Probleme cu robinetul de caldura, dupa schimbare
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu robinetul de caldura, dupa schimbare
virusssp |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 31 October 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) SPM_A03572.JPG ( Size: 445.52k ) Number of downloads: 176 |
||
--------------------
DACIA
1310L
1997 TO LIVE IS TO DIE!
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
e ceva pe traseu rupt/obturat.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
virusssp |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 31 October 07 ![]() |
sa schimb cablul cu totul? va trebui dat bordul jos, sau am acces pe la scrumiera/cuite cu acte?
|
--------------------
DACIA
1310L
1997 TO LIVE IS TO DIE!
|
|
0000 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Demonteaza cutia de acte, scrumiera si ajungi la dispozitivul ala cu parghii care comanda cele 2 clapete de aer si robinetul..posibil sa fi sarit de acolo plasticul ala care trage (impinge-cablul), sau nu mai sa bine prins..sau cablul a ruginit si nu mai poate fi miscat (il schimbi), si cu ocazia asta verifici si daca se inchid-deschid cele 2 clapete de ghidare a aerului (pe la picioare si prin grila de la parbriz)..daca nu poti sa le misti, in dreapta (si in stanga) langa aeroterma este o piulita care tine ansamblul asta prins de caroserie..desfileteaz-o, departeaza plasticul ala de caroserie si misca de ele..unge si cablu de comanda in timp ce le tot inchizi-deschizi
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai foarte mari sanse sa nu fie de vina cablul si crede-ma e incomod rau de schimbat.Parerea mea este ca noul robinet ori se invarte mai greu ori cel mai probabil clema care prinde camasa cablului nu o tine fixata de "coada" robinetului.Incearca sa inlocuiesti clema cu cea veche sau mai bine pune un soricel mai lat pe care il stringi tare(vezi sa fie destul de lat cat daca il stringi sa nu deformeze camasa si astfel sa impiedice miscarea cablului in ea).
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
virusssp |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 31 October 07 ![]() |
Am rezolvat problema... am atasat solutia in caz ca se va mai confrunta cineva cu ea: plasticul care e raspunzator de comandarea tijei de metal(si implicit de inchiderea/deschiderea robinetului), in urma fortarii manetei, nu mai statea in locasul lui...asa ca ... l-am obligat: 10 cm de sarma maleabila
![]() Multumesc pt sugestii Attached thumbnail(s) robinet_probl.JPG ( Size: 263.35k ) Number of downloads: 178 |
--------------------
DACIA
1310L
1997 TO LIVE IS TO DIE!
|
|
white_wolf |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 August 08 ![]() |
traiasca dacia shi colierele de Campia Turzii...
![]() |
--------------------
dacia
1400
1998 break
- vl 02 wov
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Nu stiu de ce cauti din alea de cupru, ca sunt VARZA! Eu am 2 aruncate pe undeva, dar niciunul nu merge. Ambele sunt blocate si s-au rupt tijele alea, deci nu le mai pot deschide(ele au ramas pe inchis), plus ca nu le poti pune comanda din bord.
Apropo de clapeta aia de la bord, vreai si eu sa mi-o fac, pentru ca nu merge, nici macar cablu nu stiu daca e ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 13:37 |