cot umplere crapat
![]() ![]() ![]() |
cot umplere crapat
ion73 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 December 02 From: Timisoara ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
gonty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
Sistemul este asemanator cu cel de la Oltcit. Sincer sa fiu, nu stiu daca nu cumva plasticul se si potriveste. In ceea ce priveste mizeria, au avut dreptate. cand mi s-a crapat la Oltcit a trebuit sa dau jos rezervorul si sa-l spal.
|
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
gonty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
Si eu care m-am dat important cu sfaturile....
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
Taz |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 27 September 02 From: Tulcea ![]() |
De ce se sparge cotul ala?Daca e de la ce arunca roata nu i se poate sace un fel de scut???
|
--------------------
DACIA
DSN EUROPA
- TL-20-YNA
|
|
mariancd |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
la gti-ul meu am schimbat cotul ala de 4 ori si nu este deloc ieftin. Eu am ajuns la concluzia ca prinderea pe caroserie este de vina. este prea rigida.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
ion73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 December 02 From: Timisoara ![]() |
l-am schimbat azi la service.pe garantie.dar am intrebat si pretul undeva pe la 300klei.
|
-------------------- |
|
gonty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
L-am schimbat pe banii mei :cry: 130k lei manopera + 270k lei cotul. in orice caz, dupa ce l-am schimbat, a inceput din nou sa raga ca o vaca
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat si eu zilele trecute acel tub de plastic cu probleme ...
L-am cumparat de la CNCD Mihai Bravu... se numeste "gura umplere" si costa 265.000 lei . Atentie! Initial vanzatoarea mi-a spus ca ma costa 220.000 lei si mi-a adus un tub. M-am uitat la el, l-am platit si am dat sa plec... Un tip de la magazin m-a oprit insa ... s-a uitat si el la tubul respectiv si i-a spus vanzatoarei " vezi ca asta-i de Nova cu carburatie" dupa care l-a trimis pe un alt tip sa-mi aduca gura de umplere pentru Supernova (cu injectie). Curios, am intrebat si eu dupa ce si-a dat seama. Sa fiti atenti la gaurica pe unde se baga benzina ... tre sa fie mititica (pentru benzina fara Pb) Daca tot eram pe acolo, mi-am luat si un filtru de benzina : 175.000 lei |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
gonty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
Noutati :evil: !!!!!!!!!!!! A trecut un an si iar a crapat. Asa ca m-am suparat si l-am lipit pe cel vechi cu poxipol (asta dupa ce l-am frecat cu nadejde si cu smirghel ca sa faca priza, plus degresare cu dizolvantul de unghii al nevestii laugh.gif ) si l-am pus. Am sa va tin la curent daca rezista!
|
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Coturile astea se pare ca crapa in draci . Inainte am avut o nova din 2000 pe carburator si a crapat . Acum am o SupeRNova din 2001 la care am observat cand am plecat la mare si am facut superplinul ca am in dotarea masinii si un supercot de umplere prin care a curs vreo jumatate de litru de benzina . Nu am avut timp sa ma uit ce are , dar preventiv nu am mai facut plinul , alegand varianta sa pun mai putina benzina , dar mai des . Acum ca m-am intors de la mare , in prima zi in care nu maai va ploua la Timisoara o sa ma uit pe unde curge acest cot de KKKKt
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
gonty |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
Nu mai miroase a benzina dar totusi nu se mai face presiune in rezervor. In afara de cot, stiti cumva pe unde ar mai putea avea scapari de presiune?
|
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
alex_sb |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 April 04 From: Sibiu ![]() |
Si eu am avut 'cotul' crapat, exact sub intaritura aia de rezistenta (?). Am folosit o solutie de lipit (Bison - doua tuburi, se amesteca) pe care am aplicat-o peste locul cu pricina, in prealabil bine curatat. Inainte de a se intari de tot i-am tras si o banda adeziva de jur imprejur, asa, de siguranta. Se pare ca tine - la mine, de vreo doua luni; la un coleg care mi-a 'vindut' pontul, de mai bine de un an ...
|
--------------------
DSN Clima
|
|
dumitru |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 October 02 From: Sydney ![]() |
Si mie mi s-a spart; nu observasem ca nu mai simteam presiunea cand desfaceam busonul; dar am observat zilele astea cand am facut un plin ochi - fortzat; ca a inceput sa curga (daca il faceam pana la tzac nu curge).
Ce Bison zici ca ai folosit? ca stiu ca sunt o groaza de tipuri; si nu vreau sa fac try/catch/try/catch/ .. /finally. |
--------------------
Honda
Civic GLi 1.7
- -
|
|
alex_sb |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 April 04 From: Sibiu ![]() |
Am folosit Bison Epoxy 'bicomponent', pentru ca pe asta l-am avut la indemina. Acum ca m-ai intrebat m-am uitat cu mai multa atentie la lista de materiale pe care zice ca NU le lipeste: polietilena, polipropilena, etc. Nu stiu din ce material e facut 'cotul' ... Oricum, de cind l-am lipit am presiune in rezervor, si sper sa reziste.
|
--------------------
DSN Clima
|
|
stef_1 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine curgea benzina cand faceam plinul. Am descoperit o crapatura de vreo 2 cm la cotul de umplere, pe care am astupat-o cu poxipol. Totusi, nu aveam presiune in rezervor si m-am gandit ca mai trebuie sa fie si altceva. Zilele trecute am cumparat un cot nou pe care l-am montat singur (a destul de usor). Uitandu-ma la cel vechi nu vedeam nimic deosebit, lipitura era foarte buna. Dupa ce i-am astupat orificiile si am turnat apa, surpriza: avea o crapatura mica la baza fusului (cilindrului) de prindere.
