porneste ffff greu, probleme tehnice
![]() ![]() ![]() |
porneste ffff greu, probleme tehnice
emilperijoc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
este pe injectie ?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
MECCA |
![]()
Post
#3
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
daca e din `96 si are aprindere el + senzor cum sa fie pe injectie????
Problema pote fi de la bujii, capac delcou, fise sau chiar bobina.O intrebare: seara cand opresti masina o lasi pe gaz sau pe benzina, deorece chiar daca a 2 zi o pornesti pe benzina pana se umple carburatorul cu benzina dai la cheie la greu. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
mecca ( stiu la ce te referi dar nu e cazu ).............
chiar daca o las pe benzina sau gaz tot greu porneste de aia ma gandesc ca ar fi bujiile ... si de exemplu am fost plecat pe un drum de tara si dupa o ora de mers mi s-a oprit motorul si ffff greu l-am pornit si abia dupa ce am trecut-o pe benzina si aproape am ramas fara baterie de dat la automat ( chiar si pe benzina)....... Multumesc pt orice sfat......... 27 Apr 2008, 19:18: mai am un rand de bujii in porbagaj si daca maine face figuri le pun pe alea sa vad cum face .... ca idee generala cam cat tin un rand de bujii sinterom pe gpl 27 Apr 2008, 19:20: oricum din decembrie pana acum am facut cam 5000km This post has been edited by emilperijoc: 27 Apr 2008, 19:20 |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
MECCA |
![]()
Post
#5
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
pe gpl nu stiu.dar la benzina duc lejer 15000.De ce nu-ti pui bujii cu filet lung la care sa le faci o bucsa, distantier, si iti iei ceva mai de firma?? eu merg pe bosch cu 2 electrozi si din noiembrie pana acum merg ceas, saptamana trecuta le-am scos ptr prima oara de atunci sa vad cum sunt (culoarea era caramizie) si le-am bagat la loc.Merg si acum perfect, si porneste la prima cheie fara ezitare.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
si totusi este pe injectie masina?N-amn inteles mai sus ce e aia Gotronic
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
M.I |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Invarte usor electromotorul? Problema poate fi si de la electromotor daca fura curent pe undeva, carbuni, scurt circuit spire rotor sau stator, rotorul atinge de stator, etc.
|
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
@ghitza
Aprinderea Tranzistorizată AT01 gotronic, completează sistemul clasic de aprindere prin scânteie (cu platină) al motoarelor pe benzină, scopul urmărit fiind îmbunătățirea performanțelor acestora fa o cautare pe forum cu "gotronic" si o sa ai rezultate gramada. |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
gino73 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(M.I @ 4 May 2008, 12:51) Invarte usor electromotorul? Problema poate fi si de la electromotor daca fura curent pe undeva, carbuni, scurt circuit spire rotor sau stator, rotorul atinge de stator, etc. Am patit si eu asta mai demult si intradevar electromotorul a fost de vina , de fapt carbunii lui care erau obositi. |
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
carbunii i-am schimbat asta iarna ..... nush ce sa zic ....
Acum vin de la masina si nu a pornit nici pe GPL si nici pe benzina (aproape ca am ramas fara baterie).... a sa incerc sa pun aprinderea clasica sa vad ce face .... Iar referitor la electromotor cum verific daca fura curent ( ca de invartit nu mi se pare ca invarte usor) |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai intii incearca daca ai scinteie iar scinteia sa fie buna , ca daca ai bobina defecta adio poti incerca pina miine ca nu reusesti ca sa vetifici iti trebuie 2 oameni , unul da la cheie iar celelale se uita la scinteie , cum procedezi , scoti fisa centrala din capacul delco si apropii de lasa cam la 4 cm de masa si ii spui da ii dea cheie , trebuie sa apara scinteie , ea trebuie sa fie de culoare albastra si ferma nu rosie sau deloc cam asa arata o scinteie corecta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1155641
This post has been edited by bygy007: 9 May 2008, 17:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 9 May 2008, 16:43) mai intii incearca daca ai scinteie iar scinteia sa fie buna , ca daca ai bobina defecta adio poti incerca pina miine ca nu reusesti ca sa vetifici iti trebuie 2 oameni , unul da la cheie iar celelale se uita la scinteie , cum procedezi , scoti fisa centrala din capacul delco si apropii de lasa cam la 4 cm de masa si ii spui da ii dea cheie , trebuie sa apara scinteie , ea trebuie sa fie de culoare albastra si ferma nu rosie sau deloc cam exagerezi la aia 4 cm.......1 cm sa dea scantee si trebe sa porneasca..... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
am verificat am scanteie .... si am reusit sa o pornes pe benzina ce e ciudat ca a pornit la a doua cheie ceea ce ma face sa cred ca e o problema electrica sau ceva legat de un cablu ....
