Pentru un pasionat, cu oarece dare de mina
![]() ![]() ![]() |
Pentru un pasionat, cu oarece dare de mina
Gheorghedracu |
![]()
Post
#1
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Wrong country
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Masina are volanul pe stinga ca pe continent, si pretul e acceptabil, mai mic decit la masinile pe care le-am vazut prin Franta pe internet. E drept ca n-are kit-ul de 160cp. Dar asta nu e esential. E un 12G original si intr-o stare foarte buna. Ce mai trebuie?
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mai trebuie TDI pe spate, clima "bizonica" si retrovizoare imbracate-n piele.
Acu' serios, cu mare parere de rau, in Romania n-o sa dea nimeni aproape 20 mii euro pe o masina clasica. Cei cu bani iau in 2008 modelul Lexus din 2010, iar cei pasionati nu au bani. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Eu cred ca acuma e momentul sa investesti in masini clasice de valoare. In Anglia un R12G nu o sa valoreze prea mult niciodata. dar pe continent e alta poveste.
Din cauza carburantului care va deveni inaccesibil de scump in curind, masina obisnuita de zi de zi nu va mai valora nimica pentru ca nu-si va mai permite nimeni sa o ruleze (deja aici in Australia daca ai o masina mare o dai degeaba si nu o ia nimeni). Cu totul alta e situatia oamneilor cu bani. Pentru ei va deveni o chestiune de investitie o masina clasica. Si nu cred ca o sa investeasca nimeni intr-un BMW oarecare, oricit ar fi de bengos, cind e foarte probabil ca se va plimba cu el o data pe an, pentru simplul motiv ca factorul de unicitate care da valoare exclusiva masinilor clasice e nul in cazul unei masini de serie, fie ea ce o fi! Un 12G va avea intotdeauna o statura admirata de grupul hard-core gordinist unde se vor gasi oameni dispusi sa scoata banul sa o cumpere. Cu atit mai bine pentru cine va avea de vinzare! Asta e predictia mea. Traim in perioada in care se alege pleava din recolta. multe masini vor disparea fara urma, unele vor ajunge pentru urmasi in muzee, iar colectionarii cu bani vor hotari in cele din urma ce are valoare si ce nu. 12G poate sa nu ajunga niciodata la cifre astronomice, dar va avea cu siguranta un loc in colectii. Exemplarele bune si originale sunt deja putine si greu de gasit. Parerea mea e ca preturile se vor duce numai in sus, chiar daca nu rapid. Si chiar daca gresesc, e o masina cu care ti-ar face placere sa iesi la o tura rapida duminica pe un drum bun si cu ceva provocari cit sa-ti aduca aminte la ce foloseste masina aia. Eu cel putin asa as face. Bizonica!? M-ai dat gata. Adica pentru bizoni? This post has been edited by Gheorghedracu: 9 Jun 2008, 19:28 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
O bijuterie!
Pacat ca nu sunt fonduri disponibile! ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
tare frumoasa
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Hexer |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
@Gheorghedracu. Iti dau dreptate in toatalitate, mai accentuat in situatia cu R8G, care e si mai rar, si mai scump, iar asta era opera de a arta a lui Gordini, adevarata masina sport si zi cu zi a anilor '60... Din pacate R12G a ramas in istoria renault ca o masina sportiva, cu un succes mult mai mic, dar totusi cu palames pe masura.
|
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Chit ca se v-a merge cu gazolina si tot se v-a circula sau gpl mai nou poate si hidroxil daca ne bagam nasul si mai mult . E tare frumoasa masina gheorghe :X sincer eu personal ador masinile mai vechi.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
De fapt 12G e mai rar decit 8G, caci numerele sunt mai mari de partea 8G. In plus 8G a fost produs in mai multe piete, inclusiv cele cu volanul pe partea dreapta (Africa de sud, Australia, etc).
12G n-a fost produs inafara Frantei. Diferenta care ii da popularitatea R8G este ca puristii considera motorul 810 ultimul in care Gordini a fost personal implicat. Motorul 807 nu a fost preparat de Gordini personal. De aicea, plus istoria competitionala mai bogata a R8G vin preturile mai mari. In plus R8G a fost intens vinat pina la extinctie pentru cutia de viteze 353 (singura cu 5 viteze care sta de-a-ndoaselea si era disponibila pe vremuri, inainte sa apara 385) care e folosita in Alpine A110. Preturile la 8G insa au inceput sa prinda din urma Alpine-ul asa ca acuma daca pui mina pe un 8G bun e bine sa te gindesti bine de tot daca merita sa il jefuiesti de piese pentru un A110 sau nu. Dar dupa parerea mea, 12G e masina mai buna, mai matura, mai moderna, nascuta la inceputul unei noi ere, cind totul se transfera in fata si se schimba filozofia radical. In contextul asta, 12G a facut fata mai mult decit onorabil, caci multe masini care au facut transferul in fata au ramas de caruta. Ca sa nu mai spunem ca e probabil prima cu puterea respectiva pe un model "totul in fata". Ceea ce a fost si parte din problema masinii. Putere mult prea mare pentru tractiunea de care dispune masina pe teren accidentat. De aceea masina era mai potrivita in circuit (unde a batut V8-uri de 5000cmc linistit) unde puterea de care dispune putea fi transferata eficient la sol. This post has been edited by Gheorghedracu: 10 Jun 2008, 06:03 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 9 Jun 2008, 20:06) Acu' serios, cu mare parere de rau, in Romania n-o sa dea nimeni aproape 20 mii euro pe o masina clasica. Cei cu bani iau in 2008 modelul Lexus din 2010, iar cei pasionati nu au bani. ![]() 13 mii si ceva de euro nu inseamna 20 000, de 13 mii iei un r@r@t de Logan pe care il faci cotet la curci in 10 ani, pe cand gordini-ul isi dubleaza valoarea. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#12
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mda, corect, 13 mii...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
emircea |
![]()
Post
#13
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
In orice caz, destul de mult. Se adauga transport, inmatriculare si toata salata....
