DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> peugeot 405 - sta in 3000 de ture

brandon20
post 13 Jun 2008, 09:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 June 08




salutare oameni buni, am un pug din 89, 1.6...am avut niste probleme cu carburatorul care se pare ca era infundat..dupa o curatare atenta l-am pus la loc, toate bune si frumoase, dar cad ii dau drumu sta in 3000 ture aprox,nu stiu sa va zic ca nu am turometru.Ideea e ca merg doar din ambreiaj si frana....clapita care e in carburator (aceea superioara) cand accelerez se ridica dar nu mai coboara,am banuit ca nu poate arcul sa o traga inapoi si am fixato cu o bucata de sarma dar tot turata sta

am luat dp net schema carb (solex),dar mie unul care nu prea am nici o treaba cu mecanica mi se pare complicata,acum incep sa ma luminez


Totul a pornit de la faptul ca i-a murit unui tov si s-a gandit sa ridice capacul de la carburator si de atunci am numai belele.am dus-o la un "mecanic" pe motiv ca nu mai porneste, ala ma suna dupa 2 ore ca cica sunt supapele strambe (wtf?) si mi-a avansat un scor de 15 mil sa refaca motorul,ca el cica a verificat daca vine scanteie....mi s-a parut dubios si am adus-o acasa, am bagat un + de la baterie la bobina de inductie si a pornit.Impreuna cu un unchi am desfacut carburatorul si a constatat ca e un jigler (nu stiu cum se numeste ,e sub cele 2 de aer din centrul carb) infundat si mai multe canale, l-a dat cu aer, acuma pisha benzina ok,aer intra,dar sta turata rau....



--------------------
Peugeot 405 1989 / 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 13 Jun 2008, 10:13
Post #2


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu stiu cum e la tine, dar la Dacie e o parghie care actioneaza acceleratia. Aceasta parghie e in legatura cu socul. Daca ai asa ceva, poate ai dereglat parghia aia.
Cu motorul pornit si masina pe liber, mergi si uita-te la cablul de acceleratie si vezi daca e actionata acceleratia.
De asemenea uita-te si la jiglere, aer, poate sunt dereglate.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Jun 2008, 10:23
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




el nu are soc manual. Probabil s-a dat peste cap socul automat, (ca la Tico)


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 13 Jun 2008, 10:32
Post #4


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




Problema este ca are socul automat dereglat.
Intrebarea e cum se regleaza ?


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandon20
post 13 Jun 2008, 11:50
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 June 08




am soc automat,care se activeaza in functie de caldura,ideea e ca e o mantoparie de iti sta mintea in loc, si sta asa fara sa fie socu activat,iar daca il activez se tureaza de imi sare motoru de pe sasiu smile.gif


--------------------
Peugeot 405 1989 / 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 13 Jun 2008, 12:49
Post #6


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Poate o proasta reglare a aerului atunci?

Nu stiu cum e la tine, dar la dacie e un surub de reglare. Si se regleaza asa: il strangi pana ramane motorul fara suficient aer si da sa moara. Apoi desurubezi o tura si jumatate.
Sper ca atunci cand ai curatat carburatorul sa nu fi uitat sa pui vreun jigler, sau nu cumva sa fi decalibrat vreunul daca ai bagat sarma prin ele.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Jun 2008, 12:53
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Andy_ACS @ 13 Jun 2008, 13:49)
Nu stiu cum e la tine
*



atunci lasa Dacia in plata ei.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 13 Jun 2008, 13:20
Post #8


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




poate stie cineva care a avut de-a face cu socul automat pe la vreun tico...


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandon20
post 13 Jun 2008, 16:56
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 June 08




am postat pe acest forum in speranta ca e mai multa lume decat pe cel dedicat peugeot`urilor,sau poate se gaseste cineva care a avut probleme similare,


borkanel te interesezi si tu pentru urmatoarea investitie ?? biggrin.gif


--------------------
Peugeot 405 1989 / 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Jun 2008, 17:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Daca carburatorul cu pricina este Solex 34-34 dublucorp cu soc automat, 90% sanse sunt sa-ti faca figuri de la socul automat, 10% n-ai pus bine la asamblare parghia de actionare a camerei 2.
1. verifica daca se incalzeste bi-metalul (locul unde intra furtunele de apa), daca socul functioneaza in circa 3 minute ar trebui sa scada turatia pe la 1500
2. Verifica daca clapeta de acceleratie (aia din fundul carburatorului) se inchide si ajunge pe surubul de reglare al relanti-ului
3. verifica daca parghiile din partea stanga sunt asezate in ordine (mai ales parghia camerei 2)

