DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Unde e filtrul de benzina la Solenza?, Mi-ar prinde bine o schema sau o descriere

solenza_scala
post 1 Jul 2008, 13:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 9 June 08




Scuze de deranj, dar unde e filtru de benzina la o solenza scala 1.4 mpi si injectoarele? Mersi mult


--------------------
Dacia Solenza ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codru50
post 1 Jul 2008, 13:22
Post #2


You have chosen to ignore Sony


Group: Members
Posts: 73
Joined: 21 October 05
From: Bucuresti






--------------------
/ / /
Fost proprietar de Dacia SuperNova, Rapsodie, 1.4, 75CP, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai San
post 1 Jul 2008, 13:34
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 973
Joined: 2 April 08
From: Bucuresti sau Arges




Eu stiam ca filtrul de benzina este in pompa de benzina si necesita schimbarea intregului ansamblu.


--------------------
Dacia; solenza 2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 1 Jul 2008, 13:39
Post #4


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Filtru canci. Doar in rezervor. Injectoarele le poti banui unde sunt dar nu are rost sa te hazardezi sa te bagi la ele. Banuiesc ca ai probleme cu pornirea. Incearca mai intai aditiv 2+2 si putina blana in afara orasului. De asemenea o cauza frecventa ce duce la dificultati de pornire e senzorul de turatie de la volanta care nu e curatat. Pentru motor care nu merge rotund poate fi si motorasul pas cu pas.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ador13
post 1 Jul 2008, 14:08
Post #5


VADER


Group: Members
Posts: 263
Joined: 9 September 05
From: Mangalia




Uite atasat o schema de la filtrul de benzina.

Attached File(s)
Attached File  filtru_benzina.pdf ( 81.66k ) Number of downloads: 1505


--------------------
OPEL ASTRA H 2007 - CT-13-...
EX: DACIA SOLENZA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 1 Jul 2008, 19:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Pentru injectoare:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=957703

Pentru filtru de benzina si pompa:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...benzina+slz/lgn

Sunt foarte bine realizate,se explica fiecare pas,deci sunt mai mult decat edificatoare.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 8 Apr 2009, 06:55
Post #7


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




sper ca am postat bine, dar avand in vedere ca eu banuiesc ca de la filtru de benzina mi se trag problemele ma risc. Deci, am patit-o iar plange.gif : ieri ma intorceam acasa de la munca si pe drum mi-a "murit motorul" pur si simplu mi-a taiat benzina, acceleram in gol. Am asteptat putin (30-40 secunde) am dat o cheie si a pornit fara probleme, am mai mers 5-7 km si aceiasi problema, iar s-a oprit, insa porneste la prima cheie, fara sa invarta in gol.am observat ca se opreste doar la turatii mai mari sau cand accelerez mai brusc . in schimb azi de dimineata am parcurs 22 km. fara probleme, nu s-a ingatuit , nu s-a oprit.
voi ce ziceti, filtru? pompa? sau alte probleme? mersi


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 8 Apr 2009, 08:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




Eu as verifica intai bobina, fisele, si bujiile.

Mai ales bujiile, un prieten tot asa a patit, am verificat pompa de benzina cu manometrul si era OK.

La diagnosticare nu a avut nici o eroare, dar dupa ce a schimbat bujiile merge ca noua.

In legatura cu filtrul, eu am demontat pompa la o solenza de la firma cu 70 000 km si filtrul era curat ca in prima zi.


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 8 Apr 2009, 08:53
Post #9


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




Da, yo lucrez la o firma care are parc auto si face si reparatii, m-am interesat pe la mecanicii astia si am mai aflat cate ceva.
1)daca era pompa sau filtru nu mai pornea din prima sau nu mai pornea deloc.
2) posibil bobina, relee, catalizator
3) cele mai multe pareri si cazuri concrete patite de ei, ar fi cheia de contact, cica nu mai transmite impulsuri calculatorului (din diferite motive :uzura, telefonul mobil, cica neutralizeaza cipu din cheie) peste cateva ore o sa ma duc la sympo trans la tester.


