DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pentru un pasionat, cu oarece dare de mina

Gheorghedracu
post 9 Jun 2008, 17:28
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06






--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Jun 2008, 17:43
Post #2


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Wrong country tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 9 Jun 2008, 18:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Masina are volanul pe stinga ca pe continent, si pretul e acceptabil, mai mic decit la masinile pe care le-am vazut prin Franta pe internet. E drept ca n-are kit-ul de 160cp. Dar asta nu e esential. E un 12G original si intr-o stare foarte buna. Ce mai trebuie?


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Jun 2008, 19:06
Post #4


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mai trebuie TDI pe spate, clima "bizonica" si retrovizoare imbracate-n piele.

Acu' serios, cu mare parere de rau, in Romania n-o sa dea nimeni aproape 20 mii euro pe o masina clasica. Cei cu bani iau in 2008 modelul Lexus din 2010, iar cei pasionati nu au bani. sleep.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 9 Jun 2008, 19:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Eu cred ca acuma e momentul sa investesti in masini clasice de valoare. In Anglia un R12G nu o sa valoreze prea mult niciodata. dar pe continent e alta poveste.

Din cauza carburantului care va deveni inaccesibil de scump in curind, masina obisnuita de zi de zi nu va mai valora nimica pentru ca nu-si va mai permite nimeni sa o ruleze (deja aici in Australia daca ai o masina mare o dai degeaba si nu o ia nimeni). Cu totul alta e situatia oamneilor cu bani. Pentru ei va deveni o chestiune de investitie o masina clasica. Si nu cred ca o sa investeasca nimeni intr-un BMW oarecare, oricit ar fi de bengos, cind e foarte probabil ca se va plimba cu el o data pe an, pentru simplul motiv ca factorul de unicitate care da valoare exclusiva masinilor clasice e nul in cazul unei masini de serie, fie ea ce o fi! Un 12G va avea intotdeauna o statura admirata de grupul hard-core gordinist unde se vor gasi oameni dispusi sa scoata banul sa o cumpere. Cu atit mai bine pentru cine va avea de vinzare!

Asta e predictia mea. Traim in perioada in care se alege pleava din recolta. multe masini vor disparea fara urma, unele vor ajunge pentru urmasi in muzee, iar colectionarii cu bani vor hotari in cele din urma ce are valoare si ce nu. 12G poate sa nu ajunga niciodata la cifre astronomice, dar va avea cu siguranta un loc in colectii. Exemplarele bune si originale sunt deja putine si greu de gasit. Parerea mea e ca preturile se vor duce numai in sus, chiar daca nu rapid.

Si chiar daca gresesc, e o masina cu care ti-ar face placere sa iesi la o tura rapida duminica pe un drum bun si cu ceva provocari cit sa-ti aduca aminte la ce foloseste masina aia. Eu cel putin asa as face.

Bizonica!? M-ai dat gata. Adica pentru bizoni?

This post has been edited by Gheorghedracu: 9 Jun 2008, 19:28


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 9 Jun 2008, 19:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




O bijuterie!
Pacat ca nu sunt fonduri disponibile! sad.gif


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Jun 2008, 19:50
Post #7


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




tare frumoasa rolleyes.gif blush.gif smile.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 9 Jun 2008, 20:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




@Gheorghedracu. Iti dau dreptate in toatalitate, mai accentuat in situatia cu R8G, care e si mai rar, si mai scump, iar asta era opera de a arta a lui Gordini, adevarata masina sport si zi cu zi a anilor '60... Din pacate R12G a ramas in istoria renault ca o masina sportiva, cu un succes mult mai mic, dar totusi cu palames pe masura.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2008, 20:21
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Chit ca se v-a merge cu gazolina si tot se v-a circula sau gpl mai nou poate si hidroxil daca ne bagam nasul si mai mult . E tare frumoasa masina gheorghe :X sincer eu personal ador masinile mai vechi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 10 Jun 2008, 05:53
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




De fapt 12G e mai rar decit 8G, caci numerele sunt mai mari de partea 8G. In plus 8G a fost produs in mai multe piete, inclusiv cele cu volanul pe partea dreapta (Africa de sud, Australia, etc).

12G n-a fost produs inafara Frantei.

Diferenta care ii da popularitatea R8G este ca puristii considera motorul 810 ultimul in care Gordini a fost personal implicat. Motorul 807 nu a fost preparat de Gordini personal. De aicea, plus istoria competitionala mai bogata a R8G vin preturile mai mari. In plus R8G a fost intens vinat pina la extinctie pentru cutia de viteze 353 (singura cu 5 viteze care sta de-a-ndoaselea si era disponibila pe vremuri, inainte sa apara 385) care e folosita in Alpine A110. Preturile la 8G insa au inceput sa prinda din urma Alpine-ul asa ca acuma daca pui mina pe un 8G bun e bine sa te gindesti bine de tot daca merita sa il jefuiesti de piese pentru un A110 sau nu.

Dar dupa parerea mea, 12G e masina mai buna, mai matura, mai moderna, nascuta la inceputul unei noi ere, cind totul se transfera in fata si se schimba filozofia radical. In contextul asta, 12G a facut fata mai mult decit onorabil, caci multe masini care au facut transferul in fata au ramas de caruta. Ca sa nu mai spunem ca e probabil prima cu puterea respectiva pe un model "totul in fata". Ceea ce a fost si parte din problema masinii. Putere mult prea mare pentru tractiunea de care dispune masina pe teren accidentat. De aceea masina era mai potrivita in circuit (unde a batut V8-uri de 5000cmc linistit) unde puterea de care dispune putea fi transferata eficient la sol.