Da mai multe detalii, tipul exact al carburatorului, ce i-ai demontat, eventual o poza cu partea stanga (unde ai cablul de acceleratie fara acumulatorul de vacum montat). Daca vrei un manual pentru el da-mi PM.
Si pe PeugeotClub sunt destui priceputi la babe biggrin.gif , cauta cu atentie.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 13 Jun 2008, 17:36
Post #11


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(borkanel @ 13 Jun 2008, 14:20)
poate stie cineva care a avut de-a face cu socul automat pe la vreun tico...
*



Eu chiar am avut probleme cu turatia prea mare la Tico cand am fost la ITP..., La Tico, exista un cilindru cu diam. de cca 2-3 cm, din care iese o tija care actioneaza o parghie. In capul tijei se gaseste un surub de reglaj, de acolo cred ca trebuie inceput, bimetalul isi pierde din "precizie" si ,dupa un timp pozitia trebuie reglata, la mine a fost cazul dupa 10 ani...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandon20
post 14 Jun 2008, 22:19
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 June 08




yrx - clapeta de acceleratie pare sa fie inchisa, dar cand montez parghiile din stanga conform manualului,si dupa asezarea lor logica,nu ajunge la surubul de reglare,sta in pozitia maxima la 2-4 mm de el si am incercat si cu carb pe masa din bucatarie sa pot sa il manevrez mai usor

intrebare,clapitza de sus,de deasupra camerei intai in timpul mersului,cu motorul cald am inteles ca trebuie sa stea deschisa, la mine daca sta deschisa motorul (fiind cald) imi sare in 4000-5000 de ture lejer,daca o tin cu mana inchisa se mai domoleste la 2000-2500 (banuiesc ca nu am turometru),e ceva ciudat tare, tu ce imi recomanzi, unde pot gasi pe cineva care sa se uite la el .....

pe peugeot club am primit un singur raspuns (o propozitie), vad ca tu stii carb ca ai fost foarte la subiect ...

carb e solex 34-34 cum ai zis si tu


--------------------
Peugeot 405 1989 / 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 14 Jun 2008, 22:56
Post #13


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(brandon20 @ 14 Jun 2008, 23:19)
,nu ajunge la surubul de reglare,sta in pozitia maxima la 2-4 mm de el
*


Ce am zis? Surubul de reglaj trebuie sa apese, nu sa fie la 2_ 4 mm...,baga ceva de, sa zicem 6mm acolo si vezi biggrin.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 15 Jun 2008, 07:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Mai mult ca sigur gresesti undeva la parghiile alea. Te-ai pacalit la asamblare daca zici ca clapeta nu se mai aseaza pe surub, te tine ceva si acel ceva te accelereaza.
Da-l jos de pe masina si incearca sa te prinzi cum functioneaza.
Ai grija la doua parghii:
Una in spatele carburatorului, arata ca o talpa si trebuie sa stea deasupra pin-ului de actionare (vezi poza 2, si vezi la tine pe ce parte este uzata)
A doua ca o ureche si trece pin-ul din roata cablului de acceleratie prin ea si intra in centrul cadrului pe care sta roata de acceleratie. (vezi poza 1)
Atentie si la parghia camerei doi, pe loc (fara motorul pornit) daca actionezi acceleratia nu trebuie sa agate parghia, camera doi se deschide pe baza de vacum, aici m-am pacalit si eu prima data cand am demontat carb-ul.
Nu te mai intreb daca ai pus membranele de acceleratie si cealalta la loc, cred ca n-ai desfacut ax-urile carb-ului.
A, si inca o chestie, atentie la tija capsulei vacumatice din spatele socului.
Clapeta socului trebuie sa stea inchisa in mod normal (la rece) si se deschide pe masura ce se incalzeste motorul, dar nu are legatura cu problema ta. Tu ai un relanti foarte mare care vine din deschiderea clapetei de acceleratie sau a camerei 2, cand o inchizi tu cu mana ineci motorul si de aia se reduce turatia

De restul nu-ti mai spun, ai grija sa pui toate furtunele de vacum la locul lor (servofrna, delcoul etc.) sa nu traga motorul aer prin alte parti.