De stiut pentru altii: daca vreti sa lipiti cotul, scoateti-l afara, analizati-l cu atentie, lipiti-l, verificati-l cu apa si apoi montati-l la loc. |
-------------------- |
|
Mad MAX |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi s-a crapat cotul ala. Intr-adevar este de la prinderea pe caroserie. eu am dat ciotul ala care prinde cotul pe caroserie jos si am pus poxipol. La mine returul este in partea opusa a ciotului ala si cand venea benzina pe retur facea un "retur" 50 %pe afara 50 % inapoi in rezervor si eu care nu stiam ce are de consuma mult! biggrin.gif
|
--------------------
Daewoo Cielo
ex NOVA GT
- . Totul pare mare atunci cand esti mic.
|
|
Dinu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 November 03 From: Timisoara ![]() |
Citeam zilele trecute pe forum despre "coatele" astea care se tot crapa si mi-am zis- hai sa ma uit si la cotul meu. V-ati prins. L-am gasit crapat. E clar ce am de facut. Ce vreau sa ma lamuriti este insa ce se intampla daca masina functioneaza cu cotul crapat. Nu stiu cand s-a crapat si nu stiu cat am circulat asa, dar nu am constatat ceva anormal in functionare. Deci?
|
-------------------- Cine nu mai poate, un picior la spate...
|
|
Liviu |
![]()
Post
#18
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Nu ser intampla nimic grav in afara faptului ca o sa iti traga in rezervor nicaivai praf care il vei recupera din filtrul de benzina smile.gif ...
Spot la lipit/schimbat! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Dinu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 November 03 From: Timisoara ![]() |
Mersi. Incerc intai cu lipitul. Fara să-l dau jos. Sper sa fie doar crăpătura pe care am văzut-o.
:| |
-------------------- Cine nu mai poate, un picior la spate...
|
|
Dinu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 November 03 From: Timisoara ![]() |
Nu am reușit încă să-l dau jos. Dar am reușit să-mi rup cheia de roți (una în cruce) când am vrut să dau jos roata ca să am acces mai bun la șuruburile care prind spoilerul. Prezoanele sunt înșurubate la pneumatic. Oricum mi s-a părut destul de complicat să desfac cotul ăla și cred că voi merge la un service.
![]() ![]() |
-------------------- Cine nu mai poate, un picior la spate...
|
|
B-19-WYU |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca atata vreme cat in momentul in care desfaci busonul de benzina face "fasss" pot elimina posibilitatea unui cot de umplere crapat?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
costi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ihi !
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
RIon |
![]()
Post
#23
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
in afara de faptul ca poate intra praf, mizerie etc., nu se evapora benzina pe acolo???
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
costi |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pai cam da!
totusi mai mare este tendinta de a intra mizerii |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
Si la mine s-au crapat doua, unul in garantie si l-au schimbat baietii de la Nesty si acum citeva luni cel de-al doilea.Am gasit piesa la CNCD pe Mihai Bravu la 375000 lei dar nu am pucat sa-l schimb fiindca a venit vremea urita si s-a scurtat ziua (spun asta deoarece ma tenteaza sa-l schimb singur ca sa vad ce este acolo de ce naiba se crapa asa de des) si in consecinta am frecat bine cu smirghel zona crapaturii si cit am putut de mult in jurul ei si am pus silicon din belsug pe o zona cit de intinsa in jurul crapaturii.
Au trecut de atunci vreo 2 luni si deocamdata rezista brici. La primavara sunt tentat sa-l schimb cu cel nou iar pe acesta sa-l lipesc prin incalzire cu un pistol de lipit topind plasticul din zona crapata si omogenizindu-l inainte de a se intari. |
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
CONSTANTIN DINU |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 November 04 ![]() |
Va salut,ati avut dreptate cu identificarea cauzei pt. care nu mai exista(nici la mine),presiune in rezervor.Desi ii tot intrebam pe cei de le service(Venerei)
de ce nu mai fasiie cand alimentez la pompa,nu au stiut sa raspunda...Asa ca am dat fuguta direct la magazin(Mihai Bravu),am luat cotul respectiv si l-am schimbat in parcaj.Cel vechi avea ditamai fisura pe 300grade,la baza "aripii" cilindrice care se prinde de caroserie.Banuiesc drept cauza pricipala maniera de parcare acasa(puntea spate coborata fata de caroserie)sau denivelari bruste(gropi),care fac ca acest COT sa"urmeze" caroseria,puntea "tragand" in jos.Oricum o fi,prinderea este prost proiectata.Am aplicat la cotul demontat urmatoarea "inventie": -am anulat aceea aripioara cilidrica ,am facut o bucsa (dural) filetata M18 cu piulita corespunzatoare,pe care le-am montat ETANS in gaura ramasa in locul.. -bucsa are la interior o gaura M6.Am facut un prezon M6 pt.bucsa si cilindru de 6mm in rest. -pe partea lisa am presat o articulatie sferica de 6;am mai executat apoi si o piesa cilindrica(tot dural)care intr-un capat tine la respect diam. ext. al articulatiei. Tot acest ansamblu are aceeasi functie ca cel "original",aceleasi cote de prindere, numai ca permite articularea fata de brida de prindere( fata de caroserie). Sigur va merge..astept sa se rupa iar "originalul",care inca isi face treaba.. This post has been edited by CONSTANTIN DINU: 26 Jan 2005, 16:26 |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA-CLIMA
- B-31-DCS
|
|
bicosu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am cotul de la rezervor cu fisuri, numai ca eu am Dacia 1310 si cotul ala e de metal, face parte din rezervor. In afara de faptul ca se mai pierde din benzina, ce alte probleme pot aparea?
Cotul rezervorului e fisurat de 7 luni. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2007
- B-*******
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:20 |