indicator temperatura motorului, ...dupa un schimb de radiator
![]() ![]() ![]() |
indicator temperatura motorului, ...dupa un schimb de radiator
ZTV |
![]()
Post
#1
|
||
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Nu e nici o problema.Acolo este pozitia de echilibru a aparatului.Probabil ca inainte nu ai bagat de seama.Stai linistit.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
eu am ceasuri dinalea rotunde in dreapta, si la fel imi arata cand am contactul scos, sta acul pe mijloc, cand pun contactul, imi arata temperatura.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzuku @ 13 Jul 2008, 11:01) Probleme d-astea sa tot avem ,stai linistit si dai bataie ca totul este in regula !!! Sau daca nu iti convine asa ,alimenteaza cu "+" permanent ceasurile .... ![]() This post has been edited by Minel: 13 Jul 2008, 11:29 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ZTV |
![]()
Post
#5
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
am inteles si merci mult, dar totusi inainte cand scoteam contactul statea in jos, si acuma cu radiator mare dupa o ora de mers in oras ajung la rosu, cu radiator mic imi trebuia cl putin o ora si jumatate....unde e avantajul radiatorului mare?
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzuku @ 13 Jul 2008, 12:37) si acuma cu radiator mare dupa o ora de mers in oras ajung la rosu, cu radiator mic imi trebuia cl putin o ora si jumatate....unde e avantajul radiatorului mare? Ti se aprinde becul de la apa ?? Refa aerisirea sistemului si gata , eventual verifica da sunt stranse colierele si sa nu ai pierderi !! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ZTV |
![]()
Post
#7
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
pierderi nu am
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Hacker |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
E foarte probabil ca radiatorul schimbat sa fie infundat, si de aici temperatura mai mare decat cu cel mic. Baga o solutie de desfundat radiator 2+2, si verifica firul la ceas dinspre sonda ( probabil nu mai face bine contact ).
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
ZTV |
![]()
Post
#9
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
unde este firul legat la sonda mai exact
![]() |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
azraell |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
in chiuloasa in partea spre baterie... ai 2 chestii care intra in chiuloasa... si fiecare are cate un fir... unul este pentru becul rosu de apa si unul este pentru ceas
|
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
danono |
![]()
Post
#11
|
Ala care intreaba mult Group: Members Posts: 118 Joined: 12 December 07 From: Tg.Mures ![]() |
Stii cumva mai exact care e pt bec si care e pt ceas ?
Unul are bulbul interior mai mic iar la celalalt e mai mare. Am niste ceasuri montate in partea dreapta si nu au fost legate niciodata cred, acuma vreau sa le fac o instalatie dar nu stiu cum sa le leg. Am descoperit ca masa este pe surubul cu papuc din mijloc, iar plusul cred ca este cel din dreapta (privind din spatele ceasurilor) |
--------------------
Dacia
Duster
2019
- MS-xx-xxx
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
tzuku, stai linistit, de cand cu temperaturile astea un pic mai scazute, mai toate acele imi raman pe la jumate dupa ce opresc motorul, inclusiv cel de la turometru; dupa ce se incalzesc toate, isi revin. Vara mergeau lux... Nu-mi explic...
![]() danono, e o sonda mai mica si una mai mare in chiulasa, cea mare e pentru ac, cea mica pentru bec. |
--------------------
-
-
-
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu baga 2+2 radiator flush.daca tot ai pb cu el ia unu ,da sa fie NOU si de bv;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Eu acelasi lucru am facut, am pus un radiator mare, putin folosit si l-am pus la furtunul de la dus... A iesit o gramada de rugina; metoda asta nu-i buna? Adevarul e ca m-am chinuit, l-am tot intors, scuturat, tot continua sa iasa mizerie, parca nu se mai termina
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 10:50 |