DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Colegi ... un pik de ajutor, motor in batista

wild_one_ro
post 11 Apr 2008, 23:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 27 March 08




Acum 2 zile mergand pe calea floresca pe la aurel vlaicu ... mi-a pikat distributia, cel mai bun lucru care se poate inatampla. vreau si eu preturi pentr supape, garnitura de ciuloasa, si bineinteles kit de distributie , si fara targ vitan. tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 mpi 2003 - BR-03-NSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 12 Apr 2008, 20:27
Post #2


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Cum adica ti-a "pikat" ... ?

12 Apr 2008, 20:28:
excl.gif d) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc. Punem accent pe calitatea mesajului (atat din punct de vedere al continutului cat si ca mod corect de redactare in limba romana) si nu pe "cantitatea" sa. Mesajul va fi scris, la alegere, cu sau fara folosirea diacriticelor. excl.gif


This post has been edited by AR-18-MOS: 12 Apr 2008, 20:28


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihaitzu
post 12 Apr 2008, 20:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 11 November 07




Cati Km ai de ti a picat distributia?Si cum se manifesta cand iti ,,pica''...adica?


--------------------
Dacia Solenza confort 2005 - AG-18-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wild_one_ro
post 13 Apr 2008, 12:34
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 27 March 08




QUOTE(Mihaitzu @ 12 Apr 2008, 20:56)
Cati Km ai de ti a picat distributia?Si cum se manifesta cand iti ,,pica''...adica?
*



se schimba la 60000 de km, am schimbat-o acum 20000 de km, acum jumatate de an. nu stiu inca sigur ce s-a intamplat la ea pentru ca trebuie sa o desfac ca sa ajung la rola intinzatoare si la curea. se manifesta prin faptul ca se invarte electromotorul in gol si benzina nu da. se invarte mai repede decat de obicei electromotorul. cu alte cuvinte nu mai porneste motorul.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 mpi 2003 - BR-03-NSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 13 Apr 2008, 14:36
Post #5


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




Garantia curelei + garantia montajului de distributie!!! - astea iti trebuie, altfel sunt treburi scumpe.

pe scurt tie iti trebuie:
supape, scaune supape (cu putin ghinion), distributie (curea, rola), garnitura chiulasa, suruburi chiulasa (cel mai probabil au suferit o suprasarcina si au curs un pic, si nu mai au aceleasi caracteristici - suruburile astea sunt ceva mai speciale, puneti tot din asta!)

acuma ramane de evaluat cu motorul defacut daca: techeti, culbutori, arbore came sunt/nu sunt afectate, deoarece cand pistonul loveste supapa atunci forta respectiva se transmite mai departe la tacheti, culbutori, arbore came.
cu foarte mare ghinion se pot zgaria suprafetele interioare ale cilindrului (bucati provenite dintr-o supapa rupta antrenata de piston ce zgarie cilindrul). sau datorita lovirii supapei, se poate bloca si atunci daca prinde supapa mai ciudat in camera de ardere se poate ciobi pistonul, sau indoi bila (mai greu) sau chiar indoi arborele cotit (si mai greu)

deci motorul intai trebuie desfacut, masurat, si vazut ce s-a intamplat. In prima faza e suficient sa dai jos chiulasa sa vezi problema. Optic daca vezi deformatii pe capul pistonului atunci obligatoriu verifici alezajele si atent inspectezi cilinrii dupa zgarieturi sau alte probleme.
daca deformatiile din capul pistonului sunt mari atunci dai jos baia de ulei, si scoti pistoanele sa vezi daca exista probleme pe piston, pe biela si vizual pe arborele cotit.


