Help ddt2000, erori?
![]() ![]() ![]() |
Help ddt2000, erori?
blackwire |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solentza
2004/simple
- ar81nik
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce nu intelegi din "Capteur cliquetis"?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
blackwire |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 July 08 ![]() |
|
--------------------
dacia
solentza
2004/simple
- ar81nik
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
senzorul care capteaza detonatile
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
blackwire |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 July 08 ![]() |
Sunt ceva probleme mari????
20 Jul 2008, 17:53: Trebuie inlocuit?Si ,, Pannes génériques Entrées/ Sorties'' ce inseamna daca nu te superi?Mersi This post has been edited by blackwire: 20 Jul 2008, 17:53 |
--------------------
dacia
solentza
2004/simple
- ar81nik
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Este acelasi lucru. Trebuie sa verifici conectica la senzor sau sa il inlocuiesti in caz ca este defect. Probleme mari nu sunt, dar trebuie sa mergi cat mai putin cu el defect.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
blackwire |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 July 08 ![]() |
Iti multumes frumos pentru ajutor...
|
--------------------
dacia
solentza
2004/simple
- ar81nik
|
|
NiNiU |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 4 November 07 From: Suceava ![]() |
Salut,
Am facut is eu o diagnoza si am exact aceleasi erori. Poate avea acest senzor influenta asupra functionarii "rotunde" a motorului? La mine motorul nu merge rotund, fapt evident si pe turometru. Am schimbat si corpul clapeta cu totul, am curatat injectoarele, am schimbat bujiile si fisele, am curatat contactele senzorilor (cel de turatie a fost curata cu totul) si tot degeaba ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003 Daca mi-o trebuit dacie...
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#9
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(NiNiU @ 13 Jun 2009, 09:27) Salut, Am facut is eu o diagnoza si am exact aceleasi erori. Poate avea acest senzor influenta asupra functionarii "rotunde" a motorului? La mine motorul nu merge rotund, fapt evident si pe turometru. Am schimbat si corpul clapeta cu totul, am curatat injectoarele, am schimbat bujiile si fisele, am curatat contactele senzorilor (cel de turatie a fost curata cu totul) si tot degeaba ![]() Da motorasu pas cu pas? Daca da desfa filtru si acopera gaura pentru motoras. Daca motorul da sa moara imediat e bn, daca nu trage aer fals pe undeva sinu stie cum sa anuleze acest efect. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
NiNiU |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 4 November 07 From: Suceava ![]() |
Nu-i de acolo. Am verificat si prin metoda ta si da sa se opreasca.
Initial am avut o eroare de mpp. L-am schimbat si a aparut eroare de clapeta fluture. Dupa o (re)curatare si (re)montare a disparut eroarea dar a aparut asta cu detonatiile. Am luat un corp clapeta de pe un motor de dsn si da exact aceeasi eroare si are aceleasi mici inconsistente in functionare. Am sa inlocuiesc si bobina de inductie, poate are vreo buba. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003 Daca mi-o trebuit dacie...
|
|
driverx |
![]()
Post
#11
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Deci stai sa inteleg. Tu ai eroare cu detonatiile si schimbi tot ce apuci? Da' inainte de asta ai cetit manualul de service sa vezi ce zice chiar despre senzorul de detonatie? Sau senzorul l-ai verificat? Sau cablajul?
Am zis io pe alte topicuri ca scula asta de diagnoza nu e prea buna cand e in mana majoritatii. Degeaba faci clickuri si citesti ce e pe acolo daca nu pricepi ce ar trebui sa faci... Ai scula de diagnoza si schimbi bobina de inductie, presupunand ca poate are vreo buba ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 13 Jun 2009, 12:38 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
NiNiU |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 4 November 07 From: Suceava ![]() |
Pai de curand a aparut asta cu detonatiile.
Pana acum am incercat sa rezolv problema micilor trepidatii, urmand sfaturile lui Klaus de pe alt topic, si am inceput sa le iau la rand posibilele cauze - si evident solutiile pe care le puteam aplica chiar eu. Abia cand am dat de "cliquetis" am ajuns pe threadul asta. Cat despre bobina de inductie - asta nu a fost schimbata in etapa anterioara, si ii veni si ei randul sa fie testata. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003 Daca mi-o trebuit dacie...
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mersul ne-rotund poate fi dat de o scanteie slaba (bobina defecta, fise imbatranite, bujii defectuoase, conectica bobina = ardere incompleta a amestecului din cilindru), de unul-doua injectoare deficitare, de un reglaj de culbutori neconform.
