Lichid racire, nelamurire
![]() ![]() ![]() |
Lichid racire, nelamurire
CriSTI68 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|||
Marso |
![]()
Post
#2
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
la cum deschizi tu capota motorului odata la 2 saptamani,eu cred ca motorul ba e rece,ba e cald. cand e cald,e normal sa fie mai sus nivelul lichidului de racire. nu este nimic in neregula.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
holograma |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 20 December 06 ![]() |
am si eu o intrebare referitoare la lichidul de racire:
exista incompatibilitati intre diferite tipuri de racire? si daca da, ce se poate intampla? intreb pentru ca am completat cu Valvoline AF Extreme, care e de culoare roz. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Pana la urma cu ce lichid vine loganul de la mama lui? Eu stiam ca este GLACEOL RX tip D care parca nu se poate amesteca cu antigelul de tip C.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
AL |
![]()
Post
#5
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
desi intrabrarea a fost pusa offtopic, voi raspunde... DA, exista necompatibilitati, daca tipul antigelului este diferit... la LGN se foloseste antigel realizat prin tehnologie organica... denumirea comerciala in RO este Glaceol RX dip D, cum a spus cineva mai sus... versiunea compatibila de la ELF este Glacelf Supra... la alte marci trebuie verificata apartenenta ori la tehnologie ori la tipul D
referitor la intrebarea initiala, E NORMAL!... de ce?... instalatia de racire este sub presiune, presiune care variaza cu temperatura... tocmai acesta e rostul vasului de expansiune si degazare, sa preia diferentele de volum si sa realizeze aerisirea... problema ar fi daca la aproximativ aceeasi temperatura a motorului (nu cea a ambientului!) s-ar observa o scadere continua a nivelului. avand in vedere raspunsurile, se inchide. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:00 |