Carfil 32 IRM 2A pe 1300
![]() ![]() ![]() |
Carfil 32 IRM 2A pe 1300
tzepesch |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e aceasi prindere.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Eu unul am carb de 1400 si merge bine, dar nu se vede diferenta de 1300, poate 5%
Tu vrei consum mic, asa ca-ti recomand sa ramai la carb. de 1300 ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Carb 1400 cu jicloare de 1300 stiu ca se combina jicloarele unele pentru fuga si halea benzina mult sau altele pentru consum foarte mic dar era lenesa masina nu te bazai pe depasiri demaraj. Asa cum sunt acuma are si pt consum acceptabil plus un spor de putere deci mixt. Adi modifica tu reglajul la culbutori 0.1mm Admisie si 0.15 Evacuare si ai sa simti putere
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu am un carburator d-asta pus de vara trecuta si n-am avut probleme cu el pana acum. Adica nu l-am desfacut deloc, inca are un sigiliu pe un surub. De consumat nu stiu cat consuma inainte cu cel vechi. Oricum consumul n-are de ce sa creasca cu mai mult de 0.5% cu jicloarele lui, nu cele de 1300.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
tzepesch, nu ai prins ideea ca sunt doua situatii diferite?
De exemplu: - Daca vrei consum mic, ai nevoie de pulverizare buna la turatii relativ reduse. Pentru asta, carburatorul trebuie sa aiba difuzorul cat mai mic. - Daca vrei viteza maxima crescuta, ai nevoie de micsorarea franarii aerului care intra in cilindri odata cu vaporii de benzina. Pentru asta, vei folosi un difuzor mai mare. Sigur ca va creste si consumul. Hibridul pe care il incerci tu e tare interesant...: difuzor mare cu amestec sarac... Daca vrei doar sa faci economie prin saracirea amestecului, asta se poate face si pe carburator cu difuzor mic. Daca saracirea vrei sa fie in regimuri joase de turatie, ajustezi surubul de amestec, tubul emusor si nivelul in CNC. Daca vrei sa fie in regimuri inalte, lucrezi cu tubul emulsor, nivelul in CNC, jicloarele econostatului, jiclorul principal de franare aer. Atentie! Saracirea amestecului nu se poate face sub o oarecare limita. Apar efecte adverse: scaderea puterii motorului, ezitarea la accelerare, rateuri in carburator, motorul se incinge (se pot arde supapele, segmentii, garnitura de chiulasa)... Daca se adauga alte sisteme economizoare (generator de hidroxi, admisie vapori de apa si/sau gaze de carter, etc), se poate reduce/elimina aparitia acestor neajunsuri. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 19 May 2008, 21:09 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 11:00 |