Probabil ca si senzorul de detonatii ar putea da un astfel de mers, pentru ca motorul merge in regim de "avarie" din punct de vedere al avansului. Eu as verifica totusi reglajul culbutorilor. Detonatia in galeria de admisie apare daca sunt vapori carburanti in galerie si o aprindere. Cum supapa de admisie este normal inchisa la aparitia scanteii in cilindru, scanteia nu ar avea de unde sa fie. Scanteie este daca supapa de admisie nu se inchide corect in unul din timpii in care e scanteie (pe compresie si respectiv pe evacuare) De asemenea, amestecul carburant din gaelrie se mai poate aprinde daca amestecul din cilidru este foarte sarac si nu arde complet pana la deschiderea urmatoare a supapei de admisie. In cazul cel mai nefericit ar putea fi o eroare de computer la numararea dintilor de pe volanta, si sa se dea scanteie cand e supapa de admisie deschisa. Nu cred ca defectul senzorului de detonatie ar putea conduce la aapritia scanteii atat de intarziata incat sa fie concomitenta cu deschiderea supapei de admisie (adica sa intarize aprinderea cu o tura de arbore, ce naiba...). De asemenea s-ar putea ca eroarea aia sa nu insemna senzor defect ci defect constatat de senzor (adica aparitia detonatiilor care nu au putut fi eliminate doar din modificarea avanului). Din aceste considerente eu as verifica torusi 2 lucruri: starea injectoarelor (sa nu "picure") si reglajul culbutorilor (inchiderea supapei de admisie) dat fiind ca sunt si detonatii. As verifica si zona bobinei de aprindere (bobina, fise, bujii), mai ales sa nu fie o scurgere intre bobinele bobinei (bobina e din 2 bobine) sau o descarcare la masa (izolatie distrusa a bobinei) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
NiNiU |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 4 November 07 From: Suceava ![]() |
Reglaj de culburoti am facut in service Dacia. Nu mai tin minte exact cand (cred ca prin toamna-iarna, verific pe factura) dar de pe atunci aveam probleme cu masina. Am zis sa o tai si pe asta de pe lista, mai ales ca motorul tacanea mai tare la cald si, gandindu-ma la vechea berlina, am vrut sa ma asigur ca nu-i de la "tacheti".
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003 Daca mi-o trebuit dacie...
|
|
sandy461229 |
![]()
Post
#15
|
Gica Contra Group: Members Posts: 703 Joined: 26 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 13 Jun 2009, 18:37) Mersul ne-rotund poate fi dat de o scanteie slaba (bobina defecta, fise imbatranite, bujii defectuoase, conectica bobina = ardere incompleta a amestecului din cilindru), de unul-doua injectoare deficitare, de un reglaj de culbutori neconform. Probabil ca si senzorul de detonatii ar putea da un astfel de mers, pentru ca motorul merge in regim de "avarie" din punct de vedere al avansului. Eu as verifica totusi reglajul culbutorilor. Detonatia in galeria de admisie apare daca sunt vapori carburanti in galerie si o aprindere. Cum supapa de admisie este normal inchisa la aparitia scanteii in cilindru, scanteia nu ar avea de unde sa fie. Scanteie este daca supapa de admisie nu se inchide corect in unul din timpii in care e scanteie (pe compresie si respectiv pe evacuare) De asemenea, amestecul carburant din gaelrie se mai poate aprinde daca amestecul din cilidru este foarte sarac si nu arde complet pana la deschiderea urmatoare a supapei de admisie. In cazul cel mai nefericit ar putea fi o eroare de computer la numararea dintilor de pe volanta, si sa se dea scanteie cand e supapa de admisie deschisa. Nu cred ca defectul senzorului de detonatie ar putea conduce la aapritia scanteii atat de intarziata incat sa fie concomitenta cu deschiderea supapei de admisie (adica sa intarize aprinderea cu o tura de arbore, ce naiba...). De asemenea s-ar putea ca eroarea aia sa nu insemna senzor defect ci defect constatat de senzor (adica aparitia detonatiilor care nu au putut fi eliminate doar din modificarea avanului). Din aceste considerente eu as verifica torusi 2 lucruri: starea injectoarelor (sa nu "picure") si reglajul culbutorilor (inchiderea supapei de admisie) dat fiind ca sunt si detonatii. As verifica si zona bobinei de aprindere (bobina, fise, bujii), mai ales sa nu fie o scurgere intre bobinele bobinei (bobina e din 2 bobine) sau o descarcare la masa (izolatie distrusa a bobinei) As mai adauga la cauze posibile supapa arsa sau scaun de supapa uzat (ciupit) |
--------------------
Logan Ambiance
1.4 MPI
2004
- B39XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.390 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
1,6 16V pe X84 are mereu probleme de detonatii. Si mai mereu sunt devina bobinele sagem. Deci eu unul mai repede as cauta problema la apindere (poti face o proba cu bobina unui amic).
Benzina e buna? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
NiNiU |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 4 November 07 From: Suceava ![]() |
Am schimbat ieri bobina (am facut rost de un motor de dsn care are vreo 15000km de pe o masina cu dauna totala) si se comporta exact la fel.
Nu am reusit in schimb sa ma uit la senzorul de detonatii. M-am chinuit sa ajung la el pe deasupra dar nu se poate. Trebuie sa gasesc o rampa, si poate cu ocazia asta ma leg si de bucsele de la bara antiruliu. Benzina pun de la petrom, si de 95 si de 99 alternativ. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003 Daca mi-o trebuit dacie...
|
|
NiNiU |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 4 November 07 From: Suceava ![]() |
De 2 saptamani am schimbat toate cele 4 injectoare cu cele de pe motorul de dsn si relantiul este exact la fel. Atunci am curatat si mufa de la senzorul de detonatii.
Ieri am facut iar un test si nu mai am acea eroare de detonatii - este drept si ca de la ultimul meu post am pus numai benzina de la MOL si poate are si acest fapt o legatura. Nici nu stiu ce sa-i mai fac. Am vazut pe undeva pe forum pe cineva care a scapat de problema curatand filtrul de la pompa de benzina. Am sa caut o garnitura pt. capac rezervor si am sa trec si la treaba asta... |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003 Daca mi-o trebuit dacie...
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#19
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Salut, băieți. Am făcut și eu azi un test, astea-s erorile. Mă poate ajuta cineva cu interpretarea lor?
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 12:16 |