probleme cu turatia
![]() ![]() ![]() |
probleme cu turatia
micri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
din cate stiu eu asta este de la ambreaj
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
micri |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
si eu m-am gandit dar masina se comporta bine daca nu apas tare pe pedala de acceleratie. si ar mai fi o chestie. dupa ce se incalzeste motorul pare sa nu mai faca asa. sa fie din cauza uleiului?
este schimbat recent, aproximativ 1000 km dar este un 20w40 lukoil |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#4
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
nu are treaba uleiul cu ce simptome ai tu!20/40 e fb+ca daca ai pus si aditiv cu teflon e si mai ok!ce ai tu,la apasare brusca mot se tureaza in gol dar nu creste viteza,e din ambreiaj.disc uzat sau garniturile unsuroase. |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
nu cumva tu ai scapat acel aditiv prin fereatra de la ambreaj??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E posibil sa fi scapat ulei, dar nu era de trecut cu vederea . Sigur patineaza ambreiajul, si e o pura coencidenta cu schimbarea uleiului . Am mai spus-o pe undeva, ca, daca nu-ti permiti schimbarea discului, (poate fi si soarele crapat) fa din clingherit de 1mm patratele de 1cm/ 1,5 cm (dreptunghi) le dai cu poxipol si pe o parte si pe alta, pe fereastra de orientare la punerea la punct, cu o surubelnita mai lunga si subtire, cand altcineva apasa pedala de ambreiaj, departezi placuta de ferodo de suportul disc (ca o pana ,intre disc si ferodo, NU intre disc si placa sau volanta)si introduci placutele pregatite ( 6-7 buc, impartite pe toata circumferinta discului, si nu conteaza pe care parte, dar de preferat pe aceeasi)cu o penseta sau un patent cu cioc. GARANTEZ INTRE 1 SI 2 ANI DE FUNCTIONARE.
E valabila chiar daca a ajuns la nituri, pentru ca prin introducerea acelor placute, placa si volanta nu vor mai ajunge la ele. Ca metoda, cineva apasa ambreiajul, bagi surubelnita ingusta ( un electrod turtit , pentru a avea loc patentul cu placuta) , bagi placuta cu poxipol ( acesta ajuta ca atunci cand debreiezi, placutele sa nu fie aruncate catre exterior), se tine apasata in continuare pedala, si cu aceeasi scula( surubelnita ) impingi sa rotesti a sasea parte de disc ( cutia sa fie scoasa din viteze), bagi alta pana, si asa pana bagi vreo 6 buc . Nu neaparat echidistante . Nu poti pe aceeasi parte, bagi pe cealalta. Nu accept motive, "noduri " in papura ( cum sunt unii obisnuiti ), pentru ca am facut multe , de mult timp , si lucreaza si azi. DACA vreti sa intelegeti. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
micri |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
am si eu o intrebare.
daca tot schimb discul de ambreiaj, placa de presiune si rulmentul de care sa pun si daca se poate schimba intre ele( cele cu fi 200 cu fi170 respectiv fi180) |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
La tine doar cu fi 180 cred cu 200 trebuie sa umblu la carcasa cutiei de viteza . E binede stiut ca ambreajul de 200 te tine mai mult chiar daca o accelerezi si te dai in spectacol pelacand dupa loc.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
micri |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
am uitat sa dau cateva detalii despre daciuta mea.
motor 1397cmc seria 102-00 in talon 46 kwh cv 5 viteze precizez ca ea a fost cumparata in 88 din ungaria. din cate stiu eu astfel de motoare ar trebui sa aiba 65CP, iar discul de ambreiaj de fi200. nu sunt sigur si de aceea va intre pe voi care aveti mai multa experienta. |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
micri |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
in cartea lui mondiru asa scrie acum eu nu am de unde sa stiu.
acolo mai scrie ca seria 810-00 ar avea 54cp minte ala in carte mint si eu This post has been edited by micri: 3 Sep 2008, 08:53 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In Mondiru scrie din amintiri ca motorul tau are 60 de cai, si 102-13 are 62, 810 are 54 si ala de 1,6 are 72.
O sa ma uit acasa. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si 102-14 e la fel cu 102-00, adica 8,5 raportul, nu?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
micri |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
eu parca am vazut in carte ca raportul este la 102-00 de 9:1. am sa ma uit acasa si am sa va scriu.102-00 este motorul pe care l-au pus pe dacia sport.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Freelancer |
![]()
Post
#17
|
Membru avansat Group: Members Posts: 119 Joined: 24 January 06 ![]() |
Pune la fel cu cel de acum, nu cred ca merg schimbate daca nu schimbi si pe la cutia de viteze. Ia "de uzina" nu se merita sa pui piese de SRL pentru ca manopera e destul de scumpa.
|
--------------------
DACIA
1310
1994
- B-05-VYK
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aprox de 1,3 mil.....la un meserias bun de cartier (daca aveti)....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 22:35 |