sare din viteza, ingrijorare
![]() ![]() ![]() |
sare din viteza, ingrijorare
ovidiun |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru...fara drepturi. Group: Members Posts: 39 Joined: 8 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
berlina
1998 Suntem mai degraba sclavi ai propriei minti decat ai propriului destin - Roosevelt
|
|||
pcostica |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
saritul din viteza, deobicei,tampoanele de la cutie rupte ,suruburile de la traversa desfacute sau rupte, carait la viteza ulei putin in cutie.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
ovidiun |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru...fara drepturi. Group: Members Posts: 39 Joined: 8 April 08 ![]() |
Sincer, am luat in considerare si schimbatul cutie, credeam ca trebuie umblat prin ea schimbat pinioane (astea-s cunostintele mele de mecanica
![]() Ulei in in cutie i-am pus, am desfacut un surub si am pus (vazusem la Dacia fratelui meu, chiar daca e din '86) si i-am completat. E complicat ce mi-ai spus, se poate face doar in service? ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
berlina
1998 Suntem mai degraba sclavi ai propriei minti decat ai propriului destin - Roosevelt
|
|
pcostica |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
nu e mare filozofie.....iti trebuie o trusa de scule ceva indemanare si bineanteles piesele care se inlocuiesc + o rampa(trebuie sa te bagi sub masina)......filozofia apare daca sunt rupte suruburile( de la traversa ) in cutie.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#5
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
QUOTE(ovidiun @ 21 May 2008, 16:33) Am o problema la cutia de viteza. In treapta a 5-a merge dar sare destul de usor (groapa etc). Merge la drum drept. Cand o scot din viteza face un "click" nu se simte acel "prag".In plus la viteza a2-a "caraie" daca e viteza ceva mai mare. La celelalte viteze nu am probleme. Daca v-ati intalnit cu cazuri similare si stiti ce ar putea avea, poate stiti o solutie...Merci In plus mi se pare destul de lenta la plecarea de pe loc, chiar daca motorul e turat. In viteza a 3-a, a-4-a se "infinge) (vorbim totusi de o Dacie). Daca sare din viteza trebuie sa schimbi mansonul sincron al treptei a 5-a. Daca "caraie" la treapta a doua trebuie sa schimbi inelul sincron. Daca plecarea este lenta inseamna uzura discului de ambreaj. In concluzie, trebuie sa dai cutia jos si desfacuta pentru schimbarea discului de ambreaj si pieselor defecte. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
daca sare din viteza este posibil ca furca sa fie uzata , (ai mers cu mana pe schimbator cand era cuplata in treapta a 5 a ), acel click imi spune clar ca ai ansamblu de cuplata a treptei a 5 a uzat , ax furca si furca , caraiala , atunci clar franele sincronului sunt duse , rezolvarea problemelor sunt simple , inlocuit piese defecte , si o sugestie , daca inlocuiesti pinionul sincronizator pentru treapta 2 , recomand sa schimbi si pinionul nu doar inelul
![]() da-mi voie sa te contrazic domnule mircea.a , mansonul sincronizator mai mult ca sigur nu are gram de uzura , materialul din care este facut este foarte dur , si singura zona care ar putea fi uzata este zona de actiune a crabotilor , care la remontare poate fi alta de uzata ![]() deasemenea schimbatrea inelului sincron nu te ajuta decat pentru o perioada scurta de timp ![]() ![]() This post has been edited by mihai0070: 21 May 2008, 21:43 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#7
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Domnule mihai0070, intr-adevar, se pot schimba numai crabotii, dar daca nu se rezolva problema? Eu am avut o problema asemanatoare la masina veche si am preferat sa schimb mansonul sincron al treptei a 5-a. Pe un manson nou am dat vre-o doua sute de mii si nu cred ca se merita sa dai cutia jos inca o data pentru banii astia.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
mai citeste o data ca incepi sa inventezi UNDE AM SPUS EU SA SCHIMBI DOAR CRABOTII, nu schimbi doar craboti , si apropo poti schimba 10 mansoane ca nu din cauza mansonului sincronizator caraie , cataie datorita usurii intre zona de contact a pinionului si inelul sincronizator , actionat de craboti
![]() ![]() la caraiala se schimba obligatoriu pinion inel sincronizator si craboti mansonul sincronizator nu are cum sa se uzeze , ca doar il montezi decalat 2 dinti si este ca nou , This post has been edited by mihai0070: 22 May 2008, 22:03 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:09 |