Dar axeaza-te pe garantie!!! banuiesc ca nu ai montat-o la coltul blocului, si ai folosit piese de origine. adica ai garantie pe montaj si pe curea.. a fost lucratura de mantuiala si nu s-au respectat valorile indicate, ca altfel e improbabil sa crape cureaua la 20000km. (sau cureaua a fost @vitan neoriginala, caz in care: "prostia se plateste")


esti sigur ca e de la distributie? ca daca invarte demarorul e un pas inainte.. nu s-a auzit un sunet metalic violent de parca ar avea cioburi??? Cureaua se rupe in mers, nu stand pe loc. se poate rupe si la actionarea demarorului dar sigur iti dai seama de problema. In orice caz nu porni motorul, nu actiona demarorul, nu o lasa in viteza, nu o impinge in viteza. adica motorul sa stea pe loc, sa nu se invarta!! ca poti agrava foarte mult problema daca chiar e vorba de distributie rupta

This post has been edited by Asi: 13 Apr 2008, 14:45


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wild_one_ro
post 14 Apr 2008, 13:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 27 March 08




QUOTE(Asi @ 13 Apr 2008, 14:36)
esti sigur ca e de la distributie? ca daca invarte demarorul e un pas inainte.. nu s-a auzit un sunet metalic violent de parca ar avea cioburi??? Cureaua se rupe in mers, nu stand pe loc. se poate rupe si la actionarea demarorului dar sigur iti dai seama de problema. In orice caz nu porni motorul, nu actiona demarorul, nu o lasa in viteza, nu o impinge in viteza. adica motorul sa stea pe loc, sa nu se invarta!! ca poti agrava foarte mult problema daca chiar e vorba de distributie rupta
*


cel putin asa zic eu ... dupa 3-400 metri mi s-a oprit motorul cu un PFFFF. am incercat sa pornesc dar numai electromotorul merge atat. un preten mecanik a invartit de cureaua de la electromotor si mia zis ca se misca prea repede si cica e crapata distributia. sapt asta ma duc la omul meu sa se uite la ea sa vedem ce diagnostic ii da. in fine. nu avea nici un zgomot de cioburi . s-a rupt si filtru de aer. adica s-a riricat dintro parte l-am pus la loc si la urmatorea cheie iar a facut la fel. va tin la curent .. oricum , cred ca e distributia. cool.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 mpi 2003 - BR-03-NSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 16 Apr 2008, 10:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Cum s-a ridicat diltrul de aer intr-o parte ??? Inseamna ca blocul motor e praf de s-a dus si corpul clapeta si restul ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ador13
post 17 Apr 2008, 20:41
Post #8


VADER


Group: Members
Posts: 263
Joined: 9 September 05
From: Mangalia




Nasol moment.
Ai ulei imprastiat prin zona distributiei? Sa fi sarit cureaua? Ca de rupt cred ca nu are cum. Ciudata este si treaba cu filtrul de aer.


This post has been edited by ador13: 17 Apr 2008, 20:43


--------------------
OPEL ASTRA H 2007 - CT-13-...
EX: DACIA SOLENZA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wild_one_ro
post 18 Apr 2008, 06:47
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 27 March 08




QUOTE(ador13 @ 17 Apr 2008, 20:41)
Nasol moment.
Ai ulei imprastiat prin zona distributiei? Sa fi sarit cureaua? Ca de rupt cred ca nu are cum. Ciudata este si treaba cu filtrul de aer.
*


nici urma de ulei ..motor curat... pacat ca nu am facut poze .biggrin.gif in fine


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 mpi 2003 - BR-03-NSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 18 Apr 2008, 12:40
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 3.702
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




rola de intindere era blocata? am auzit de cazuri in care rola de intindere s`a gripat si din cauza frecarii a dus la ruperea curelei de distributie.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wild_one_ro
post 25 Apr 2008, 22:49
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 27 March 08




cauza .. nu o stiu .. dar ceea ce am vazut m-a uimit ... cureaua era facauta varza e ffff subtire .. parca era un cutter acolo... si la un moment dat a cedat .. si s-a rupt .. si restul nu mai comenteaza.. acum masina merge bine rolleyes.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 mpi 2003 - BR-03-NSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 26 Apr 2008, 10:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Cum putea sa-ti sara cutia de aer de la locul ei de fiecare data si acum sa-mi spui ca totul e ok dupa ce ai schimbat cureaua de la distributie ? blink.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 23:49
Forum Renault