DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Solenza 1.9d, martori aprinsi in bord - pornire ciudata

AdrianES
post 11 Jul 2008, 21:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 April 08
From: Bucuresti




Am achizitionat de curand o solenza 1.9 din 2003 si imediat am constat cateva probleme ciudate pe care nu le pot rezolva. La prima pornire totul este ok in afara faptului ca apas pe acceleratie si motorul nu se tureaza. Pe bord imi raman aprinsi 3 martori : becul de la bujii, becul de temperatura (motor fiind rece) si martorul la frana de mana. Opresc motorul pun contactul din nou pe bujii, pornesc si motorul se tureaza normal cand apas pe acceleratie. Cei 3 martori din bord raman tot aprinsi. Cand am cumparat-o nu se accelera normal si mergea ciudat. Am fost la un mecanic care mi-a umblat la o supapa la pompa de injectie si motorul acum merge ok. Mentionez ca are 90 000 km. Daca v-ati confruntat cu probleme asemanatoare va rog sa-mi dati sugestii sau date de contact la cineva care ar putea sa ma ajute.


--------------------
Renault clio 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian23
post 12 Jul 2008, 15:24
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 11 July 08




Deci acum iti merge normal sa inteleg, dar tot iti mai raman martorii aprinsi? Ai incercat la un electrician?


--------------------
Dacia Logan 2 Ambiance 2013 - TR ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianES
post 14 Jul 2008, 07:08
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 April 08
From: Bucuresti




Am citit f bine despre probleme asemanatoare la posesorii de solenza. Martorul pentru frana de mana am reusit sa-l sting, resetandu-l din supapa de pe pompa de frana. A mai ramas cel de la bujii si cel de la martorul de apa. Am plecat la un drum lung cu masina si ....surpriza.....nu mi-a pornit electroventilatorul. Am avut niste cabluri la mine si am pus electroventilatorul pe direct ca sa am racire. Acum nu stiu care dintre componente este defecta...sonda de pe chiuloasa, un releu sau contacte imperfecte. Cert este ca martorul de pe bord raporteaza o piesa defecta si nu stiu care....

14 Jul 2008, 07:10:
inca ceva.....mi s-a oprit motorul la fiecare semafor cand luam piciorul de pe acceleratie si a trebuit sa franez cu frana de mana. Dupa ce am pus ventilatorul pe direct (nu stiu daca are vreo legatura) si aveam racire la apa, a mers normal.

This post has been edited by AdrianES: 14 Jul 2008, 07:10


--------------------
Renault clio 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 15 Jul 2008, 18:46
Post #4


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Eu zic sa te duci in service daca ai asa probleme. Dar nu inteleg de ce a trebuit sa franezi cu frana de mana.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:05
Forum Renault