probleme carburator 2 camere
![]() ![]() ![]() |
probleme carburator 2 camere
vlad_dragos |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Hmmmm...clar de la benzina, alimentezi din acelasi loc - fa o reclamatie si schimba locul!
Inlocuieste filtrul de benzina, va ajuta. Eu am si un filtru decantor in plus. Sufla si sita din carburator... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
vlad_dragos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vlad_dragos @ 12 Dec 2004, 01:14) daca motorul mananca ulei .....atunci asta e cauza ..... respectiv daca atunci cand desfaci carbul vezi pe peretii acestuia o substanta neagra uleioasa cleioasa mai bine zis .... asta e ! repara motorul sau scoate furtunul de situat intre capac motor si teul de la carb repectiv infunda partea ramasa libera in teu .... |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Daca ma uit la titlul topicului inteleg ca tu ai carburator dublucorp asai ?
Daca da pentru a rezolva problema montezi un filtru de motorina in locul celui normal. Metoda asta am aplicat-o cind aveam dublucorp si timp de 2 ani nu am avut probleme . |
-------------------- Kox
|
|
vlad_dragos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
i-ar s-a infundat . am mers ceva timp cu benzina omv super 100 . masina mergea splendit nu aveam probleme . singura problema pretul 37.000 litru . ieri seara am plecat la predeal si am pus de la agip benzina 98 . foarte proasta masina abia tragea si in plus la intoarcere mi s-a si infundat si nu mai statea la relanti dar cum eu am plecat seara la predeal si m-am intors la 9 dimineata am mers cu ea asa . eram prea obosit sa o desfund .
|
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|
vlad_dragos |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
QUOTE(Dyda @ 13 Jan 2005, 08:59) Daca ma uit la titlul topicului inteleg ca tu ai carburator dublucorp asai ? Daca da pentru a rezolva problema montezi un filtru de motorina in locul celui normal. Metoda asta am aplicat-o cind aveam dublucorp si timp de 2 ani nu am avut probleme . de ce sa pun de motorina ? e mai bun ? |
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|
Dyda |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Simplu ptr ca are un fel de sugativa ( hirtie speciala de filtrat ) si retine absolut toate impuritatile. Carburatorul dublucorp este f pretentios la asa ceva si cred ca ai constatat pe propia-ti piele ce inseamna sa desfaci si sa-l cureti.
|
-------------------- Kox
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
Io nu am scapat de problema cu infundatul carburatorului decat dupa ce am golit rezervorul si am filtrat toata benzina ... Rezervorul a trebuit schimbat mai apoi pr ca avea rugina.
Apoi trebuie sa iti montezi un filtru decantor inainte de pompa de benzina, din cand in cand te mai uiti in paharul filtrului si in golesti daca are impuritati. Filtrul de aer are si el rolul lui, degeaba bagi benzina buna si curata, degeaba ai filtre peste filtre daca filtrul de aer e imbacsit. Schimba-l si pe ala. Ai grija sa etanseze bine capacul filtrului de aer. Pe acolo pot intra impuritati direct in carburator. Desfundarea se poate face prin mai multe metode: 1: Metoda empirica cu turarea motorului si apoi astuparea carburatorului cu palma- in felul asta il fortezi sa traga benzina si eventual gunoiul care a obturat jiglerele. 2: Metoda cu inversatul fiselor (am testat-o la oltcit). Se desface degatura dintre filtrul de aer si carburator (motorul va da recul!!!) si se inverseaza doua fise intre ele. Se da la cheie pana face doua- trei reculuri. Teoretic nu se strica nimica prin motor, am incercat metoda de multe ori si a finctionat. 3: Metoda cu pompa de cauciucuri, se sufla cu pompa pe fiecare jigler in parte. E mai complicat ca trebuie doua persoane. 4: Se demonteaza jiglerele si se sufla mizeria din ele. Cateo-data trebuie sa aveti la indemana si o lita subtire si otelita ca nu iese mereu gunoiul prin suflare. Trebuie neaparat demontata si curatita si sita carburatorului. Numai bine! |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
vlad_dragos |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
QUOTE(Ciombe @ 14 Jan 2005, 10:06) Io nu am scapat de problema cu infundatul carburatorului decat dupa ce am golit rezervorul si am filtrat toata benzina ... Rezervorul a trebuit schimbat mai apoi pr ca avea rugina. Apoi trebuie sa iti montezi un filtru decantor inainte de pompa de benzina, din cand in cand te mai uiti in paharul filtrului si in golesti daca are impuritati. Filtrul de aer are si el rolul lui, degeaba bagi benzina buna si curata, degeaba ai filtre peste filtre daca filtrul de aer e imbacsit. Schimba-l si pe ala. Ai grija sa etanseze bine capacul filtrului de aer. Pe acolo pot intra impuritati direct in carburator. Desfundarea se poate face prin mai multe metode: 1: Metoda empirica cu turarea motorului si apoi astuparea carburatorului cu palma- in felul asta il fortezi sa traga benzina si eventual gunoiul care a obturat jiglerele. 2: Metoda cu inversatul fiselor (am testat-o la oltcit). Se desface degatura dintre filtrul de aer si carburator (motorul va da recul!!!) si se inverseaza doua fise intre ele. Se da la cheie pana face doua- trei reculuri. Teoretic nu se strica nimica prin motor, am incercat metoda de multe ori si a finctionat. 3: Metoda cu pompa de cauciucuri, se sufla cu pompa pe fiecare jigler in parte. E mai complicat ca trebuie doua persoane. 4: Se demonteaza jiglerele si se sufla mizeria din ele. Cateo-data trebuie sa aveti la indemana si o lita subtire si otelita ca nu iese mereu gunoiul prin suflare. Trebuie neaparat demontata si curatita si sita carburatorului. Numai bine! mersi de ajutor . azi nu am timp dar maine cum e sambata o sa joc la carburator ca sa il desfund |
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 00:53 |