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 8 Apr 2009, 09:31
Post #10


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




bobina De inductie. am patit si eu la fel. nu o sa mai porneasca la un moment dat.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 8 Apr 2009, 10:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(neny_gty @ 8 Apr 2009, 08:53)
3) cele mai multe pareri si cazuri concrete patite de ei, ar fi cheia de contact, cica nu mai transmite impulsuri calculatorului (din diferite motive :uzura, telefonul mobil, cica neutralizeaza cipu din cheie) peste cateva ore o sa ma duc la sympo trans la tester.
*



Asta cu transmisul de impulsuri e valabila doar la pornire. Daca nu comunica cheia cu UCE si apoi acesta cu calculatorul, masina nu porneste. Dupa ce porneste, eu stiu despre cheie ca nu mai transmite nimic si cheia nu poate fi vinovata de intreruperile motorului.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 8 Apr 2009, 11:32
Post #12


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




pai de la ce sa fie, bobina??? am mai observat ca si caniserul de carbon face un zgomot cam ciudat, trage aer pe la tumburucul ala de sus, are vreo legatura?


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 8 Apr 2009, 13:15
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




de la cheie e...verifica si starea rezervorului sa nu intre ceva impuritati..


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 8 Apr 2009, 13:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Am patit si eu faza asta, numai ca nu se oprea la turatii mari. Pur si simplu se oprea in mers, simteam cum "moare", o lasam pe liber, puneam contactul si pornea imediat. De asta-vara nu a mai facut, iar atunci a facut doar de cateva ori intr-o seara. Pe laptop nu a iesit nici o eroare, absolut nimic. Am inteles ca ar fi posibil si de la vreun senzor din zona galeriei de admisie. Nu mi-am mai batut capul.
Mie mi-a facut faza la un drum lung, dupa vreo 200 si ceva de km de mers si mai aveam aproape 200 pana la destinatie.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 8 Apr 2009, 14:13
Post #15


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




faza cu turatiile e posibil sa fie o coincidenta, sa vad cum se mai prezinta, ca o scot la plimbare, cat despre rezervor, nu e exclus sa fie imbacsit dar nu cred ca mai pornea asa repede nu?


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 8 Apr 2009, 18:41
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(rratzoiusexos @ 8 Apr 2009, 13:15)
de la cheie e...
*



Cum argumentezi tehnic treaba asta? nedumerire.gif


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 8 Apr 2009, 21:25
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




am avut aceleasi simptome,apoi am folosit cheia de rezerva care era in stare mult mai buna.si a mers.probabil din cauza uzurii,cheia nu mai era 'citita'


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 9 Apr 2009, 09:08
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Faceti urmatorul experiment: desfaceti cheia in cele doua bucati, introduceti partea care trebuie in contact, iar cu o mana tineti placuta aceea cu circuitul integrat (dupa ce in prealabil ati desfacut-o de pe jumatatea cealalta a cheii) astfel incat sa faca contact cu lamela bateriei in locul destinat acestui lucru.
Porniti motorul si apoi departati placuta cu circuite de cheia aflata in contact.
Daca masina va avea cel mai mic simptom de nefunctionare corecta din acest motiv, eu ma recunosc invins. tongue.gif


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 9 Apr 2009, 19:55
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@neny_gty
Cati km are masina de cand n-ai mai schimbat bujiile, filtrul de aer?
Catalizatorul e lovit pe undeva? Verifica sonda Lambda sa nu aiba firele intrerupte, sau sa puna in scurt pe undeva.
Cand umpli rezervorul il umpli pana in 'buza' sau pana se opreste pompa?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 10 Apr 2009, 06:48
Post #20


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




poi am facut schimbul de ulei acum 2 luni (1000 km). si am schimbat si filtru de aer, bujile au cam 15000 unsure.gif , catalizatoru nu e lovit si nu scoate sunete caracteristice unui lovit. si la peco in ultimile 4-5 luni nu am mai bagat peste 30 litri (deci nu am mai facut plinul) dar inainte obisnuiam sa bag pana curgea pe afara. are legatura cu ceva treaba asta?

