Colegi ... un pik de ajutor, motor in batista
![]() ![]() ![]() |
Colegi ... un pik de ajutor, motor in batista
wild_one_ro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 27 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4 mpi
2003
- BR-03-NSL
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Cum adica ti-a "pikat" ... ?
12 Apr 2008, 20:28: ![]() ![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 12 Apr 2008, 20:28 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Mihaitzu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 11 November 07 ![]() |
Cati Km ai de ti a picat distributia?Si cum se manifesta cand iti ,,pica''...adica?
|
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- AG-18-CLA
|
|
wild_one_ro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 27 March 08 ![]() |
QUOTE(Mihaitzu @ 12 Apr 2008, 20:56) se schimba la 60000 de km, am schimbat-o acum 20000 de km, acum jumatate de an. nu stiu inca sigur ce s-a intamplat la ea pentru ca trebuie sa o desfac ca sa ajung la rola intinzatoare si la curea. se manifesta prin faptul ca se invarte electromotorul in gol si benzina nu da. se invarte mai repede decat de obicei electromotorul. cu alte cuvinte nu mai porneste motorul. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4 mpi
2003
- BR-03-NSL
|
|
Asi |
![]()
Post
#5
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Garantia curelei + garantia montajului de distributie!!! - astea iti trebuie, altfel sunt treburi scumpe.
pe scurt tie iti trebuie: supape, scaune supape (cu putin ghinion), distributie (curea, rola), garnitura chiulasa, suruburi chiulasa (cel mai probabil au suferit o suprasarcina si au curs un pic, si nu mai au aceleasi caracteristici - suruburile astea sunt ceva mai speciale, puneti tot din asta!) acuma ramane de evaluat cu motorul defacut daca: techeti, culbutori, arbore came sunt/nu sunt afectate, deoarece cand pistonul loveste supapa atunci forta respectiva se transmite mai departe la tacheti, culbutori, arbore came. cu foarte mare ghinion se pot zgaria suprafetele interioare ale cilindrului (bucati provenite dintr-o supapa rupta antrenata de piston ce zgarie cilindrul). sau datorita lovirii supapei, se poate bloca si atunci daca prinde supapa mai ciudat in camera de ardere se poate ciobi pistonul, sau indoi bila (mai greu) sau chiar indoi arborele cotit (si mai greu) deci motorul intai trebuie desfacut, masurat, si vazut ce s-a intamplat. In prima faza e suficient sa dai jos chiulasa sa vezi problema. Optic daca vezi deformatii pe capul pistonului atunci obligatoriu verifici alezajele si atent inspectezi cilinrii dupa zgarieturi sau alte probleme. daca deformatiile din capul pistonului sunt mari atunci dai jos baia de ulei, si scoti pistoanele sa vezi daca exista probleme pe piston, pe biela si vizual pe arborele cotit. Dar axeaza-te pe garantie!!! banuiesc ca nu ai montat-o la coltul blocului, si ai folosit piese de origine. adica ai garantie pe montaj si pe curea.. a fost lucratura de mantuiala si nu s-au respectat valorile indicate, ca altfel e improbabil sa crape cureaua la 20000km. (sau cureaua a fost @vitan neoriginala, caz in care: "prostia se plateste") esti sigur ca e de la distributie? ca daca invarte demarorul e un pas inainte.. nu s-a auzit un sunet metalic violent de parca ar avea cioburi??? Cureaua se rupe in mers, nu stand pe loc. se poate rupe si la actionarea demarorului dar sigur iti dai seama de problema. In orice caz nu porni motorul, nu actiona demarorul, nu o lasa in viteza, nu o impinge in viteza. adica motorul sa stea pe loc, sa nu se invarta!! ca poti agrava foarte mult problema daca chiar e vorba de distributie rupta This post has been edited by Asi: 13 Apr 2008, 14:45 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
wild_one_ro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 27 March 08 ![]() |
QUOTE(Asi @ 13 Apr 2008, 14:36) esti sigur ca e de la distributie? ca daca invarte demarorul e un pas inainte.. nu s-a auzit un sunet metalic violent de parca ar avea cioburi??? Cureaua se rupe in mers, nu stand pe loc. se poate rupe si la actionarea demarorului dar sigur iti dai seama de problema. In orice caz nu porni motorul, nu actiona demarorul, nu o lasa in viteza, nu o impinge in viteza. adica motorul sa stea pe loc, sa nu se invarta!! ca poti agrava foarte mult problema daca chiar e vorba de distributie rupta cel putin asa zic eu ... dupa 3-400 metri mi s-a oprit motorul cu un PFFFF. am incercat sa pornesc dar numai electromotorul merge atat. un preten mecanik a invartit de cureaua de la electromotor si mia zis ca se misca prea repede si cica e crapata distributia. sapt asta ma duc la omul meu sa se uite la ea sa vedem ce diagnostic ii da. in fine. nu avea nici un zgomot de cioburi . s-a rupt si filtru de aer. adica s-a riricat dintro parte l-am pus la loc si la urmatorea cheie iar a facut la fel. va tin la curent .. oricum , cred ca e distributia. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4 mpi
2003
- BR-03-NSL
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum s-a ridicat diltrul de aer intr-o parte ??? Inseamna ca blocul motor e praf de s-a dus si corpul clapeta si restul ...
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ador13 |
![]()
Post
#8
|
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
Nasol moment.
Ai ulei imprastiat prin zona distributiei? Sa fi sarit cureaua? Ca de rupt cred ca nu are cum. Ciudata este si treaba cu filtrul de aer. This post has been edited by ador13: 17 Apr 2008, 20:43 |
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|
wild_one_ro |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 27 March 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4 mpi
2003
- BR-03-NSL
|
|
psychoo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.702 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
rola de intindere era blocata? am auzit de cazuri in care rola de intindere s`a gripat si din cauza frecarii a dus la ruperea curelei de distributie.
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
wild_one_ro |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 27 March 08 ![]() |
cauza .. nu o stiu .. dar ceea ce am vazut m-a uimit ... cureaua era facauta varza e ffff subtire .. parca era un cutter acolo... si la un moment dat a cedat .. si s-a rupt .. si restul nu mai comenteaza.. acum masina merge bine
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4 mpi
2003
- BR-03-NSL
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum putea sa-ti sara cutia de aer de la locul ei de fiecare data si acum sa-mi spui ca totul e ok dupa ce ai schimbat cureaua de la distributie ?
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 23:49 |