peugeot 405 - sta in 3000 de ture
![]() ![]() ![]() |
peugeot 405 - sta in 3000 de ture
brandon20 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Peugeot
405
1989 / 1.6
|
|||
Andy_ACS |
![]()
Post
#2
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu stiu cum e la tine, dar la Dacie e o parghie care actioneaza acceleratia. Aceasta parghie e in legatura cu socul. Daca ai asa ceva, poate ai dereglat parghia aia.
Cu motorul pornit si masina pe liber, mergi si uita-te la cablul de acceleratie si vezi daca e actionata acceleratia. De asemenea uita-te si la jiglere, aer, poate sunt dereglate. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
el nu are soc manual. Probabil s-a dat peste cap socul automat, (ca la Tico)
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
borkanel |
![]()
Post
#4
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
Problema este ca are socul automat dereglat.
Intrebarea e cum se regleaza ? |
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
brandon20 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 June 08 ![]() |
am soc automat,care se activeaza in functie de caldura,ideea e ca e o mantoparie de iti sta mintea in loc, si sta asa fara sa fie socu activat,iar daca il activez se tureaza de imi sare motoru de pe sasiu
![]() |
--------------------
Peugeot
405
1989 / 1.6
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#6
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Poate o proasta reglare a aerului atunci?
Nu stiu cum e la tine, dar la dacie e un surub de reglare. Si se regleaza asa: il strangi pana ramane motorul fara suficient aer si da sa moara. Apoi desurubezi o tura si jumatate. Sper ca atunci cand ai curatat carburatorul sa nu fi uitat sa pui vreun jigler, sau nu cumva sa fi decalibrat vreunul daca ai bagat sarma prin ele. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
borkanel |
![]()
Post
#8
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
poate stie cineva care a avut de-a face cu socul automat pe la vreun tico...
|
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
brandon20 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 June 08 ![]() |
am postat pe acest forum in speranta ca e mai multa lume decat pe cel dedicat peugeot`urilor,sau poate se gaseste cineva care a avut probleme similare,
borkanel te interesezi si tu pentru urmatoarea investitie ?? ![]() |
--------------------
Peugeot
405
1989 / 1.6
|
|
YRX |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca carburatorul cu pricina este Solex 34-34 dublucorp cu soc automat, 90% sanse sunt sa-ti faca figuri de la socul automat, 10% n-ai pus bine la asamblare parghia de actionare a camerei 2.
1. verifica daca se incalzeste bi-metalul (locul unde intra furtunele de apa), daca socul functioneaza in circa 3 minute ar trebui sa scada turatia pe la 1500 2. Verifica daca clapeta de acceleratie (aia din fundul carburatorului) se inchide si ajunge pe surubul de reglare al relanti-ului 3. verifica daca parghiile din partea stanga sunt asezate in ordine (mai ales parghia camerei 2) Da mai multe detalii, tipul exact al carburatorului, ce i-ai demontat, eventual o poza cu partea stanga (unde ai cablul de acceleratie fara acumulatorul de vacum montat). Daca vrei un manual pentru el da-mi PM. Si pe PeugeotClub sunt destui priceputi la babe ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
BZN |
![]()
Post
#11
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(borkanel @ 13 Jun 2008, 14:20) Eu chiar am avut probleme cu turatia prea mare la Tico cand am fost la ITP..., La Tico, exista un cilindru cu diam. de cca 2-3 cm, din care iese o tija care actioneaza o parghie. In capul tijei se gaseste un surub de reglaj, de acolo cred ca trebuie inceput, bimetalul isi pierde din "precizie" si ,dupa un timp pozitia trebuie reglata, la mine a fost cazul dupa 10 ani... |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
brandon20 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 June 08 ![]() |
yrx - clapeta de acceleratie pare sa fie inchisa, dar cand montez parghiile din stanga conform manualului,si dupa asezarea lor logica,nu ajunge la surubul de reglare,sta in pozitia maxima la 2-4 mm de el si am incercat si cu carb pe masa din bucatarie sa pot sa il manevrez mai usor
intrebare,clapitza de sus,de deasupra camerei intai in timpul mersului,cu motorul cald am inteles ca trebuie sa stea deschisa, la mine daca sta deschisa motorul (fiind cald) imi sare in 4000-5000 de ture lejer,daca o tin cu mana inchisa se mai domoleste la 2000-2500 (banuiesc ca nu am turometru),e ceva ciudat tare, tu ce imi recomanzi, unde pot gasi pe cineva care sa se uite la el ..... pe peugeot club am primit un singur raspuns (o propozitie), vad ca tu stii carb ca ai fost foarte la subiect ... carb e solex 34-34 cum ai zis si tu |
--------------------
Peugeot
405
1989 / 1.6
|
|
BZN |
![]()
Post
#13
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
YRX |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai mult ca sigur gresesti undeva la parghiile alea. Te-ai pacalit la asamblare daca zici ca clapeta nu se mai aseaza pe surub, te tine ceva si acel ceva te accelereaza.