10 Apr 2009, 06:52:
apropo care e sonda Lambda? unde e ? ce rol are?

This post has been edited by neny_gty: 10 Apr 2009, 06:52


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 10 Apr 2009, 10:14
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai daca pui benzina pana la 'buza' rezervorului, poti sa strici canistra de carbon. Dar daca motorul merge totusi e posibil sa nu fie aia.
Sonda Lambda se afla pe tubul de coborare de la evacuare.
O vezi cam la mijlocul masinii, jos. Are 3 fire care vin din dreapta. Asta in cazul in care ai Euro 2, la euro 3 exista 2 sonde.
Search pentru mai multe detalii.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan solenza
post 10 Apr 2009, 12:53
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 6 April 08




aceleasi sintome le am si eu si odata la 4/5 luni se oxideaza mufa care intra in bobina o scot afara o curat umic o dau cu sprei o bag la loc si nu mai am treaba 4/5 luni doara traim in romania drumurile is varza gropi praf apa etc = oxidare


--------------------
ARO dacia 10,4 solenza 1,4 mpi scala 2004 - bh o4 frb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 10 Apr 2009, 14:25
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Vezi ca eu am gasit mai demult in Cora un spray antiumiditate pentru contacte.
Si ala e putin uleios.
Am dat cu el pe contactele de la usi si de 2 ani n-am treaba cu ele, nu se mai oxideaza.
Am dat si pe bornele de la baterie si la fel sunt curate.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 15 Apr 2009, 06:52
Post #24


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




baieti, problema persista! am curatat toate contactele, mufele....degeaba, dar am descoperit noi "sintome" face figuri doar atunci cand e motorul cald (cam dupa 20-25km de mers) nu face mereu, nu stiu in funcie de ce! dar am remarcat ca atunci cand o turez mai tare (cam peste 3000 de ture) incepe sa se ingatuie (ca o dacie cu carburatie cand are un gunoi in jigler) si daca continui sa o turez se opreste motorul, daca o las putin la relanti (10-15s) isi revine. mentionez ca nu face mereu(am problema asta de 8zile si mi s-a intamplat cam de 4-5 ori la 400 de km) nu stiu ce sa-i mai fac, am intrebat peste tot toti au zeci de pareri( catalizator, inzector etc). recomandati-mi si mie un service sau un mecanic bun, (in bucuresti)


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 15 Apr 2009, 14:11
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




Ai schimbat bujiile?


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 15 Apr 2009, 14:25
Post #26


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




nu... blush.gif dar tre sa le schimb azi, maine sa vad, mersi de sfat respekt.gif


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 16 Apr 2009, 18:29
Post #27


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




daca la solenza ta ai gura de vizitare in portbagaj pentru a ajunge la rezervor iti recomand sa dai jos pompa de benzina si sa o cureti un pic la sita ca sigur ai numai cirpite pe site si automat la turatii sau in sarcina nu mai are benzina...bafta


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 16 Apr 2009, 21:14
Post #28


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Daca ar fi fost din pompa cu mizerie... ai fi avut probleme si la rece si la cald - nu mai tragea benzina suficient de repede.

Din cheie -sigur nu are legatura.....

M-as gandi totusi la bobina de inductie sau la fise - sper ca le-ai curatat, ai apasat bine pe ele sa faca contact bine.

Verifica totusi si pompa aia. Oricum de scos capacul la rezervor... e sinucidere curata ca trebuie o cheie speciala.... altfel va fi nasol - e ca un capac de butoi. Eu am controlat pompa la 50.000 km si era curata curata.... Alarma falsa deci. Depinde de unde ai bagat benzina.
Unii au patit ceva asemanator cu tine, cand erau intr-o depasire !!! Si intr-adevar a fost de la pompa.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 17 Apr 2009, 06:50
Post #29


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




da, va multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute respekt.gif problema e rezolvata, nu era nici de la pompa, nici bobina, nici cheia excl.gif era un nenorocit de releu (se afla in cutia neagra de la motor, sunt doua relee identice "releu protectie pompa de benzina" asa mi-au spus cei de la sympo trans, ca-i zice, care din cauza umezeli (yo nu mai am capacul ala la cutie si era cam ud pe acolo) sa oxidat si nu mai facea treaba cum trebuie mai ales cand se incalzea. in fine le-am schimbat si acum e ok. o sa revin si cu poze daca va ajuta cu ceva, la multi km fara probleme wink.gif


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 17 Apr 2009, 11:23
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai sa cureti si mufa aia mare maro, ca pe acolo trec firele de la GMV. Eu am avut probleme cu aia si-mi fierbea motorul.
SI pe cutie poti decupa o bucata de plastic ca sa numai intre umezeala.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:15
Forum Renault