curge uleiu, din motor
![]() ![]() ![]() |
curge uleiu, din motor
justyn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mai exact, pe unde iti curge?esti sigur ca ai etansat bine baia de ulei?
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.490 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Siliconul nu va etansa niciodata ca un simering. Acolo sunt piese in miscare, trebuie schimbat simeringul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ce idei sa iti dam?
Vezi pe unde curge si actioneaza in consecinta. Eu am patit spre exemplu la un papuc sa curga pe la sonda de presiune. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
tot pe la baie curge
dao jos ia un silicon bun (locttite parca scrie la carte) curata bine ambele suprafete de lipit ,degreseaza cu diluant ,si nu strange suruburile la maxim dupa aia admira rezultatele |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
justyn |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
semeringu l-am schimbat defapt ambele is schimbate noi , ar mai putea fii de la uleiu care o ramas pe cutie si ce o mai ramas pe scut ca nu l-am curatat sa vad maine, asta ar fii varianta cea buna daca nu pe la baie. imi spuneti cam in cant timp se intareste siliconu ca mai mult de 2 ore nu lam lasat cam dupa 2 ore jumate am si pornit motoru.
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
2 ore e putin...Teoretic siliconul(chiar si cel rosu) are o durata de uscare completa de pana la 24 de ore. Te-ai grabit iar acum va trebui sa dai baia de ulei jos iar si sa re-etansezi cu silicon. De data asta lasa-l sa se usuce macar 1 zi(24 ore) pentru a fi sigur.
Iti recomand deasemenea sa dai si scutul jos si sa il cureti de mizerie. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
justyn |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
Am folosit silicon rosu chiar daca nu l-am lasat mai mult de 2 ore jumate vad ca tine bine nu curge pe langa baie. Curge pe la busonu de golire ulei. Ce sa ii fac la asta?
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(justyn @ 19 Apr 2008, 10:56) Am folosit silicon rosu chiar daca nu l-am lasat mai mult de 2 ore jumate vad ca tine bine nu curge pe langa baie. Curge pe la busonu de golire ulei. Ce sa ii fac la asta? se gasesc in comert garnituri de cupru pentru acel buson.ele sunt "umflate" si cand le strangi se preseaza.de asta nu e recomandata folosirea unei garnituri de mai multe ori. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.490 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Loctite pentru suruburi pentru buson pe filet si garnitura aia.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
poate ca ai ceva presiune in baie care scapa pe langa segmenti, sau nu ai baia dreapta, daca este stramba va curge si cu cel mai al dracu silicon.
curge in special la imbinarea cu capcul de distributie ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Inainte garniturile erau de pluta.Cumparasem eu si mecanicul le-a aruncat
![]() A indreptat buza la baia de ulei ca cica era putin indoita si cu Loctite a etansat baia.Are un an de zile de cand e asa si nu curge deloc. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
nu prea inteleg cum vine treaba asta
stiam ca baia care e cu garnitura nu merge cu silicon si invers pt ca difera (alea pt garnitura au niste ridicaturi pe ele iar alea pt silicon au santuri) eu as prefera garniturile This post has been edited by MIHAI8888: 19 Apr 2008, 19:45 |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
te anunt ca baia pentru silicon nu are sant are chiar o buza mai inalta pe care se pune silicon , masina este din 97.
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
corect ,greseala e a mea
scuze pt dezinformare |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#16
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
eu prefer silicon
![]() ![]() baia cu garnitura clasica nu este mult prea rezistenta in timp , trebuie sa fii prea norocos sa reziste macar 3 ani , in schimb daca ai baia dreapta si motorul nu scapa compresie in carter o baie lipita cu silicon te poate tine si de la un RK la alt RK , depinde si de materiale si de mana mecanicului ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
justyn |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
Curge in continuare
![]() |
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
georgecpr |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 November 07 From: Targoviste / Bucuresti ![]() |
Salutare. Am si eu o problema similara cu Nova mea. Pierde ulei pe la simeringul de la palier. Dupa ce am fost la un mecanic sa intreb cat ma costa schimbul (4-5 milioane cu totu
![]() Parca am citit pe aici pe forum ca cineva a reusit sa scoata cutia de viteze de pe nova fara sa dea jos motoru. Cred ca am sa incerc si eu o astfel de abordare. Exista vreun risc? Ce ma sfatuiti? |
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- DB 79 KIS
|
|
justyn |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
Exista o solutie sa dai jos lonjeronu de sub cutia de viteze nu stiu exact cate suruburi ai de demontat exact da ce ii cert ca o sa te chinui mult. Io am dat jos motoru ca sa schimb si ambreajul si sa dau jos baia. Chinu mai mare a fost cand o trebuit sa prindem cutia inapoi pe motor, ambreajul fiind nou nu intra. A trebuit sa rastrurnam motorul pe partea cu pompa de apa si sa bag cutia de sus in jos. Pe mine mau ajutat inca doi baieti ca singur nu reusam. Daca ai probleme numa cu semeringul de palier ai putea sa incerci varianta cu lonjeronu asa ca spor la treaba
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
apollo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
si eu am schimbat acel simering si discul de ambreaj cu rulment si placa de presiune.