Da-l jos de pe masina si incearca sa te prinzi cum functioneaza. Ai grija la doua parghii: Una in spatele carburatorului, arata ca o talpa si trebuie sa stea deasupra pin-ului de actionare (vezi poza 2, si vezi la tine pe ce parte este uzata) A doua ca o ureche si trece pin-ul din roata cablului de acceleratie prin ea si intra in centrul cadrului pe care sta roata de acceleratie. (vezi poza 1) Atentie si la parghia camerei doi, pe loc (fara motorul pornit) daca actionezi acceleratia nu trebuie sa agate parghia, camera doi se deschide pe baza de vacum, aici m-am pacalit si eu prima data cand am demontat carb-ul. Nu te mai intreb daca ai pus membranele de acceleratie si cealalta la loc, cred ca n-ai desfacut ax-urile carb-ului. A, si inca o chestie, atentie la tija capsulei vacumatice din spatele socului. Clapeta socului trebuie sa stea inchisa in mod normal (la rece) si se deschide pe masura ce se incalzeste motorul, dar nu are legatura cu problema ta. Tu ai un relanti foarte mare care vine din deschiderea clapetei de acceleratie sau a camerei 2, cand o inchizi tu cu mana ineci motorul si de aia se reduce turatia De restul nu-ti mai spun, ai grija sa pui toate furtunele de vacum la locul lor (servofrna, delcoul etc.) sa nu traga motorul aer prin alte parti. Ti-am spus, pune o poza cu tijele montate de tine, asa ma prin usor daca le-ai pus bine sau nu. Daca n-ai desfacut ax-urile, n-ai dat de surubul de progresiune si n-ai demontat componentele socului n-are cum sa nu mearga, nu te apuca de reglaje pana nu rezolvi asta, nu-i din reglaje si risti sa-l dereglezi mai rau. solex.jpg ( Size: 30.09k ) Number of downloads: 137 solex2.jpg ( Size: 15.46k ) Number of downloads: 142 This post has been edited by YRX: 15 Jun 2008, 07:35 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
borkanel |
![]()
Post
#15
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
Surubul ala de reglaj trebuie sa apese f putin ca tina clapeta primei camere putin deschisa. ok....problema e ca se tureaza cu ambele clapete inchise si ca scuipa benzina prin cioc in ambele camere
![]() Trebuie sa fie un mic detaliu care l-am sarit dar totusi parghiile par puse bine. |
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
YRX |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai, voi lucrati in gasca la carburatorul ala?
![]() Zici ca scuipa benzina continuu pe circuitul de acceleratie? Membrana este pusa bine, arcul este pus, nu e gaurita? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
borkanel |
![]()
Post
#17
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
Dap....2 destepti
![]() Vroiam sa zic ca at cand atingi acceleratia scuipa si prin ciocul pentru camera 2 desi ea nu se deschide ceea ce mi se pare cam ciudat. La membrana n-am umblat. Brandone ia fa tu poze acolo la tije sa vada lumea daca le-am nimerit ![]() This post has been edited by borkanel: 15 Jun 2008, 18:39 |
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
brandon20 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 June 08 ![]() |
s-a rezolvat baieti (cel putin cat e vara ),am scos parghiile de la soc (din greseala),am asamblat carburatorul la loc, imi deschide ok ambele camere, acceleratia sta lipita de surubul acela,cablu de acceleratie e intins,am bagat 10L benzina si am mers vreo 70 de km,acu am trecut pe acasa sa pap ceva, si mai dau o tura pana raman fara benzina,(sa ii fac consumul aproximativ),
Morala : e bine sa ai si gpl pentru cazul in care ramai fara benzina, iar treaba cu socul o sa o rezolv zilelea astea pe la vre-un mecanic,important e ca it's alive si nu mai imi consuma 30L/100 si nici nu mai sta turata ![]() YRX , Borkanel - daca mai am probleme sper ca pot sa apelez la sfaturile voastre |
--------------------
Peugeot
405
1989 / 1.6
|
|
borkanel |
![]()
Post
#19
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
![]() Cand masina a fost luata avea o problema cu socul automat in sensul ca se supraincalzea si daca scoteai furtunule de apa de la socul automat nu era pic de apa.....trebuia sa sufli pe acolo ca sa mai poti merge cativa km pana cand iar se bloca socul si se incalzea. 16 Jun 2008, 11:40: QUOTE(argon @ 13 Jun 2008, 11:23) ....si cum se poate regla la loc ? ![]() This post has been edited by borkanel: 16 Jun 2008, 10:40 |
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
YRX |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are un surubel in carcasa cu mecanismul socului. Cu motorul rece socul trebuie sa ridice turatia cam la 1800 - 2000 de ture. Va trebuie neaparat turometru pentru reglaj. Ca sa reglezi deschiderea initiala a clapetei socului trebuie sa ai o unealta calibru speciala. Mai merge si babeste cu burgiu.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 09:17 |