Probleme :(, trepidatii ciudate in mers, pornire cu probleme wtf
![]() ![]() ![]() |
Probleme :(, trepidatii ciudate in mers, pornire cu probleme wtf
teroristu03 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|||
abram_burel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
Prima problema pare sa fie dintr-o rezonanta a motorului si apoi "batai" provocare intre frecventa de rezonanta si cea la care a ajuns motorul (turatia e tot un fel de... frecventa
![]() Cat despre a doua, parca ai avea prea multa benzina sau prea putin aer (sau poate viceversa ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
in legatura cu prima problema verifica suportii ,aproape sigur acolo e problema
iar cu intreruperile motorului si nepornitul dimineata e pompa de benzina obosita ,adica nu mai baga suficienta presiune |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
vad ca trepidatiile alea de la 90 km/h in sus incep sa devina permanente
![]() trebuie neaparat sa ma duc cu ea intr-un service ceva, mi-e frica sa mai plec la drum asa :-S oare cat costa o constatare? ma gandesc ca la un service mai dotat asa, cu elevatoare si alte prostii, sa fac constatarea, si apoi reparatia in sine la altul mai ieftin ![]() ca celelalte sunt prea scumpe ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Pe vremuri as fi verificat varsta bujiilor. Si oricum, chiar daca nu erau (inca ) de schimbat, le desfaceam pentru un control si refacerea distantei si a formei electrozilor. De aici avem si unele informatii legate de amestec (carburatoarele se infundau si se dereglau destul de usor; la injectie apar mai rar probleme, dar nu e exclus)
Nu ai mentionat ca ar avea probleme sa se accelereze, de unde deduc ca filtrul de benzina mai merge; daca insa e pe infundatelea, incepe sa gatuie benzina=scadere de presiune. Schimbarea lui e doar vreo 20 de lei, fata de pompa care e 200-450 (functie de fabricant); poate ar fi cazul - daca are peste 20k km - sa incerci sa-l schimbi si pe asta. Verificarea prinderilor ansamblului motor-transmisie nu iseamna doar sa le arunci o privire superficiala tampoanelor alea. Se foloseste un levier; e suficient sa fie rupt partial, si chestia asta sa nu se vada.... La service merita sa te duci doar daca au tester pentru Motronicul de pe Dacii, dar chiar si asa, e posibil ca testarea sa nu fie concludenta! (dar banutii s-au dat "inainte"!) E greu sa fii posesor de Dacie, dar faci o scoala adevarata pe ea! Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:54 |