dupa ce am reusit sa o pornesc am lasat motorul sa mearga cam 20-30 de minute si am observat ca in timpul asta bobina s-a incalzit destul de tare ( puteam tine mana pe ea dar era destul de firbinte)... si cand am scos fisa de pe bujia cilindrului 2 mersul motorului nu s-a schimbat ... am scos bujia era neagra ( cred ca era ulei) si am inlocuit-o cu alta bujie (care era caramizie) de pe alt cilindru si si tot la fel nici un efect cand scotea fisa ... intrebarea mea este ... ce problema ar putea avea acest cilindru?? ... i-am reglat culbutorii zilele trecute e vreo problema daca i-am lasat mai liberi .... Multumesc tuturor celor care au avut rabdarea sa citeasca si sa imi raspunda ..... Cu respect Emil Perijoc |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
Verifica platina (chiar daca ai aprindere tranzistorizata) si distanta. Apoi bujiile si distanta, capac delcou, fisa centrala, bobina. Scoate aprinderea si pune fara ea. Daca tot nu merge cum trebuie de vina poate fi carburatorul sau din amestec prea sarac. Bujia neagra (umeda) poate sa fi fost inecata sau din cauza amestecului. Distanta este f importanta la platina si bujii. Daca e prea mare porneste greu. Si cu bobina pot fi probleme de genul acum da scanteie, acum nu mai da scanteie -patit chiar cu bobina nou nouta. Daca suspectezi bobina incearca cu una de proba de la cineva.
This post has been edited by cristi74: 9 May 2008, 20:37 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
bujia era neagra dupa ce motorul a merg 20-30 minute pe GPL iar la bujii am 0.8mm pe lera ..... daca face si maine dimineata figuri am sa pun aprinderea clasica sa vad cum se comporta
Multumesc de sfaturi am sa vad maine ... |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ardere proasta implicit GPL mult dozat.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
treaba e ca doar o bujie era neagra iar restul erau caramizii ... am sa mai umblu la relatiul oe gaz ...
Multumesc |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
pcostica |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
daca se incalzeste bobina asa repede nu este in regula incearca cu alta,verifica jocul la culbutori,verifica sa nu ai supapa gripata in ghid,un test de compresie nu ar stica.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
azi dupa inca un reglaj al culbutorilor a inceput sa se simta cad scot fisa de pe cilindrul cu problema ... treaba e ca mototul nu isi schimba mersul la fel de mult ca atunci cand scot alta fisa ... aveti idee unde ar putea fii problema????
Multumesc anticipat |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#21
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
verifica bujia sa nu-ti arunce scanteea la masa .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat bujia cu o alta de pe alt cilindru si cam tot la fel ... am sa o desfac sa vad cu arata acum ... acum nush cat de normal dar dupa un drum constanta bucuresti bobina era fierbinte puteam tine mana pe ea dar era la limita de a ma frige....
Cu respect Emil Perijoc |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
Minel |
![]()
Post
#23
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(emilperijoc @ 10 May 2008, 23:12) azi dupa inca un reglaj al culbutorilor a inceput sa se simta cad scot fisa de pe cilindrul cu problema ... treaba e ca mototul nu isi schimba mersul la fel de mult ca atunci cand scot alta fisa ... aveti idee unde ar putea fii problema???? Multumesc anticipat Poti sa ii faci si un test de compresie si atunci sti o treaba !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Verifica si bobina de inductie vezi daca e legata cum trebuie , Daca se incinge excesiv la relanti in primele 10 minute de functionare o poti schimba cu alta bobina.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
multumesc tuturor pentru sfaturi ... va tin la curent
|
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
aalinte |
![]()
Post
#26
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
Verifica bobina de inductie, regleaza aprinderea si daca totul este ok, verifica sa nu iti fure curent demarorul sau chiar contactul cu cheie.
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Verifica si cu alta bobina dar verifica sa ai si distanta corecta intre senzor si cama axului delcoului. Eu am gasit asta la mine zilele trecute, pornea greu mai am si motorul strans si omoram bateria. Dupa ce am reglat din nou distanta la senzor e alta viata. Spor la treaba.
![]() Apropo, mai verifica si fisa de la bujia aia, nu se stie niciodata. This post has been edited by SGM.MYKE: 14 May 2008, 07:30 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
imi pare rau ca nu am scris pana acum .. (deh se apropie sesiune, licenta)
azi am reusit sa imi fac timp pentru masina .... asa ca am luat un set de bujii synterom si le-am schimbat , reglat 0.8 shimbat si capacul de la delcou ... bobina actuala de la masina are intre bornele + si - 4,6 ohm cand aparatul de masura e pe scala de 200 ohm si 7 cand e dat pe 2000 ohm, iar intre borna + si fisa 7,4 ohm .... urmeaza sa schimb bobina .... Am obesrvat ca atunci cand incerc sa astup gaura prin care intra aerul in filtru de aer motorul se tureaza si asta se intampla numai pe gpl.... nush de ce se intampla asta .... Si inca o chestie mersul motorului se schimba atunci cand strangulez furtunul de la servofrana .... dar pedala se apasa la fel de usor.... scap doar cu o garnitura sau trebuie schimbata toata tulumba???? Multumesc anticipat Cu respect Emil Perijoc |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#29
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sa nu fie chiar furtunul pe undeva.
o garnitura e 4 ron(tot setul). si o supapa 2 ron |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
emilperijoc |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
supapa e buna .. cum se schimba garniturile ???/
|
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:11 |