|
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Daca as veni in Europa as lua-o dar n-as tine-o in Romania. Ti-e si frica ca da peste ea vreun tankonaut modern cu agregatul din dotare si te mai si injura. Si nici nu ai unde sa te dai cu ea, sincer vorbind caci chiar daca gasesti o sosea buna (ca acuma mai sunt, de exemplu drumul de la Arad la Deva ar fi ideal pentru un concurs de viteza in coasta, si m-as da cu un 12G p-acolo, cred ca ar fi absolut bestial) nu o sa fie libera niciodata sa-ti vezi si tu linistit de treaba.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#15
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
eu nu stiu cati siar lua masina asta...dar eu unu zic ca majoritatea daca ar avea banii aia siar lua total alta masina
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Hexer |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
parerea mea ca cine cumapra o asemenea masina deja are cateva petnru zi cu zi ... nu cumpara ca masina de familie sau masina sport, asta e hobby, nostalgie si fun, eventaul life style si cu nimic mai mult...
|
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
SiloS |
![]()
Post
#17
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ca sa imi cumpar un 12G "trebuie" inainte de el sa imi iau vila cu garaj cu 5 locuri
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Sau macar garaj cu doua locuri. Unul pentru masina cu care vii d-acasa, de la bloc la garaj si celalalt pentru G!
Cel mai interesant detaliu la masina asta (nu stiu citi au observat) este ca are scaunele "light weight", practic o teava indoita cu o pinza peste ea! Dave Cavanagh povestea cum dupa o cursa cineva l-a abordat si si-a exprimat admiratia pentru stilul relaxat in care a condus Dave, judecind dupa mina relaxata pe care o tinea sprijinita de rama ferestrei deschise. Dave a marturisit ulterior ca de fapt mina era inclestata cu puterea pe care ti-o da frica cenzurat mai ales in viraje unde ar fi alunecat pe scaun pina pe locul pasagerului din cauza lipsei de suport lateral! Condusa cu delicatete, masina e perfect practica intr-un oras civilizat (asta deja exclude tarile latine din Europa). This post has been edited by Gheorghedracu: 11 Jun 2008, 09:37 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Hexer |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Ceea ce am observat umbland cu masina mea (1100) la budapesta si nu numai, ca aici oameni au o oare care respect fata de o masina bartana, in ciuda ca am numai RO, pot sa spun ca le e frica sa ma loveasca...
In schimb in romania...belea, trebue sa fug din fata unui prost care are ceva vag sau bemve sa nu ma injure, claxoneze sau alte mijloace dea arata ca a lui e mai mare si mai lung... Despre delicatete in condus, nu trebue, aceste masini sporta pana la o limita, dar daca auzi, simti ca ceva nu e in regula in munutul acea incepi si investighezi care e problema. Si piese sunt in franta la un pret corect (macaparts). Parerea mea, daca cineva cumpara o asemenea masina trebue sa respecte, deci sa mearga asa cu el cum era facuta, si daca sunt probleme ... asta e, stai cateva sersi langa si sub el, si iarasi incepi joaca. |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Ceea ce am vrut sa spun e ca masina consuma cam 20% daca nu esti atent! In plus e greu de condus in trafic start-stop pentru ca trebuie sa o turezi ca s-o ia din loc. Dupa vorba lui Dave, e o durere de cap in trafic de genul asta.
This post has been edited by Gheorghedracu: 11 Jun 2008, 13:18 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#21
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dar pe un Buzau-Brasov via Siriu oare cum o fi ? Cum o fi sa auzi motorul alimentat de 2 carburatoare, scartait de roti pe fiecare curba ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Si de la Predeal la Brasov ar fi o tura buna. Sau de la Sinaia la cota 1500.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#23
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
E cam aglomerat si cam multi soferi "bucuresteni".
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Sa inteleg ca i-ai cam "rupt fasu " cand ai venit la Brasov la Raliu!!Daca faceai proba la roll-bar pe Siriu in jos?
![]() Neastamparat mic!! |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 10:16 |