DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu turatia

micri
post 31 Aug 2008, 11:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




salut!

am pus acum vreo doua saptamani aditiv cu teflon in uleiul de motor si acum mi-a aparut o problema.
aceasta consta in:
in timpul mersului daca apas pe pedala de acceleretie brusc sau mai iute decat de obicei iar turatia este undeva la 2200 , se tureaza brusc motorul dar masina nu se misca mai iute.
nu pot sa-mi dau seama ce poate fi.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 31 Aug 2008, 11:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




din cate stiu eu asta este de la ambreaj


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 31 Aug 2008, 11:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




si eu m-am gandit dar masina se comporta bine daca nu apas tare pe pedala de acceleratie. si ar mai fi o chestie. dupa ce se incalzeste motorul pare sa nu mai faca asa. sa fie din cauza uleiului?
este schimbat recent, aproximativ 1000 km dar este un 20w40 lukoil


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 31 Aug 2008, 11:57
Post #4


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




salut!
nu are treaba uleiul cu ce simptome ai tu!20/40 e fb+ca daca ai pus si aditiv cu teflon e si mai ok!ce ai tu,la apasare brusca mot se tureaza in gol dar nu creste viteza,e din ambreiaj.disc uzat sau garniturile unsuroase.


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 31 Aug 2008, 14:58
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




nu cumva tu ai scapat acel aditiv prin fereatra de la ambreaj??


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 31 Aug 2008, 18:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E posibil sa fi scapat ulei, dar nu era de trecut cu vederea . Sigur patineaza ambreiajul, si e o pura coencidenta cu schimbarea uleiului . Am mai spus-o pe undeva, ca, daca nu-ti permiti schimbarea discului, (poate fi si soarele crapat) fa din clingherit de 1mm patratele de 1cm/ 1,5 cm (dreptunghi) le dai cu poxipol si pe o parte si pe alta, pe fereastra de orientare la punerea la punct, cu o surubelnita mai lunga si subtire, cand altcineva apasa pedala de ambreiaj, departezi placuta de ferodo de suportul disc (ca o pana ,intre disc si ferodo, NU intre disc si placa sau volanta)si introduci placutele pregatite ( 6-7 buc, impartite pe toata circumferinta discului, si nu conteaza pe care parte, dar de preferat pe aceeasi)cu o penseta sau un patent cu cioc. GARANTEZ INTRE 1 SI 2 ANI DE FUNCTIONARE.
E valabila chiar daca a ajuns la nituri, pentru ca prin introducerea acelor placute, placa si volanta nu vor mai ajunge la ele.
Ca metoda, cineva apasa ambreiajul, bagi surubelnita ingusta ( un electrod turtit , pentru a avea loc patentul cu placuta) , bagi placuta cu poxipol ( acesta ajuta ca atunci cand debreiezi, placutele sa nu fie aruncate catre exterior), se tine apasata in continuare pedala, si cu aceeasi scula( surubelnita ) impingi sa rotesti a sasea parte de disc ( cutia sa fie scoasa din viteze), bagi alta pana, si asa pana bagi vreo 6 buc . Nu neaparat echidistante . Nu poti pe aceeasi parte, bagi pe cealalta.
Nu accept motive, "noduri " in papura ( cum sunt unii obisnuiti ), pentru ca am facut multe , de mult timp , si lucreaza si azi. DACA vreti sa intelegeti.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 2 Sep 2008, 11:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




am si eu o intrebare.

daca tot schimb discul de ambreiaj, placa de presiune si rulmentul de care sa pun si daca se poate schimba intre ele( cele cu fi 200 cu fi170 respectiv fi180)


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 16:36
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




La tine doar cu fi 180 cred cu 200 trebuie sa umblu la carcasa cutiei de viteza . E binede stiut ca ambreajul de 200 te tine mai mult chiar daca o accelerezi si te dai in spectacol pelacand dupa loc.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 3 Sep 2008, 08:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




am uitat sa dau cateva detalii despre daciuta mea.

motor 1397cmc seria 102-00
in talon 46 kwh
cv 5 viteze
precizez ca ea a fost cumparata in 88 din ungaria.
din cate stiu eu astfel de motoare ar trebui sa aiba 65CP, iar discul de ambreiaj de fi200. nu sunt sigur si de aceea va intre pe voi care aveti mai multa experienta.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Sep 2008, 08:32
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(micri @ 3 Sep 2008, 09:29)
ar trebui sa aiba 65CP,
*




stii gresit, e cel mai slab motor de 1,4, nu are nici 60 de cai, difera raportul de compresie fata de 102-13 care are 62 de cai. Iar ambreiajul e de 180 probabil.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 3 Sep 2008, 08:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




in cartea lui mondiru asa scrie acum eu nu am de unde sa stiu.
acolo mai scrie ca seria 810-00 ar avea 54cp

minte ala in carte mint si eu


This post has been edited by micri: 3 Sep 2008, 08:53


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Sep 2008, 09:04
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In Mondiru scrie din amintiri ca motorul tau are 60 de cai, si 102-13 are 62, 810 are 54 si ala de 1,6 are 72.

O sa ma uit acasa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Sep 2008, 09:20
Post #13


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Sper ca va ajuta asta !!

Attached thumbnail(s)
Grafic.JPG ( Size: 151.9k ) Number of downloads: 72


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Sep 2008, 10:00
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si 102-14 e la fel cu 102-00, adica 8,5 raportul, nu?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Sep 2008, 10:21
Post #15


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 3 Sep 2008, 11:00)
si 102-14 e la fel cu 102-00, adica 8,5 raportul, nu?
*



Mda, dupa cum se vede .. dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 3 Sep 2008, 10:21
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




eu parca am vazut in carte ca raportul este la 102-00 de 9:1. am sa ma uit acasa si am sa va scriu.102-00 este motorul pe care l-au pus pe dacia sport.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freelancer
post 3 Sep 2008, 17:24
Post #17


Membru avansat


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 January 06




Pune la fel cu cel de acum, nu cred ca merg schimbate daca nu schimbi si pe la cutia de viteze. Ia "de uzina" nu se merita sa pui piese de SRL pentru ca manopera e destul de scumpa.


--------------------
DACIA 1310 1994 - B-05-VYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 4 Sep 2008, 15:21
Post #18


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




aprox de 1,3 mil.....la un meserias bun de cartier (daca aveti)....



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 22:35
Forum Renault