DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lichid racire, nelamurire

CriSTI68
post 2 Sep 2008, 21:14
Post #1


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




la cum deschid eu capota motorului odata la 2 saptamani, am observat ceva la vasul lichidului de racire, anume cateodata ba e aproape de minim, ba este intre minim si maxim... sa fie ceva neinregula ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 2 Sep 2008, 21:35
Post #2


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




la cum deschizi tu capota motorului odata la 2 saptamani,eu cred ca motorul ba e rece,ba e cald. cand e cald,e normal sa fie mai sus nivelul lichidului de racire. nu este nimic in neregula.


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holograma
post 17 Sep 2008, 10:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 20 December 06




am si eu o intrebare referitoare la lichidul de racire:
exista incompatibilitati intre diferite tipuri de racire? si daca da, ce se poate intampla?
intreb pentru ca am completat cu Valvoline AF Extreme, care e de culoare roz.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Sep 2008, 10:48
Post #4


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Pana la urma cu ce lichid vine loganul de la mama lui? Eu stiam ca este GLACEOL RX tip D care parca nu se poate amesteca cu antigelul de tip C.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 17 Sep 2008, 11:28
Post #5


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




desi intrabrarea a fost pusa offtopic, voi raspunde... DA, exista necompatibilitati, daca tipul antigelului este diferit... la LGN se foloseste antigel realizat prin tehnologie organica... denumirea comerciala in RO este Glaceol RX dip D, cum a spus cineva mai sus... versiunea compatibila de la ELF este Glacelf Supra... la alte marci trebuie verificata apartenenta ori la tehnologie ori la tipul D

referitor la intrebarea initiala, E NORMAL!... de ce?... instalatia de racire este sub presiune, presiune care variaza cu temperatura... tocmai acesta e rostul vasului de expansiune si degazare, sa preia diferentele de volum si sa realizeze aerisirea... problema ar fi daca la aproximativ aceeasi temperatura a motorului (nu cea a ambientului!) s-ar observa o scadere continua a nivelului.

avand in vedere raspunsurile, se inchide.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:00
Forum Renault