Problema oprire motor, Motorul se opreste in mers
![]() ![]() ![]() |
Problema oprire motor, Motorul se opreste in mers
tuneupro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Nova Gti
2000
- B12UAU
|
|||
variable_dynamics |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai verificat aprinderea? Senzorul de turatie(curatare)?
Ai folosit functia SEARCH?(fiindca te asigur ca nu esti nici primul si nici singurul care a avut problema asta). Spor la treaba. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#3
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
vezi, umbla si tu putin la aprindere.. la platini, dar vezi sanu cumva sa fie o problema si de la bobina de inductie, vezi fisa centrala
![]() ![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE umbla si tu putin la aprindere.. la platini @burtik4u:Nu exista "platini" Nova GTi! Aprinderea(deci si avansul) NU se regleaza manual la Nova GTi! Rugamintea mea ar fi sa te documentezi inainte sa postezi(sau sa nu postezi) in legatura cu informatii pe care nu le ai sau despre subiecte pe care nu le cunosti. Nu vreau sa jignesc. Toti invatam cate ceva nou in fiecare clipa. In ideea asta, o sa incerc sa iti explic putin cum functioneaza aprinderea electronica pe Nova GTi: Bobina de aprindere(este o dubla bobina cu distributie STATICA de tensiune, adica NU are elemente in miscare) este comandata de calculatorul de injectie. Am zis ca e dubla bobina, in consecinta exista o bobina pentru cilindrii 1 si 4 si cealalta bobina pentru cilindrii 2 si 3. Scanteia este data in felul urmator: sa luam un exemplu:pistonul 4 la compresie si pistonul 1 la evacuare,da? Bujia pistonului 4 va primi scanteie de aprindere(vreo 15-20 kV) iar pistonul 1 va primi scanteie auxiliara(vreo 300 V). Cealalta bobina functioneaza IDENTIC pentru cilindrii 2 si 3. @tuneupro: verifica atat fisele bujiilor cat si conectorul "de comanda" al bobinei de aprindere. Curata senzorul de turatie. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#5
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
sry variable_dynamics. dar chiar nu am umblat niciodata la o masina cu infectie.. si se pare ca am gresit
![]() ![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:24 |