Sa aprinde becul la ulei cand e cald motorul, Pe moarte?
![]() ![]() ![]() |
Sa aprinde becul la ulei cand e cald motorul, Pe moarte?
Hacker |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
- B-21-VZK / B-85-LTJ
1985 / 2001 Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de care ai?
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Ce poate sa fie ...? Supraincalzirea motorului !Consecinte ?Iti termini segmentii ,garnitura de chiulasa la fel ...Temperatura de 90 grade nu este deloc OK pentru motorul de Dacie (ma repet) .Nu da vina pe ulei ,nu are nicio vina !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
da' care e o temperatura OK pentru motorul de Dacie?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hacker |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Uleiul este unu romanesc ( mi-a bubuit filtru de ulei la Sinaia si a trebuit sa bag unu in functie de bani) si are cam 700km de cand e pus. El e curat in motor nu e negru, si e 20W40.
renotgo temperatura din cate stiu nu e critica, e in parametri normali, de la 95 in sus e critic. Totusi si la 95 de grade nu are voie sa faca asemenea trepidatii. Ma gandesc sa nu fie totusi de la ulei, sa isi fi pierut proprietatile? Argon, in tine am incredere cu uleiul, recomanda unu, si astept parerile voastre, De la ce poate fi? |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
- B-21-VZK / B-85-LTJ
1985 / 2001 Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
20w50 in cazul tau, trepidatiile nu veneau cumva de la scaderea turatiei de ralanti? Daca scade de exemplu la 4-500 trepideaza, si e posibil sa se aprinda si becul, normal ar fi sa nu scada sub 850-900 rpm.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bogdangl |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 25 November 07 From: Galati ![]() |
romanesc, 20-40,
![]() |
--------------------
SsangYong
Musso
- GL-16-MST
1998/3200ccV6
|
|
Hacker |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
QUOTE trepidatiile nu veneau cumva de la scaderea turatiei de ralanti? Daca scade de exemplu la 4-500 trepideaza, si e posibil sa se aprinda si becul, normal ar fi sa nu scada sub 850-900 rpm. Din pacate nu am cum sa stiu turatia. Nu am turometru. dar cred ca ai dreptate, pentru ca se simtea ca scade turatia. Sa fie carburatorul? Daca da atunci cand e la temperatura data de termostat 86 de ce nu mai face nimica si merge bine ? 28 Mar 2008, 12:19: Sau chiar bobina. Poate se incalzeste mai tare cand e cald la motor, si atunci sa nu mai dea tensiunea corecta? This post has been edited by Hacker: 28 Mar 2008, 14:19 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
- B-21-VZK / B-85-LTJ
1985 / 2001 Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
o fi fost coincidenta, ralantiul merge bine si la 100 de grade, in sensul ca nu scade, verifica carburatorul, tureaza si pune palma ca se mai curata, aprinderea...
Daca ti-a scazut turatia e clar de ce s-a aprins becul, la 500 rpm nu mai e presiune suficienta..cand ai turat putin, presupun ca s-a stins.. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
eu am pus prista 20w40 si e ok ; poate ai pompa partial infundata
daca banui termostatul scoate-l din circuit si vezi daca tot asa face daca nu-ti mai creste temperatura fara termostat ai gasit vinovatul a si temperatura poate sa creasca si de la nivel mic de ulei si ungere insuficienta |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
- BC 06 AMX
2006
|
|
Hacker |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Asta ma inpinge la schimbarea uleiului, motor flesh - > si ulei bun, 20W50?
20W50 - 20W40 care e diferenta? |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
- B-21-VZK / B-85-LTJ
1985 / 2001 Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e mai gros primul.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hacker |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Valvoline e bun? Eu cu asta mergeam cu Alta Dacie
28 Mar 2008, 12:26: Nu dauneaza motorului? mentionez ca nu papa ulei deloc. This post has been edited by Hacker: 28 Mar 2008, 14:26 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
- B-21-VZK / B-85-LTJ
1985 / 2001 Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
bun e, de daunat nu dauneaza, mai ales ca vine vara.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
neajiji |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
e bun nene si eu am d-ala si chiar pe valvoline raman de acum inainte, da acu vine intrebarea PRESIUNEA de la ulei la ce valoare sta?