This post has been edited by Gheorghedracu: 10 Jun 2008, 06:03


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jun 2008, 06:34
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Muttley @ 9 Jun 2008, 20:06)
Acu' serios, cu mare parere de rau, in Romania n-o sa dea nimeni aproape 20 mii euro pe o masina clasica. Cei cu bani iau in 2008 modelul Lexus din 2010, iar cei pasionati nu au bani.  sleep.gif
*




13 mii si ceva de euro nu inseamna 20 000, de 13 mii iei un r@r@t de Logan pe care il faci cotet la curci in 10 ani, pe cand gordini-ul isi dubleaza valoarea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jun 2008, 07:04
Post #12


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mda, corect, 13 mii...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Jun 2008, 10:08
Post #13


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




In orice caz, destul de mult. Se adauga transport, inmatriculare si toata salata....


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 10 Jun 2008, 17:41
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Daca as veni in Europa as lua-o dar n-as tine-o in Romania. Ti-e si frica ca da peste ea vreun tankonaut modern cu agregatul din dotare si te mai si injura. Si nici nu ai unde sa te dai cu ea, sincer vorbind caci chiar daca gasesti o sosea buna (ca acuma mai sunt, de exemplu drumul de la Arad la Deva ar fi ideal pentru un concurs de viteza in coasta, si m-as da cu un 12G p-acolo, cred ca ar fi absolut bestial) nu o sa fie libera niciodata sa-ti vezi si tu linistit de treaba.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 10 Jun 2008, 20:21
Post #15


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




eu nu stiu cati siar lua masina asta...dar eu unu zic ca majoritatea daca ar avea banii aia siar lua total alta masina


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 10 Jun 2008, 21:44
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




parerea mea ca cine cumapra o asemenea masina deja are cateva petnru zi cu zi ... nu cumpara ca masina de familie sau masina sport, asta e hobby, nostalgie si fun, eventaul life style si cu nimic mai mult...


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 Jun 2008, 22:44
Post #17


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ca sa imi cumpar un 12G "trebuie" inainte de el sa imi iau vila cu garaj cu 5 locuri smile.gif .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 11 Jun 2008, 09:35
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Sau macar garaj cu doua locuri. Unul pentru masina cu care vii d-acasa, de la bloc la garaj si celalalt pentru G!

Cel mai interesant detaliu la masina asta (nu stiu citi au observat) este ca are scaunele "light weight", practic o teava indoita cu o pinza peste ea! Dave Cavanagh povestea cum dupa o cursa cineva l-a abordat si si-a exprimat admiratia pentru stilul relaxat in care a condus Dave, judecind dupa mina relaxata pe care o tinea sprijinita de rama ferestrei deschise. Dave a marturisit ulterior ca de fapt mina era inclestata cu puterea pe care ti-o da frica cenzurat mai ales in viraje unde ar fi alunecat pe scaun pina pe locul pasagerului din cauza lipsei de suport lateral!

Condusa cu delicatete, masina e perfect practica intr-un oras civilizat (asta deja exclude tarile latine din Europa).

This post has been edited by Gheorghedracu: 11 Jun 2008, 09:37


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 11 Jun 2008, 10:32
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Ceea ce am observat umbland cu masina mea (1100) la budapesta si nu numai, ca aici oameni au o oare care respect fata de o masina bartana, in ciuda ca am numai RO, pot sa spun ca le e frica sa ma loveasca...
In schimb in romania...belea, trebue sa fug din fata unui prost care are ceva vag sau bemve sa nu ma injure, claxoneze sau alte mijloace dea arata ca a lui e mai mare si mai lung...


Despre delicatete in condus, nu trebue, aceste masini sporta pana la o limita, dar daca auzi, simti ca ceva nu e in regula in munutul acea incepi si investighezi care e problema. Si piese sunt in franta la un pret corect (macaparts).

Parerea mea, daca cineva cumpara o asemenea masina trebue sa respecte, deci sa mearga asa cu el cum era facuta, si daca sunt probleme ... asta e, stai cateva sersi langa si sub el, si iarasi incepi joaca.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 11 Jun 2008, 13:16
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ceea ce am vrut sa spun e ca masina consuma cam 20% daca nu esti atent! In plus e greu de condus in trafic start-stop pentru ca trebuie sa o turezi ca s-o ia din loc. Dupa vorba lui Dave, e o durere de cap in trafic de genul asta.

This post has been edited by Gheorghedracu: 11 Jun 2008, 13:18


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Jun 2008, 13:43
Post #21


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Dar pe un Buzau-Brasov via Siriu oare cum o fi ? Cum o fi sa auzi motorul alimentat de 2 carburatoare, scartait de roti pe fiecare curba ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 11 Jun 2008, 18:47
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Si de la Predeal la Brasov ar fi o tura buna. Sau de la Sinaia la cota 1500.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Jun 2008, 19:06
Post #23


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




E cam aglomerat si cam multi soferi "bucuresteni".


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 11 Jun 2008, 20:06
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Sa inteleg ca i-ai cam "rupt fasu " cand ai venit la Brasov la Raliu!!Daca faceai proba la roll-bar pe Siriu in jos? wacko.gif

Neastamparat mic!!


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 10:16
Forum Renault