Probleme dupa schimbul filtrului de motorina
![]() ![]() ![]() |
Probleme dupa schimbul filtrului de motorina
bongo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI
Dacia Logan 1.5 DCI
2006 1.5 DCI
|
|||
mario1980 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Mergi inapoi sa verifice ce-au facut. Mie mi-au pus aiurea garnitura de la senzorul de apa al filtrului, cu ocazia reviziei de 20k. Drept urmare am facut citeva balti de motorina pe unde stationam, si nu intelegeam de ce trebuie amorsata pompa, la fiecare pornire. Mi s-a spus in prealabil ca sa ma astept sa nu porneasca din prima citeva dati, numai ca gluma se ingrosa... In fine, am fost in alt service si mi-au rezolvat. Nu mai comentez nimic ...
![]() Numai bine |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#4
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Nu e posibil sa ai ceva la injectoare ... ?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
bongo |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 May 08 ![]() |
Asa dintr-o data sa fie injectoarele ? Eu zic ca mau furat aia de la secvice cu filtru de motorina ca tot incercau sa ma trimita sa mai cumpar cite ceva din magazin si imi montase filtru imi pusese protectia aia si am plecat la magazin sa cumpar ceva si cind m-am intors masina era iar ridicata si desfacut iar protectia aia de plastic de la filtru si cind iam intrebat de ce au umblat iar acolo au inceput sa zica ca nu l-au montat bine ca nu merge bagau vrajeala Eu nu stiu cum sa verific acumdaca e filtru care l-am cumparat eu sau e altu
|
--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI
Dacia Logan 1.5 DCI
2006 1.5 DCI
|
|
Costin(PH 87 KOS) |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 November 08 ![]() |
si a mea acu dupa a 2 revizie la 18500,nu-mi mai porneste la prima cheie...nici nu am mers cu ea decat 60 km dupa revizie....sper sa-si revina...
[pozele se admit doar in masura in care au legatura cu subiectul... poti pune poza cu masina ta ca avatar daca doresti sau iti poti face propria galerie foto...vezi in meniul forumului] |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.5dci
2007 Laureat
- PH 87 KOS
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Ai mare grija ce faci! Daca nu ti-au clipsat bine senzorul de apa, iti picura motorina din filtru, si s-ar putea ca la pornire, pompa sa prinda putin aer, ceea ce nu cred ca-i face bine. Uita-te cu atentie daca nu-ti picura motorina prin zona respectiva. Daca da, ai grija ca la fiecare pornire, sa amorsezi inainte, din pompita de cauciuc, si cit de repede, fuguta la service. Eventual si-un mail la voceaclientului.
De asemenea, este posibil ca sa nu porneasca din prima, citeva dati, imediat dupa schimbarea filtrului, datorita aerului care ramine pe traseul de alimentare, dar daca sint mai mult de citeva porniri, nu astepta sa-si revina singura. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#8
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Treaba asta cu e posibil sa nu porneasca bine din prima e aiurea. Eu am schimbat filtrul la 20k si a pornit la prima cheie fara probleme. Unde sa ramana aer? In capul lor de mecanici priceputi probabil. Asa ii urasc pe astia care habar nu au ce fac si se dau savanti
![]() Daca ai alt filtru, il dai jos si se vede pe el data producerii, si alte informatii asemanatoare. Si daca esti chiar hotarat il faci bucati, dar sa nu il tai cu flexul ca ia foc ![]() ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
uli |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 08 ![]() |
ergi inapoi sa verifice ce-au facut. Mie mi-au pus aiurea garnitura de la senzorul de apa al filtrului, cu ocazia reviziei de 20k. Drept urmare am facut citeva balti de motorina pe unde stationam, si nu intelegeam de ce trebuie amorsata pompa, la fiecare pornire. Mi s-a spus in prealabil ca sa ma astept sa nu porneasca din prima citeva dati, numai ca gluma se ingrosa... In fine, am fost in alt service si mi-au rezolvat. Nu mai comentez nimic ... mad.gif
ne poti spune la ce service ai fost cu masina intrucat e bine de evitat. |
--------------------
dacia
logan
2008 laureate
- PH-12-ULI
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
uli, inteleg ca ai citat postul meu de mai la deal... A fost la Caremi Iasi, (Valea Lupului). Asa ca fapt divers, dupa ce-am remediat problema intr-un service Dacia din celalalt capat al tarii, am fost sunat la citeva zile sa ma intrebe daca sint multumit de prestatia lor. Ghinionul celui/celor care mi-au facut boacana... Am fost invitat la o verificare, cu care ocazie mi-au dat o hirtie cum ca nu sint probleme. Este bine sa aveti ceva scris de la ei in situatii de astea...
LordHades, treaba cu aerul care poate ramine in instalatie, dupa schimbarea unui element, este cit se poate de reala, si posibila. Acum depinde de forma filtrului, conductelor, etc, nu pot sa bag mina-n foc pentru cazul acestui motor, dar la modul general, este corect si de bun-simt ce-au spus ei. Noroc ca mi s-a parut suspect si am avut grija sa amorsez inainte de fiecare pornire... |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#11
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Si ... la mine de ce nu a ramas aer? Adica sa ramana in asa fel incat sa am probleme reale? Stiu ca daca se dezamorseaza pompa de inalta presiune nu e prea bine, dar o schimbare de filtru sa puna atatea probleme? Ma indoiesc ...
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Nu, nu ar trebui sa puna probleme. In mod normal, ar trebui sa se aeriseasca in mers. Dar in cazul in care, de exemplu, pleci de la service cu filtrul nou schimbat, si mergi distante scurte, apoi o opresti, s-ar putea ca primele 1, 2, 3 porniri sa se simta bulele de aer din instalatie. Dar daca problema persista... ceva nu este in regula.
|
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
magixdany |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 October 10 ![]() |
am patit si eu faza cu aerisitul dupa schimbarea filtrului. dar am alta problema acum, in para de amorsare nu mai este motorina de loc, este goala, in service dupa ce au schimbat filtrul si au incercat sa aeriseasca au descoperit la supapele de la para foarte multa mizerie.
(para= pompita prin care se amorseaza circuitul de alimentare) This post has been edited by magixdany: 4 Dec 2010, 17:00 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/1.4MPI
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#14
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
QUOTE(magixdany @ 4 Dec 2010, 16:59) am patit si eu faza cu aerisitul dupa schimbarea filtrului. dar am alta problema acum, in para de amorsare nu mai este motorina de loc, este goala, in service dupa ce au schimbat filtrul si au incercat sa aeriseasca au descoperit la supapele de la para foarte multa mizerie. (para= pompita prin care se amorseaza circuitul de alimentare) ti-am raspuns in topicul tau. hai totusi sa nu aberam...o luam pe principiul comunicarii intre doua vase,1.motor,2.rezervor.daca am pornit motorul si din punctul unu s-a ajuns in punctul doi un volum de cel putin odata fata de cat ocupa acestea,respectiv cu filtru cred ca 0,7 L si s-a consumat aceasta cantitate imi raspundeti si mie unde s-a pitit aerul??? Doar daca exista vreo defectiune,eventual o garnitura,saiba neetansa atunci avem aer pe instalatie,cum s-a specificat si in topic ca a fost o eroare de montaj. ori suntem diesel-isti,ori nu mai suntem?! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
- toti gresim
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:42 |