Nova mea pierde curent ...
![]() ![]() ![]() |
Nova mea pierde curent ...
JohnDeviL |
![]()
Post
#1
|
||
Nova Driver Group: Members Posts: 5 Joined: 10 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
2000/GTI
|
|||
refuz |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
ai masurat cat incarca la alternator si cat incarca la baterie ?
![]() am patit si eu asa nu imi incarca bateria, si era cablu care duce de la alternator la baterie, am pus unul de 2 si acum nu mai am probleme, masoara sa vezi ce zice ![]() |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
JohnDeviL |
![]()
Post
#3
|
Nova Driver Group: Members Posts: 5 Joined: 10 March 08 ![]() |
Multumesc de raspuns numai ca sunt cam incepator, poti te rog sa-mi spui exact unde sa masor la alternator... ?
|
--------------------
Dacia
Nova
2000/GTI
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pune aparatul de masura pe bornele bateriei cu motorul pornit , si vezi ce valoare indica , si spune-ne si in functie de asta vedem ce este de facut .
in principiu verifici cablajele baterie motor si baterie alternator, daca sunt ok , legaturi ferme si neoxidate , atunci treci la alternator. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Și legăturile la masă, caroserie, motor, cutie.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate te ajuta , totusi verifica ca pe bornele bateriei sa ai 14V- 14,4V maxim te poate ajuta si asta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
JohnDeviL |
![]()
Post
#7
|
Nova Driver Group: Members Posts: 5 Joined: 10 March 08 ![]() |
Multumesc pentru interventii, repet, cu motorul pornit pe bornele bateriei am cam 10,5V , iar cu verificatul firelor chiar ca e o problema ca cine a facut , sau mai bine zis re-facut instalatia aia de fire le-a imbracat cu izolier de la un capat la celalalt si habar nu am care de unde e sau unde trebuie sa fie....
![]() |
--------------------
Dacia
Nova
2000/GTI
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca pe bornele bateriei, cu motorul pornit ai 10,5 V atunci alternatorul nu incarca bateria.
Posibilitati: Releu incarcare defect, lipsa traseului "+" de la alternator la baterie(papuci desfacuti/slabiti/rupti, fire intrerupte, etc.), lipsa legaturii la masa masinii a alternatorului(cum iti zicea Maersk mai sus). Quote "sau mai bine zis re-facut instalatia aia de fire le-a imbracat cu izolier de la un capat la celalalt si habar nu am care de unde e sau unde trebuie sa fie.... " Daca ai un multimetru si stii sa-l folosesti, apuca-te de masurat. Daca nu, cu tot respectul....nu stiu la ce ti-ar trebui schema... In final, atasez schema pe care ai solicitat-o.Insa, cu toata seriozitatea, iti recomand sa apelezi la un electrician auto. Spor la treaba. alternator.jpg ( Size: 33.45k ) Number of downloads: 131 P.S. Voltmetrul de pe schema e multimetrul tau, atunci cand masori tensiunea la bornele bateriei. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 26 Mar 2008, 16:28 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ar trebui verificat si aparatul ala de masura la 10,5 nici nu trebuia sa porneasca , mi se pare cam mica tensiunea
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mda, posibil ca si aparatul de masura sa aiba o eroare....
Insa, in ipoteza in care masina(chiar) porneste si functioneaza numai pe baterie, presupun ca este normala caderea de tensiune cand motorul este pornit(aprindere, calculator injectie, pompa benzina, etc). Desi nu stiu eu cum de functioneaza injectia la o asemenea tensiune. Vai de mama lui de relanti si probabil ca merge si in suturi(pompa electrica de benzina are 60l/h la 12 V...la 10,5 V...iti dai seama) Eu ii recomand lui JohnDeviL sa masoare tensiunea pe baterie si INAINTE de pornirea motorului. Probabil e ceva mai mare ca in functionarea descrisa mai sus. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 28 Mar 2008, 11:14 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 14:07 |