DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme directie

deathangel1974
post 26 May 2008, 20:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 May 08




salut! sunt nou pe aici, si am o intrebare. poate a mai semnalat cineva aceasta problema dar eu nu am gasit-o. la accelerare mai brusca (viteza 1 si uneori chiar 2) cu volanul drept sau virat, acesta smuceste spre dreapta(~1-2 cm), drept urmare eu tre sa trag de el spre stanga sa nu o iau pe "aratura". precizez ca am un stil mai sportiv de a conduce. nu am obs. acelasi lucru daca plec de pe loc ca un om normal tongue.gif. masina are 8000 de km si a fost verificata la directie de 2 ori in 2 locuri diferite (service de renume), presiune roti, echilibrare roti, frane. toti au spus ca nu are nimic defect cu toate ca au recunoscut ca la bruscarea masini trage volanul. sa fie simtomul "made in romania" sau loganul e masina de pensionari? totusi are peste 100 de cai iar motorul de pe prestige e motor de ture mai multe. zic si eu, poate zic prost. please help!!! ca nu mai inteleg nimic


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 26 May 2008, 21:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Asa am patit eu iarna trecuta, era sa scap avionul si am nimerit intr-o ninsoare meseriasa. Cum bagam piciorul in ea, pierdea aderenta si aluneca. Daca eram pe partea stanga a drumului, aka in depasire, trebuia sa compensez dreapta.

Parerea mea: nu are nimic, asa trebuie sa fie.

This post has been edited by liviu2004: 26 May 2008, 21:02


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 26 May 2008, 21:05
Post #3


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




@liviu2004, cred ca deathangel1974, se refera la faptul ca problema lui tehnica a aparut de caurand, si pentru ca suntem in luna Mai, e putin probabil ca aceasta sa fie din cauza zapezii/ghetii ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 26 May 2008, 21:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Chiar daca iti cer un efort intelectual prea mare, da ignor la mesajele mele la fel cum fac eu cu ale tale. Hai ca nu e greu.

ontopic: exemplul meu e clar: rupere de aderenta. E clar ca omu nu are probleme cu zapada gheata in luna mai, probabil nu poti procesa la fel de repede informatia si te iert. Si nu scrie nicaieri ca "problema" a aparut de curand, mai degraba eu inteleg ca a fost mereu.



--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deathangel1974
post 26 May 2008, 21:09
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 May 08




problema e mai de mult, dupa ce am inceput sa dau mai tare-n ea. cred ca dupa 2-3000 km. numai mai amintesc exact dar e de ceva timp.


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 26 May 2008, 21:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Pleci cu "scart" sau nu?


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deathangel1974
post 26 May 2008, 21:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 May 08




cred ca liviu2004 are dreptate. s-ar putea ca o roata sa aiba aderenta mai mare decat cealalta si fuga de bot? poate nici gumele n-or fi bune.am continentale.

26 May 2008, 21:18:
nu mereu ca nu vreau sa tocesc gumele rapid. de obicei plec fara scart dar cu zvac brusc.


This post has been edited by deathangel1974: 26 May 2008, 21:18


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
green_wall_13
post 27 May 2008, 01:07
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 28 June 07
From: Timisoara




sleep.gif Eu zic ca bruscarea la plecatul de pe loc, va duce in scurt timp la schimbarea a doua bucati de planetare rolleyes.gif problema pleaca din diferential (care isi face treaba). Distribuie mai multa putere pe una din roti (probabil din cauza stari drumului una din ele pierde aderenta) si de aici rezulta ca roata ce prinde mai tare te arunca intr-o parte...Asta cred eu..astept alte pareri ??? Nu cred ca sunt probleme tehnice.

This post has been edited by green_wall_13: 27 May 2008, 01:11


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6mpi 2007
Doua lucruri sunt infinite: Prostia si Infinitul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 27 May 2008, 06:00
Post #9


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Soluția găsită de altți producători se numește "controlul tracțiunii"


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cyrusmddd
post 27 May 2008, 07:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 21 March 07
From: Sibiu




Nu cred ca masina are vreo problema...diferentialul isi face treaba la fel cum a spus colegul nostru cu doua posturi mai sus.


--------------------
Dacia Logan 2005 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 27 May 2008, 09:18
Post #11


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




aici nu e vorba despre nici o problema tehnica si de stilul de conducere si reactia masinii.... care e firesc sa fie diferita de la marca la marca si de la model la model.... topicul se muta la Diverse


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 May 2008, 11:26
Post #12


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(green_wall_13 @ 27 May 2008, 02:07)
  problema pleaca din diferential (care isi face treaba).
*




QUOTE(șoferistul @ 27 May 2008, 07:00)
Soluția găsită de altți producători se numește "controlul tracțiunii"
*



Corect. La orice masina cu diferential clasic si fara asistare electronica se-ntampla la fel.
La Logan, simptomu-i accentuat de rotile mari si late care cand prind aderenta "musca" bine din asfalt, astfel smucind volanul.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deathangel1974
post 27 May 2008, 22:18
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 May 08




va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns.am inteles cam despre ce este vorba si m-am linistit.masina e ok, soferul e cam "defect". 124.gif


27 May 2008, 22:21:
pe viitor am sa incerc sa n-o mai forjez. plange.gif

This post has been edited by deathangel1974: 27 May 2008, 22:21


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 23:05
Forum Renault