DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SUPER stricata, varza

pleosc
post 20 Dec 2004, 19:54
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 1 March 04
From: Constanta




OK deci mergeam si eu ca omul cand dacia se opreste.dau sa pornesc...porneste motorul.....calc ambreiajul,bag in viteza...intra....ridic piciorul de pe ambreiaj...calc acceleratia.....nu se misc masina....ba mai mult face ca naiba si se opreste.ce-o fi?
cica cutia...dar...intra in viteza....deci...? unsure.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT-54-XXX
Orice solutie genereaza noi probleme.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 21 Dec 2004, 01:06
Post #2


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Vezi intai de toate daca nu s-a rupt vre-o planetara.
Pasul doi, daca la primul ai negativ, schimba discul si/sau placa daca e cazul


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 21 Dec 2004, 12:28
Post #3


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Nu e sigur placa de presiune. Daca era de la placa intra foarte greu in viteze.

Nu e nici de la disc. Nu ar fi plecat masina de pe loc normal, dar nu s-ar fi oprit motorul.

Intrebare: tie iti moare motorul doar in sarcina, iar in gol merge relativ normal? Daca asa e, verifica aprinderea, inclusiv bujiile, si carburatia. Verifica traseul de benzina si filtrul sa nu fie colmatat.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
northwood
post 21 Dec 2004, 15:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 26 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(pleosc @ 20 Dec 2004, 19:54)
OK deci mergeam si eu ca omul cand dacia se opreste.dau sa pornesc...porneste motorul.....calc ambreiajul,bag in viteza...intra....ridic piciorul de pe ambreiaj...calc acceleratia.....nu se misc masina....ba mai mult face ca naiba si se opreste.ce-o fi?
cica cutia...dar...intra in viteza....deci...? unsure.gif
*




Ar putea sa mai fie blocata cutia. Daca s-a facut bucati un sincron si s-a intepenit intre pinioane, ai avea simptomele descrise de tine.

Later edit: sa nu uit aceleasi probleme pentru diferential spulberat.

In orice caz, raspunsul la problema ta o sa vina la demontarea cutiei. Cu ocazia asta poti verifica si placa/disc de presiune.

This post has been edited by northwood: 21 Dec 2004, 15:13


--------------------
SKARPEA MTB Galben_Gri 2009
Maxon CM 10 - Midland ML 145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 21 Dec 2004, 15:13
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




cutie_1300.JPG ( Size: 79.26k ) Number of downloads: 118
Am patit si eu asa ceva, mergeam pe sosea si aveam in jur de 80 cand mi se blocheaza rotile si incepe sa patineze, din instinct am calcat ambreiaj si scos-o din viteza si rotile s-au deblocat.
Am oprit si se intampla aceeasi chestie, ca la Pleosc.............

Concluzia nu am mai avut ulei in cutie si rulmentul de la trenul fix din capatul cutiei era gripat si s-a sudat si de carcasa prin frecare excesiva.

S-a scimbat rulmentul prin taiere cu flex (depresat nu a vrut deloc) si pus staniol pe locul unde vine pus rulmentul in carcasa.

E vorba de rulmentul 8 din figura


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 21 Dec 2004, 18:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




imi permit sa atasez si eu un mesaj in acest topic ptr ca cred ca are leg cu ce se discuta aci..

deci de mai bine de cate zile am un suerat,scartait,flueirat mai bine zis atunci in mers ,si mai mult atunci cand accelerez...

aveti idee de unde provine?

de la roti nu e ca nu am absolut nici un joc..am verificat la 3 serviceuri..

aaa..si inca o faza,atunci cand iau de volan si intor in marsalier sau plec de pe loc si iau viraj aud un pocnet de la roti?

e planetara?

e naspa daca faca asa?
in curbe nu bate deloc..

va multumesc


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 22 Dec 2004, 10:23
Post #7


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Daca e un fluierat intr-a patra, si ai dacie berlina, si il auzi la viteza mica (40-80) atunci e de la cutie, de unde a fugit uleiul (nu tot).

Daca ai si cutie in patru trepte, "asa face ele" la 80 kmh.

Din alta parte nu-mi dau seama de unde ar putea fi.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 22 Dec 2004, 10:34
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




QUOTE(to_the_limit @ 21 Dec 2004, 20:50)
imi permit sa atasez si eu un mesaj in acest topic ptr ca cred ca are leg cu ce se discuta aci..

deci de mai bine de cate zile am un suerat,scartait,flueirat mai bine zis atunci in mers ,si mai mult atunci cand accelerez...
*



La un prieten ii fluiera asa ceva si era bucsa din vilbrochen unde vine axul de la cutie pe care este discul de ambreiaj, este o bucsa de alama.

Daca ai cutie veche in 4 la majoritatea fluiera, asa cum a zis si tatabobu.


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 23 Dec 2004, 16:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




pai asta e faza ca e in 5 trepte..

sueratul este ascuti tare si de cand am mers numa in opras nu se mai aude..se auzea doar la drum lung..

This post has been edited by to_the_limit: 23 Dec 2004, 16:25


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Dec 2004, 16:25
Post #10


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




e pinionul de a 5-a uzat pt ca nu a fost ulei destul in cutie. Ungerea e foarte proasta la pinionul ala si moare primul.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 23 Dec 2004, 16:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




ce se intampla cand moare?

biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 23 Dec 2004, 16:34
Post #12


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Se descompune si incepe sa puta masina smile.gif

Verifica totusi uleiul, si incearca sa-l schimbi regulat, macar la 15.000 de km


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 23 Dec 2004, 16:38
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




am pus acu a saptaman ulei in cutie..2 seringi de alea de la service..oricum s-a dus 1bidon de 1litru..cred..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:48
Forum Renault