Ti-am spus, pune o poza cu tijele montate de tine, asa ma prin usor daca le-ai pus bine sau nu. Daca n-ai desfacut ax-urile, n-ai dat de surubul de progresiune si n-ai demontat componentele socului n-are cum sa nu mearga, nu te apuca de reglaje pana nu rezolvi asta, nu-i din reglaje si risti sa-l dereglezi mai rau.

solex.jpg ( Size: 30.09k ) Number of downloads: 137

solex2.jpg ( Size: 15.46k ) Number of downloads: 142


This post has been edited by YRX: 15 Jun 2008, 07:35


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 15 Jun 2008, 10:53
Post #15


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




Surubul ala de reglaj trebuie sa apese f putin ca tina clapeta primei camere putin deschisa. ok....problema e ca se tureaza cu ambele clapete inchise si ca scuipa benzina prin cioc in ambele camere ohmy.gif .
Trebuie sa fie un mic detaliu care l-am sarit dar totusi parghiile par puse bine.


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 15 Jun 2008, 14:43
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Mai, voi lucrati in gasca la carburatorul ala? biggrin.gif
Zici ca scuipa benzina continuu pe circuitul de acceleratie?
Membrana este pusa bine, arcul este pus, nu e gaurita?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 15 Jun 2008, 18:35
Post #17


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




Dap....2 destepti biggrin.gif.
Vroiam sa zic ca at cand atingi acceleratia scuipa si prin ciocul pentru camera 2 desi ea nu se deschide ceea ce mi se pare cam ciudat.
La membrana n-am umblat.
Brandone ia fa tu poze acolo la tije sa vada lumea daca le-am nimerit biggrin.gif si uita-te si la membrana.

This post has been edited by borkanel: 15 Jun 2008, 18:39


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandon20
post 15 Jun 2008, 18:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 June 08




s-a rezolvat baieti (cel putin cat e vara ),am scos parghiile de la soc (din greseala),am asamblat carburatorul la loc, imi deschide ok ambele camere, acceleratia sta lipita de surubul acela,cablu de acceleratie e intins,am bagat 10L benzina si am mers vreo 70 de km,acu am trecut pe acasa sa pap ceva, si mai dau o tura pana raman fara benzina,(sa ii fac consumul aproximativ),


Morala : e bine sa ai si gpl pentru cazul in care ramai fara benzina,


iar treaba cu socul o sa o rezolv zilelea astea pe la vre-un mecanic,important e ca it's alive si nu mai imi consuma 30L/100 si nici nu mai sta turata smile.gif


YRX , Borkanel - daca mai am probleme sper ca pot sa apelez la sfaturile voastre


--------------------
Peugeot 405 1989 / 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 15 Jun 2008, 19:11
Post #19


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




victorie.gif bravo...pana ieri cand am venit la om sa mesterim puteam sa pariez ca e socul de vina dar dupa ce am vazut parghile puse acolo m-am cam desumflat...era a2a sambata cu "munca in zadar".
Cand masina a fost luata avea o problema cu socul automat in sensul ca se supraincalzea si daca scoteai furtunule de apa de la socul automat nu era pic de apa.....trebuia sa sufli pe acolo ca sa mai poti merge cativa km pana cand iar se bloca socul si se incalzea.

16 Jun 2008, 11:40:
QUOTE(argon @ 13 Jun 2008, 11:23)
el nu are soc manual. Probabil s-a dat peste cap socul automat, (ca la Tico)
*


....si cum se poate regla la loc ? biggrin.gif

This post has been edited by borkanel: 16 Jun 2008, 10:40


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 16 Jun 2008, 12:27
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Are un surubel in carcasa cu mecanismul socului. Cu motorul rece socul trebuie sa ridice turatia cam la 1800 - 2000 de ture. Va trebuie neaparat turometru pentru reglaj. Ca sa reglezi deschiderea initiala a clapetei socului trebuie sa ai o unealta calibru speciala. Mai merge si babeste cu burgiu.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 09:17
Forum Renault