 08 ![]() |
temperatura nu, acul era la jumatate, gmv porneste normal, la aceeasi linie ca si inainte. mi s-a mai spus ca e minor, da mai cer pareri
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
Confort
|
|
corbex |
![]()
Post
#4
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Pierzi lichid de racire pe undeva, acesta ajunge pe componente incinse (motor, chiulasa) si se vaporizeaza. Uita-te cu atentie la circuitul de racire atunci cind ai motorul cald, daca acum pierzi foarte putin, in viitor va curge mai mult, orice gaura se mareste cu timpul, nu se astupa...
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Ai o mica problema cu radiatorul.Pierzi lichid de racire dar nu in cantitate vizibila dar suficient sa-ti faca aburi.Uita-te atent cu motorul rece la radiator.Succes
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
laurt |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 March 08 ![]() |
ieri dimineata scotea abur, azi dimineata nu mai scotea, am fost la service, am vorbit cu un inginer, pe urma a fost chemat si un mecanic, si mi-au spus ca nu se vede a fi o scurgere de antigel, nu sunt semnele specifice, DAR nu au stiut sa imi dea o explicatie, o sa urmaresc foarte atent si daca se mai intampla merg inapoi, asa a fost conventia.
|
--------------------
Dacia
Supernova
Confort
|
|
22CMM |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 21 September 07 ![]() |
sal. daca tot mai ai probleme poti sa cumperi un produs 2+2 de lipit radiator (recomandat lichid nu pulbere) si iti va optura el zona pe unde ai pierderi minore de antigel (mai ales ca acum sunt minore).
eu am lipit caloriferul masini cu aceasta solutie si aveam pierdri minore de 0.5-1 litru la 100 km parcursi. un lucru bun antigelul nu se pierdea era in masina sub forma de balta la picioarele insotitorului ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2003
- PH22CMM Zboara puiule, zboara...!
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#8
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
alea sunt pierderi MINORE???
![]() atunci ..MAJORE..care sunt?? ![]() |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
22CMM |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 21 September 07 ![]() |
pierderi majore sunt alea unde vezi clar pe unde curge sau cantitatea de lichid pierdut e insemnata, eu asa consider
adik pierderile minore pot fi la o adica usor neglijate mai tragi de masina mai completezi mai merge cum mai merge dar la cele majore nu prea te joci. ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2003
- PH22CMM Zboara puiule, zboara...!
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#10
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
cantitatea totala de lichid de racire este de 6l.
1l reprezinta cam 16%....si asta la 100km. Deci sunt de parere ca astea sunt pierderi majore avand in vedere ca in ritmul asta la un plin de benzina (din care faci ~600 km) trebuie sa faci un "plin" de antigel. Pierderile minore sunt cele unde vezi ca e umed furtunul langa colier dar cum nivelul nu prea scade mai amani remedierea. Oricum revenind la problema, solutia 2+2 e buna cat timp ai pori (nu gauri) in radiator, dar nu ajuta daca pierderile sunt cauzate de strangerea incorecta a unui colier sau de vreun furtun intepat. Deci eu recomand mai intai o inspectie vizuala a sistemului si apoi daca e cazul 2+2. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
22CMM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 21 September 07 ![]() |
QUOTE(22CMM @ 24 Mar 2008, 21:41) sal. daca tot mai ai probleme poti sa cumperi un produs 2+2 de lipit radiator (recomandat lichid nu pulbere) si iti va optura el zona pe unde ai pierderi minore de antigel (mai ales ca acum sunt minore). eu am lipit caloriferul masini cu aceasta solutie si aveam pierdri minore de 0.5-1 litru la 100 km parcursi. un lucru bun antigelul nu se pierdea era in masina sub forma de balta la picioarele insotitorului ![]() cand am spus minore 0.5-1 l trebuia "minore" defapt am vrut sa atrag atentia ca solutia 2+2 merge si la pori mai "marisori", dar e corect efectul solutiei e cu atat mai bun cu cat dimensiunea porului e mai mica. |
--------------------
Dacia
Super Nova
2003
- PH22CMM Zboara puiule, zboara...!
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#12
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Ok sa lasam "minorele" in pace ....
In general toate solutiile 2+2 (aditivi etc...) trebuiesc utilizate doar cand e nevoie. Eu zic ca e logic ca daca nu ar influenta deloc comportamentul lichidului de racire atunci pt. 10 ron in plus producatorul il punea direct in antigel si scapa de problemele legate de neetanseitatile sistemului in perioada de garantie. Personal la vechea skodita am constatat ca pulberea 2+2 pt radiator si-a facut treaba (a inchis porii care ii aveam) dar a facut si depuneri pe interiorul fagurilor. Astfel nu mai pierdeam antigel dar motorul imi statea mereu pe rosu la temperatura. Deci, eu incercam sa atrag atentia ca 2+2 e bun isi face treaba in cazul porilor dar trebuie utilizat doar daca e cazul. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
laurt |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 March 08 ![]() |
scotea abur in contiunare linistita, cred ca-i fumatoare, asa ca am fost iar in service cu ea si s-a convins dom inginer ca nu imi place sa fac vizite degeaba pe banii si timpul meu in service. urmarea: se schimba radiatorul pe granatie, DAR nu era pe stoc, il comanda, asa ca inca un drum inca o dimineata pierduta.
|
--------------------
Dacia
Supernova
Confort
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:23 |