"Imi Pica" Servo Directia
![]() ![]() ![]() |
"Imi Pica" Servo Directia
Highlander |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SN Clima
- B-20-DLN
|
|||
crising |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Insista la service, i-a un daciot la plimbare prin oras si inceraca sa reproduci situatiile in care ti s-a intamplat sa ramai fara servo. Nu e de glumit, daca masina e in garantie nu pleca de la ei nerezolvat.
|
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa ai un contact electric defectuos la pompa de servo, pentru ca la DCI servoul este electro-hidraulic.
Vezi sa nu-ti fi scurs ceva de la baterie pe fire. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
undemerg |
![]()
Post
#4
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
99% este de la manunchiul de fire care merge catre motorul de servo. Am avut aceeasi problema, cu aceleasi simptome. Inclusiv partea cu gropile. Nu-i asa ca ti se aprinde si martorul de baterie din bord? Ia sa fii atent.
Cat despre problema, e foarte nasoala, eu m-am speriat rau din cauza volanului care facea cum facea. Du-te la un service si cere-le sa iti inlocuiasca firele alea, nu sa le carpeasca, asa cum am patit eu, pentru ca in timp o sa revina problema. Probabil ca in procesul de instalare a pompei in locasul ei, in fabrica, se ating cumva firele alea de ceva metal ascutit si d'aia se taie. P.S.: E normal sa mearga mai greu decat la una fara servo, ai mai putine ture la volan pentru ca se presupune ca te ajuta si servo. A, si daca nu face cand esti in service ii poti pune sa faca niste masuratori pe fire, sunt sigur ca sunt pierderi de curent chiar daca functioneaza motorasul. Uite aici detalierea problemei mele, la momentul respectiv. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=34360 Tin sa mentionez ca dupa un an, la un alt service, problema revenind, am constatat ca de fapt ei legasera cu scotch firele, si atat. This post has been edited by undemerg: 9 Apr 2008, 23:55 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
psychoo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
o problema asemanatoare ar putea sa apara si din cauza rulmentilor din capul telescoapelor. un amic cu SLZ a vazut ca ii merge foarte greu volanul, a verificat lichidul servo si cand a mers in service i`au inlocuit rulmentii, dupa care mergea ca noua.
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
vet |
![]()
Post
#6
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Ce rulmenti exista in capul telescoapelor???
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
undemerg |
![]()
Post
#7
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
nu cred a fi din cauza rulmentilor, e ceva electric cu siguranta. Daca erau rulmentii ii mergea constant greu. El zice ca ii face figuri cu intermitenta, si se schimba la gropi. E simptom de fir intrerupt 100% asta.
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:48 |