Problema pornire motor cald
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire motor cald
sil_viuro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1988
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vezi cuiul poantou s-ar putea sa inunde.Inainte de-o pornire calda uita-te in carburator sa vezi daca clapeta de acceleratie este uda sar chiar curge benzina din abundenta.E de la poantou.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(sil_viuro @ 5 Jul 2008, 15:52) Nu cred ca ar fi de la cuiul poantou , ii o boala a daciei cand este foarte cald afara ... ![]() Nu ai treaba cu platina din moment ce iti porneste bine la rece , ii de la carburator , benzina din CNC se evapora in partea de sus a "lebedei" prin orificiul de comunicare , astfel amestecul fiind supraimbogatit porneste mai greu sau datorita fenomenului "vapour lock " . Inainte de a porni , apasa usor acceleratia pana se deschide clapeta de acceleratie si cand simti ca porneste , iei piciorul sa nu o turezi . Ii un fenomen des intalnit la dacie . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
bobina de inductie. 100%
aceiasi problema am avut-o si eu pana acum 1 saptamana. am schimbat bobina, porneste lejer si dupa 100 km. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(badboy_marius @ 5 Jul 2008, 17:37) bobina de inductie. 100% aceiasi problema am avut-o si eu pana acum 1 saptamana. am schimbat bobina, porneste lejer si dupa 100 km. Nu neaparat si la mine porneste un pic mai greu la cald si am schimbat 4 bobine de mai multe feluri ( am un prieten la un magazin de piese ) si tot asa pornea . ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ZTV |
![]()
Post
#6
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
de cand am Dacie asa porneste si a mea, inainte sa pornesti ori dai 2-3 pedala, ori in momentul in care dai la automat apasa usor acceleratia, cred ca din cauza ca evapora benzina din carburator
This post has been edited by tzuku: 5 Jul 2008, 18:06 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Montati o bobina de tico la aprinderea eletronica si dispare acel fenomen doarece scanteea e foarte puternica iar flama ei e groasa nu e subtire cum e la alte bobine de inductie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzuku @ 5 Jul 2008, 18:04) inainte sa pornesti ori dai 2-3 pedala, ori in momentul in care dai la automat apasa usor acceleratia, cred ca din cauza ca evapora benzina din carburator Eventual ii dai 2 -3 pedale dimineata sau cand o pornesti prima oara dar dupa aceea , mai ales pe caldura nu-i mai dai nimic , ca daca ii dai , exista riscul sa o inneci si o sa porneasca si mai greu . QUOTE(djasu82 @ 5 Jul 2008, 18:09) Montati o bobina de tico la aprinderea eletronica si dispare acel fenomen doarece scanteea e foarte puternica iar flama ei e groasa nu e subtire cum e la alte bobine de inductie. Unde anume se gaseste de cumparat o astfel de bobina si cam la ce preturi ?? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
E sub pretul unei bobine de duoduco si un pic mai scumpa decat yame costa in jur la 60 de lei si ai garantie 1 an. Bobina e facuta de denso si se preteaza perfect cu bujiile denso , dupa parerea mea sunt cele mai bune pentru trafic si race ! . Bobina are circuitul magnetic inchis asta inseamna ca fluxul magnetic nu se raspandeste precum la cele normale ci ramane inchis prin acel cadru magnetic puterea v-a fi dubla la turati si mai mari .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Asta e boala daciei. Se evapora rapid benzina daca este calda galeria de admisie.
djasu82 lasa-ma mosule ca oricat de puternica ar fi scanteia daca nu ajunge destula benzina in cilindrii nu mai are ce sa arda deci implicit vom avea acelasi rahat. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
adrianne |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Aparitia vapour-lock-ului denota corecta reglare a avansului si lipsa ELV-ului. Poate fi si din amestec.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 6 Jul 2008, 02:20) Asta e boala daciei. Se evapora rapid benzina daca este calda galeria de admisie. djasu82 lasa-ma mosule ca oricat de puternica ar fi scanteia daca nu ajunge destula benzina in cilindrii nu mai are ce sa arda deci implicit vom avea acelasi rahat. Pai din cauza ca ajunge prea mult sub forma de vapori de aceea nu mai arde ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
MECCA |
![]()
Post
#13
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Eu pe timpul verii renunt la pata calda de la carburator sa mai "alin" un pic acest fenomen de vapour lock, si sa stiti ca are efect.Pe scurt se scot cele doua furtune din stuturile petei calde si se unesc intre ele prin intermediul unei tevi de pexal, aluminiu (de la instalatiile de A/C deoarece gasiti pe toate dimensiunile).
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
baranga |
![]()
Post
#14
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 07:11 |