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
romanvs |
![]()
Post
#16
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Eu as zice ca este uleiul de proasta calitate.
Fratele meu a bagat in Oltcit o data ulei Metabond(laudat de toata lumea) si cand se incingea motorul se aprindeau becurilela ulei la relanti(dupa o 1000km).Dupa ce l-a schimbat si a bagat Castrol a disparut problema(s-a dus cu uleiul pana la 10000 km). |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
pcostica |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
la supraincalzirea motorului uleiul isi pierde din proprietati deci trebuie schimbat.Trepidatiile la franari bruste pot fi de la un nivel redus al benzinei in carburator.
Bafta. |
--------------------
dacia
1300
- -------
-cs
|
|
Hacker |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
QUOTE e bun nene si eu am d-ala si chiar pe valvoline raman de acum inainte, da acu vine intrebarea PRESIUNEA de la ulei la ce valoare sta? Presiune cand e rece sta in 6. Cand ajunge la 86 grade in 3, cand e pe la 92 in 2,5. Ea creste odata cu turatia pana la 6. O sa ii fac schimb de ulei zilele astea. Sa vad urmarile. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
- B-21-VZK / B-85-LTJ
1985 / 2001 Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
mar10may |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
incearca totusi sa schimbi uleiul.e posibil sa nu mai se aprinda becul.parerea mea despre un ulei de calitate este ca nu numai nr de km cu care mergi cu el este mai mare,ci si ungerea o face mai bine.cineva spunea ca daca face cu masina 5000 de km pe an si uleiul trebuie schimbat la an indiferent de km parcursi de ce sa dea banii pe un ulei mai scump cu care se merge 10 000? eu nu cred ca un ulei care costa 10 ron isi face treaba la fel de bine ca unul de 20 ron in primii 5000 de km.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
- IL17EDY
2000
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#20
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
eu am patit cand am pus frana sa trepideze rau de tot motoru...si sa se si opreasca....si dupaia a trebuit sa apas zdravan in pedala...asta de la ce e?
ralantiu e stabil la 900rpm aprox |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
pcostica |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
verifica servofrana.
Bafta. |
--------------------
dacia
1300
- -------
-cs
|
|
Grasu-1300 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 March 08 From: Piatra-Neamt ![]() |
Am patit si eu la fel, sa se aprinda, putin, becul la ulei cand motorul e la relanti si la peste 85 grade. Am montat un manometru in locul sondei de ulei si am constatat ca presiunea este cam mica.Am scimbat uleiul si a crescut putin presiunea. In urma verificarilor am ajuns la concluzia ca pompa de ulei nu pre isi mai face treaba in parametri.Acum vin cu intrebarea se merita sa schimb doar pinionul conducator(cel cu ax)sau sa iau o pompa noua??
|
--------------------
dacia
1300
- NT 01 PKW
1973
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#23
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai nu poti schimba pinionul si sa rezolvi problema daca dintii nu sunt uzati , atunci rezulta pompa uzata , daca pinionul este uzat atunci , poate pompa scapa ne schimbata.
ce valori ai citit pe manometru ala ? de ai ajuns la concluzia asta ? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
Grasu-1300 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 March 08 From: Piatra-Neamt ![]() |
la relantiu cam 0,75-0,8kgf/cm2 si la 3-4mii de ture la 4kgf/cm2. Este cum scrie si in instructiunidar daca se uzeaza axul pompei scapa pe acolo ulei, iar cu un ax neuzat ar trebui sa se ridice presiunea.Bine mentionez si faptul ca folosesc ulei 20w40 ca din totdeauna,dar simptomul asta a aparut de o luna si ceva si de atunci merg cu un termostat pt tari caldesi cu relantiul la 850-900ture.
|
--------------------
dacia
1300
- NT 01 PKW
1973
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 22:30 |