DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pentru imbunatatitori, un exemplu bun de urmat

Gheorghedracu
post 17 Jun 2008, 03:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Daca puteti, luati legatura cu baiatul asta:
&NR=1


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 17 Jun 2008, 07:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Ai tu ceva legatura cu el?
Sau detalii despre masina, poze asi multumi enorm.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 17 Jun 2008, 17:10
Post #3


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Pe pilot il cheama P. Wiebe si provine dintr-o tara care foloseste limba germana. google.gif it


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 17 Jun 2008, 17:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




N-am niic o idee, hexer. Cunosc insa citiva oameni care au alergat serios pe R8G, unii aici, unii pe batrinlu continent. In Noua Zeelanda sunnt doi piloti din Africa de Sud care inca mai fac motoare, daca vrei da-mi un pm si iti dau ceva legaturi. Toti sunt pe forumul Australian de Renault. Unul dintre ei chiar lucreaza la un motor care va intra in a doua masina de curse. ultima oara prepara niste pistoane am impresia de Fiat pe care le taie degajari pentru supape ca sa poata fi folosite cu un ax cu came turbat.

Tu de fapt ce vrei sa faci? Ai R8G pe care vrei sa-l prepari?

Uite aicea un link la unul din topicurile deschise de Frans despre masina lui:

http://www.aussiefrogs.com/forum/showthread.php?t=23664

El te poate ajuta sa gasesti si celelalte topicuri.

This post has been edited by Gheorghedracu: 17 Jun 2008, 17:49


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 17 Jun 2008, 18:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




@Gheorghedracu, in primul rand mersi frumos, nu am gor dar intentionez sa construesc de la zero o dacie 1100 cat se poate mai performanta, detalii degeaba scriu ca spuneti ca traiesc printre stele.

Problema mea cea mai mare e cutia de viteza, planetare, nu stiu cum sa fac rost de unula cere tine peste 150cai.
Masina va fi numai pentru VTM si fun (drift) dar inamtriculat cu toate omologarea facuta.

Daca ma poti ajuta, asi multumi.

Cu respect,
Hexer


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 18 Jun 2008, 00:02
Post #6


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Hexer, cutia este ok, poate ai nevoie de alte rapoarte dar materialul este bun.La fel si planetarele, eventual le refaci(uzura mare nu ar trebui sa aiba, dau aici exemplu planetarele mele(luate de pe o frantuzoaica din `72) care au mers uscate, fiind burdufurile sparte, vreo 70.000 km si dupa ce am schimbat toate acele(rolele) din ele erau ca noi.De rezistat rezista.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 18 Jun 2008, 00:29
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Am cutie de R5 alpine pe care o pun in interiorul daciei, deci am 5 viteze.
Am gazit differential autoblocant, era facu in franta pentru A110 gordini petnru rally de uzina pentru Ferjancz Attila.
Dar, problema mea ca nu ptrea pot sa gred ca planetarele o sa tine peste 250Nm, mai ales arbore principal daca pun slickuri de strada si ambreaj sinter...sad.gif


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 18 Jun 2008, 03:57
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ross (celalalt kiwi pe forumul australian) are un subiect pe forumul australian cu cutia de viteze pe care a construit-o el exact pentru motivul asta. Motoarele lui au cam la 170 de cai (bazate pe motorul 807 insa) si o problema majora este cedarea articulatiilor planetarelor. Bineinteles masina lui este un R cu motorul in spate, un Dauphine Gordini daca imi aduc eu bine aminte. Tin minte ca la un moment dat ne-a povestit ca a inlocuit cuplajele cardanice cu cele de la BMW 2002 prelucrate ca sa se potriveasca. Iata postul cu pricina:

http://www.aussiefrogs.com/forum/showthread.php?t=17482

subiectul e lung, dar merita citit cu mare atentie. Are acolo toate detaliile constructive pentru a face o cutie bazata pe pinioanele de la o cutie 385 (R16TX) care au fost transplantate intr-o cutie de R8 pentru a "mima" cutia 353 care valoreaza greutatea ei in aur (si ca atare daca o gasesti nu ai curaj sa o stresezi in raliuri).

Sunt mihnit ca am mai pus linkuri la subiectele astea cind erau inca dezbatute dar nimeni p-aicea n-a vazut nici un interes. Sunt convins ca oameni ca tine hexer ar fi putut contribui la discutia de pe forumul australian cu intrebari inteligente. Multi de acolo nu prea mai stiu sau nu prea mai sunt interesati de R8. In Africa de sud insa (de unde au venit acesti doi neo zeelandezi) se pare ca s-a alergat tare pe R8G cu echipa uzinei (au avut fabrica si acolo). In consecinta exista un mare bagaj de cunostine bazate pe experienta directa acolo de care putini stiu si inca si mai putini beneficiaza. Sper ca sa-ti fie de folos.

This post has been edited by Gheorghedracu: 18 Jun 2008, 04:01


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 18 Jun 2008, 17:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




No..am si citit, interesant ce fac baetii acolo, ma si registrat, numai la engleza trebue sa mai muncesc un pic smile.gif

Mersi si spor la treaba.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 00:32
Forum Renault