DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum, Intrebare!!

kopey
post 6 Apr 2008, 22:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 October 07




Am schimbat ieri la masina:
-platina
-bujii Sinterom
-Jigloare 1300 + cel de aer(amestec)
-filtru de aer
S-au facut reglajele de catre 2 oameni priceputi.
-Jiglorul de amestec cand sa moara motorul 3 ture complete inapoi si avansul in punctul cel mai turat al motorului.
Ideea a fost ca am vrut un consum cat mai mic si am schimbat tot, dar:
-cand plec de pe loc abia pleaca si daca accelerez brusc se ineaca ( nici nu mai pot pleca de pe loc cu "scart")
-nu mai are putere deloc
Nu m-ar deranja daca as stii macar ca am un consum foarte mic in ciudata probelor prin care trec. Un raspuns al tatalui meu pentru puterea scazuta este ca jigloarele de 1300 sunt de vina si ca ar trebuii sa consume super putin.

Poate ma lamuriti si pe mine. Multumesc

This post has been edited by kopey: 6 Apr 2008, 22:40


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi OCT— 2006 - B-887-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 7 Apr 2008, 02:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




Pai te contrazici singur... Scartz la plecare cam anuleaza consum mic. Deci, dupa mine nu se pot face amandoua. Faptul ca se ineaca poate fi din reglajul nivelului din camera carburatorului, adica, cuiul pontou. Banuiesc ca pompa de benzina e buna.
Deci, decide-te ce iti doresti: daca o vrei furioasa, trebuie sa consume oleaca mai mult. Daca vrei consum mic (desi sub 8 in oras nu o scoti nici daca o alimentezi cu seringa) atunci trebuie sa fii calm icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Apr 2008, 06:13
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Ionescu @ 7 Apr 2008, 02:54)
Deci, dupa mine nu se pot face amandoua. Faptul ca se ineaca poate fi din reglajul nivelului din camera carburatorului, adica, cuiul pontou.
*



Nivelul in CNC se regleaza de la plutitor ,care are 2 linguete , nu cuiul poantou care are rolul de a inchide circuitul de alimentare cand cantitatea de benzina este la nivelul reglat in CNC


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kopey
post 7 Apr 2008, 07:37
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 October 07




Am si specificat ca nu ma intereseaza sportivitatea la Dacia 1310 pentru ca am sa raman cu buza umflata de capabilitatile ei.
Ideea era ca la cum am reglato acum o consuma putin?? Daca nu sunt prea explicit imi cer scuze...



Multumesc mult


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi OCT— 2006 - B-887-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 7 Apr 2008, 08:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Prietene, Dacia consuma cel mai putin atunci cand este reglata corect.
O Dacie care sa consume foarte putin nu exista, dar exista unele care consuma mai putin daca sunt bine reglate si li se adauga o serie de dispozitive: elice economizoare, centrator modificat, aprindere electronica performanta, etc. Atentie: adaugarea acestor "jucarii" se face doar dupa aducerea masinii in parametrii tehnici specificati. De ex: daca ai carburatia reglata prea bogat, adaugarea unei aprinderi care da o superscanteie nu rezolva problema. Da, arderea se va imbunatati, adica nu va mai scoate fum, iar bujiile si esapamentul vor fi mai curate, dar consumul tot va fi crescut fata de situatia in care carburatia este reglata corect.
Forumul are o arhiva destul de impresionanta. Se gasesc toate informatiile necesare reglarii "la marele fix" a carburatorului, aprinderii, culbutorilor, etc.
Spor la citit!


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 7 Apr 2008, 10:44
Post #6


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Cine zice ca daca ai jigloare de 1,3 nu ia "scartz".Cu motorul de 1,6 si cu carb si jigloare de 1,3 pot lua demaraj fara probleme.
Candva aveam si eu o problema asemanatoare.Nu puteai lua "scartz" cu masina si nu nici nu puteai pleca de pe loc daca nu accelerai pana la 2000 de rpm.La mine era din avans.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kopey
post 7 Apr 2008, 12:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 October 07




Cred ca am rezolvat in mare parte problema pentru ca nu se mai "ineaca" asa tare. Am umblat la avans si se simte diferentza. Am mai rezolvat o problema:
Stiu ca amestecul se regleaza astfel: inchizi jiglerul pana da sa se opreasca motorul si dupa invarti 2 ture jumatate. Ideea este ca la mine erau date 4 ture in loc de 2 ture jumatate ma gandesc ca abia acum sa consume si la mine mai putin fiind reglata " aproximativ" cum trebuie. Ar fi fost bine sa ii fac un consum dar cum nu imi merge kilometrajul...
Am noroc cu voi ca mai imi rezolv singur problemele si nu mai dau o gramada de bani la japcarii aia din service care te fura pe toate partile + ca nu mai aud cuvintele cheie " cum ai mers cu ea pana acum asa??", " mare noroc ai avut ca ai venit acum " si din probleme minore....le fac majore...




Multumesc.


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi OCT— 2006 - B-887-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Apr 2008, 13:04
Post #8


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(kopey @ 7 Apr 2008, 12:42)
Am mai rezolvat o problema:
Stiu ca amestecul se regleaza astfel: inchizi jiglerul pana da sa se opreasca motorul si dupa invarti 2 ture jumatate. Ideea este ca la mine erau date 4 ture in loc de 2 ture jumatate ma gandesc ca abia acum sa consume si la mine mai putin 
*




Acea problema care ai rezolvat-o tine doar de consumul in relanti ,si atat , in ture nu are nici un efect acel surub asupra consumului ... excl.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kopey
post 8 Apr 2008, 09:48
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 October 07




Si atunci ce ar trebuii sa fac ca sa nu mai se inece cand accelerez brusc?pentru ca este insuportabil si blochez traficul smile.gif
O fi de la avans?este reglat in cel mai turat loc..






--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi OCT— 2006 - B-887-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 Apr 2008, 10:00
Post #10


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(kopey @ 8 Apr 2008, 09:48)
Si atunci ce ar trebuii sa fac ca sa nu mai se inece cand accelerez brusc?
*




In primul rand verifica( dupa caz inlocuieste sau regleaza ) pompa de sprit si nivelul in CNC .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 8 Apr 2008, 11:59
Post #11


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




salut!

sau vezi sa fie in parametrii cu temp,adica se incalzeasca mot!
ca daca nu e ,la acc normale nu da sau da putin,dar la acc bruste se opreste garantat!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 8 Apr 2008, 12:32
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Kopey,cand masina" da in nas " ori nu ai benzina cat ii trebuie motorului sau cand ii trebuie...ori nu ai scanteie la timp.Motorul are benzina cat ii trebuie atunci cand pompa de benzina functioneaza corect ,pompa de sprit este buna,nivelul constant de benzina din carburator depaseste cu 2-3 mm jiclorul de sarcina,cand jiclorul de sprit nu este infundat si "pisa" constant pana la sfarsitul actionarii clapetei ,cand jiclorul de sprit are garniturile bune si nu scapa benzina pe langa el,cand purjorul central nu este infundat sau pus invers .Daca avansul este prea mic ,scanteia este data cu intarziere si motorul "da in nas".Cand avansul este prea mare ,scanteia este data prea devreme si apar zgomote ascutite ale pistoanelor (bataie de avans)datorate exploziei "inainte de termen" a benzinei .In ambele cazuri motorul se supraincalzeste si consuma mai mult .Sper ca am fost destul de explicit !Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 14:51
Forum Renault