Moare motorul in mers, Ceva legat de aprindere cred
![]() ![]() ![]() |
Moare motorul in mers, Ceva legat de aprindere cred
Sir_Alex |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|||
B31AYZ |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Sir_Alex @ 3 Jan 2005, 01:52) ![]() Am o Dacia 1310 Brek din 1992. Am patit-o intr-o seara dupa ce am ambalat motorul mai tare ca s-a oprit...se opreste si se aprind becurile rosii (ulei, apa). Masina porneste si daca tin socul tras merge, dar zgomotos si cu trepidatii. Ce sa ii fac? Salut , Daca se aprind becurile dupa ce se opreste e ceva normal .E nasol daca se aprind in mers . Verifica aprinderea (bujii , fise, platina) daca e pe carburatie. Nu strica sa verifici daca ai ulei si sa-l schimbi daca e prea uzat. Dupa asta treci la carburator .Cel mai probabil e din carburatie si alimentare . Verifica pompa de benzina si de sprit . Daca mai citesti ce s-a mai scris poate te mai lamuresti cum si ce sa faci . Bafta. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Gabi |
![]()
Post
#3
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Posibile cauze de la mers neregulat la relanti:
- benzina proasta ( cu muuuulta apa in ea) - motor nereglat ( prea multa benzinasi putin aer sau invers) - jiglorul de relanti un pic infundat - bujii care nu merg ( e de ajuns sa nu mearga una si ai un mers neregulat) - aer fals pe la pompa de sprit - aprinderea nu e reglata Cam astea ar fi cauzele. La faza cu ambalarea motorului si apoi a murit banuiesc ( si ramane la banuiala) - prea putina benzina in rezervor. Dupa asta imediat a pornit la prima cheie sau ai harait-o putin? Daca poti da mai multe detalii. Ce se paote face: 1. Benzina proasta ... pus alta benzina sau daca ai pus deja mai multa incearca cu o sticla de spirt sau cu un aditiv de benzina 2. jiglor relanti. se scoate si se sufla pentru a il desfunda 3. bujii: - se evrifica pe rand care e bujia cu pricina si se schimba ( recomandat sa le schimbi pe toate) 4. aer fals pomapa sprit - se verifica strangerea pompei de carburator 5. aprinderea - se incearca o reglare a ei ( la un mecanic - electrician) |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
Sir_Alex |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() Ma am o mica problema. Pierd des ulei si nu pe la capacul superior ci pe la imbinari. De asemenea imi mananca mult lichid de frana. Ceva sugestii? Danke! A! Era sa uit. P.S. De fiecare data cand am bagat benzina de la Agip am patit-o! ![]() |
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
QUOTE(Sir_Alex @ 3 Jan 2005, 21:31) Ma am o mica problema. Pierd des ulei si nu pe la capacul superior ci pe la imbinari. De asemenea imi mananca mult lichid de frana. Ceva sugestii? A! Era sa uit. P.S. De fiecare data cand am bagat benzina de la Agip am patit-o! ![]() 1. nu mai baga benzina de acolo daca ai probleme, ce naiba... 2. cum pierzi ulei? e peste nivel la joja? poate s-au dus simeringurile... go to service at once. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#6
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, culmea e ca scade in timpul mersului si la curbe o patesc des sa se aprinda becul rosu!
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
michimaus |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 7 October 04 ![]() |
cu becul de frana o pateam si eu la fosta berlina.ori nu prea mai ai ulei si in cazul asta nu mai ajunge la senzor,ori e uleiul foarte prost,foarte subtire si se agita prea mult in baie.
|
-------------------- |
|
Gabi |
![]()
Post
#8
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Sir ALex aceeasi problema am patit-o si eu la berlina ( dar asta vara cand se inclazea ueliul si motorul devenind extrem de moale).
Am rezolvat-o cu un aditiv de ulei ( intaritor de ulei ) un bidonas de 750 ml este proximativ 90.000 lei si si-a facut efectul. De asemenea verifica sa ai ulei cat trebuie in baie |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 14:15 |