2 ore a durat in service.a dat jos motorul a schimbat ca a schimbat si l-a pus la loc. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cutia se poate da jos de pe motor fara a fi scos si motorul ,dar chinuiala care nu isi are rostul nu merita , cutia iese pe jos nu pe sus , si dureaza, dar garantat iese si tot garantat NU mai intra la loc pe unde ai scos-o
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#22
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Cat se poate de corect,sustin postul lui Mihai patit pe pielea mea
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
gti98 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Nu pot sa inteleg de ce va ambitionati sa o faceti pe ginecologii cu masina asta.
Mie demontarea motorului nu mi se pare deloc dificila (in afara de cocoasa pe care o faci cat stai aplecat, si de macaraua care e EXTREM de utila la ridicat agregatu'!!)(poate si pen'ca l-am demontat de vreo 5 ori pana acum??) Motorul iese singur (se desfac 5 - cinci- suruburi care imbina carterul ambreiajului-semicarcasa cutiei cu blocul motor, si prinderea aceluiasi carter la traversa din fata, care permite bascularea cutiei pentru scoaterea axului prizei din discul de ambreiaj), iar cutia se scoate dupa aia. Se remonteaza in ordine inversa, cu mentiunea ca daca la scos se pot "pacali" planetarele sa iasa fara demontarea fuzetelor, la re-montare a trebuit sa desfac surubul de sus si sa-l slabesc pe cel de jos, la imbinarea unei fuzete (fata) cu amortizorul si sa basculez spre exterior fuzeta ca sa departez planetara, sa incapa cutia MENTIONEZ CA AM LUCRAT SINGUR Legat de baia de ulei; La garnituri era o problema la imbinarea partilor de pluta, laterale, cu "potcoavele" de cauciuc care se pun pe zonele semicirculare de la capete. Aceasta imbinare, odata reusita nu ceda, cum s-a spus pe aici "dupa maxim 3 ani". Inventia cu siliconul e "cauzata" de aparitia unui material nou si de "simplificarea" operatiei de etansare... Totusi ramane problema timpului de asteptare pentru intarirea cauciucului. La simeringuri apar mereu probleme: se produc uzuri pe arborii cu tratamentul prost in zona de contact cu inelul de cauciuc, greu vizibile si care compromit etansarea chiar cu simering nou, bun si corect aplicat; simeringul poate fi necorespunzator (material prost, dimensiune neconforma, manipulare si stocare defectuoasa - NU cumparati niciodata un simering tinut la magazin pe cui sau carlig, ala e bulit de nou!!!! Montarea simeringurilor e o operatie FOARTE delicata!! Indesarea cu varful surubelnitei e o alta modalitate de a distruge aceasta piesa pretentioasa (montarea se executa cu o scula care apasa simultan pe toata circumferinta inelului; nu e o chestie foarte complicata dar surprinzator de putini mecanici o au...) La fotbal si la mecanica auto credem toti ca ne pricepem.... Si bine ar fi sa stim baremi ce sa cerem mecanicilor care ne iau o gramada de bani si dup-aia ne aburesc cu texte ca "piesa era proasta/defecta", "ai suprasolicitat-o", "are alta cauza de defectare" etc. Spor la cheile fixe!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
nicu boss |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 27 April 08 ![]() |
dak ai schimbat semeringurile strange si arcurile la semeringuri asa incat atunci cand il probezi pe viblochen sa simti ca opune rezistenta calumea
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ct-07-viv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 12:58 |