Consum, Intrebare!!
![]() ![]() ![]() |
Consum, Intrebare!!
kopey |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
OCT— 2006
- B-887-ENC
|
|||
Ionescu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Pai te contrazici singur... Scartz la plecare cam anuleaza consum mic. Deci, dupa mine nu se pot face amandoua. Faptul ca se ineaca poate fi din reglajul nivelului din camera carburatorului, adica, cuiul pontou. Banuiesc ca pompa de benzina e buna.
Deci, decide-te ce iti doresti: daca o vrei furioasa, trebuie sa consume oleaca mai mult. Daca vrei consum mic (desi sub 8 in oras nu o scoti nici daca o alimentezi cu seringa) atunci trebuie sa fii calm ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Ionescu @ 7 Apr 2008, 02:54) Deci, dupa mine nu se pot face amandoua. Faptul ca se ineaca poate fi din reglajul nivelului din camera carburatorului, adica, cuiul pontou. Nivelul in CNC se regleaza de la plutitor ,care are 2 linguete , nu cuiul poantou care are rolul de a inchide circuitul de alimentare cand cantitatea de benzina este la nivelul reglat in CNC |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
kopey |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 October 07 ![]() |
Am si specificat ca nu ma intereseaza sportivitatea la Dacia 1310 pentru ca am sa raman cu buza umflata de capabilitatile ei.
Ideea era ca la cum am reglato acum o consuma putin?? Daca nu sunt prea explicit imi cer scuze... Multumesc mult |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
OCT— 2006
- B-887-ENC
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Prietene, Dacia consuma cel mai putin atunci cand este reglata corect.
O Dacie care sa consume foarte putin nu exista, dar exista unele care consuma mai putin daca sunt bine reglate si li se adauga o serie de dispozitive: elice economizoare, centrator modificat, aprindere electronica performanta, etc. Atentie: adaugarea acestor "jucarii" se face doar dupa aducerea masinii in parametrii tehnici specificati. De ex: daca ai carburatia reglata prea bogat, adaugarea unei aprinderi care da o superscanteie nu rezolva problema. Da, arderea se va imbunatati, adica nu va mai scoate fum, iar bujiile si esapamentul vor fi mai curate, dar consumul tot va fi crescut fata de situatia in care carburatia este reglata corect. Forumul are o arhiva destul de impresionanta. Se gasesc toate informatiile necesare reglarii "la marele fix" a carburatorului, aprinderii, culbutorilor, etc. Spor la citit! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mad toz |
![]()
Post
#6
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Cine zice ca daca ai jigloare de 1,3 nu ia "scartz".Cu motorul de 1,6 si cu carb si jigloare de 1,3 pot lua demaraj fara probleme.
Candva aveam si eu o problema asemanatoare.Nu puteai lua "scartz" cu masina si nu nici nu puteai pleca de pe loc daca nu accelerai pana la 2000 de rpm.La mine era din avans. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
kopey |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 October 07 ![]() |
Cred ca am rezolvat in mare parte problema pentru ca nu se mai "ineaca" asa tare. Am umblat la avans si se simte diferentza. Am mai rezolvat o problema:
Stiu ca amestecul se regleaza astfel: inchizi jiglerul pana da sa se opreasca motorul si dupa invarti 2 ture jumatate. Ideea este ca la mine erau date 4 ture in loc de 2 ture jumatate ma gandesc ca abia acum sa consume si la mine mai putin fiind reglata " aproximativ" cum trebuie. Ar fi fost bine sa ii fac un consum dar cum nu imi merge kilometrajul... Am noroc cu voi ca mai imi rezolv singur problemele si nu mai dau o gramada de bani la japcarii aia din service care te fura pe toate partile + ca nu mai aud cuvintele cheie " cum ai mers cu ea pana acum asa??", " mare noroc ai avut ca ai venit acum " si din probleme minore....le fac majore... Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
OCT— 2006
- B-887-ENC
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(kopey @ 7 Apr 2008, 12:42) Am mai rezolvat o problema: Stiu ca amestecul se regleaza astfel: inchizi jiglerul pana da sa se opreasca motorul si dupa invarti 2 ture jumatate. Ideea este ca la mine erau date 4 ture in loc de 2 ture jumatate ma gandesc ca abia acum sa consume si la mine mai putin Acea problema care ai rezolvat-o tine doar de consumul in relanti ,si atat , in ture nu are nici un efect acel surub asupra consumului ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
kopey |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 October 07 ![]() |
Si atunci ce ar trebuii sa fac ca sa nu mai se inece cand accelerez brusc?pentru ca este insuportabil si blochez traficul
![]() O fi de la avans?este reglat in cel mai turat loc.. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
OCT— 2006
- B-887-ENC
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#11
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
sau vezi sa fie in parametrii cu temp,adica se incalzeasca mot! ca daca nu e ,la acc normale nu da sau da putin,dar la acc bruste se opreste garantat! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
renotgo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Kopey,cand masina" da in nas " ori nu ai benzina cat ii trebuie motorului sau cand ii trebuie...ori nu ai scanteie la timp.Motorul are benzina cat ii trebuie atunci cand pompa de benzina functioneaza corect ,pompa de sprit este buna,nivelul constant de benzina din carburator depaseste cu 2-3 mm jiclorul de sarcina,cand jiclorul de sprit nu este infundat si "pisa" constant pana la sfarsitul actionarii clapetei ,cand jiclorul de sprit are garniturile bune si nu scapa benzina pe langa el,cand purjorul central nu este infundat sau pus invers .Daca avansul este prea mic ,scanteia este data cu intarziere si motorul "da in nas".Cand avansul este prea mare ,scanteia este data prea devreme si apar zgomote ascutite ale pistoanelor (bataie de avans)datorate exploziei "inainte de termen" a benzinei .In ambele cazuri motorul se supraincalzeste si consuma mai mult .Sper ca am fost destul de explicit !Numai bine !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 14:51 |