Aer fals pe la servo?, cum adica?
![]() ![]() ![]() |
Aer fals pe la servo?, cum adica?
Tokai |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 21 December 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
- IS-01-XPU
|
|||
Floppy76 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
Eu cred ca e furtunul care vine de la pompa servo vertical la motor. Daca nu e strans bine cu un colier poate sa traga aer fals. Eu am patit-o si nici motorul nu mergea bine si nici frana nu aveam cum trebuie.
|
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
Tokai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 21 December 04 From: Iasi ![]() |
Atunci cred ca e din cauza vacuumului de acolo. Nu fac insa legatura cu ce se vorbeste pe forum la un moment dat de ce nu merge motorul la relanti bine (din cauza servo) sau "ca trage aer fals pe la servo..."
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- IS-01-XPU
|
|
Daddy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Volumul de aer din motor este controlat ( intra intr-o anumita cantitate de amestec cu benzina ).
Daca ai "patrunderi" de aer in motor atunci se modifica reportul de amestec ( mult mai bogat in aer ) si motorul merge rau. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
La servomecanism,furtunul nu este singura sursa de tras aer fals. Se adauga clapeta - supapa unisens montata pe servo , mai precis unde se imbina cu furtunul la servo, simeringul din capatul servo , acolo pe unde iese acea tija de actionare piston pompa frina, aici este mai greu de observat ptr ca este montata pompa si nu se poate depista decit dupa ce se demonteaza pompa si se verifica cu sapun.
|
-------------------- Kox
|
|
ali73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
Aerul fals reprezinta aerul care intra in camera de ardere prin alta parte decat prin gura de aspiratie a carburatorului.Deci poate patrunde pe la garniturile de la galerie(sub talpa carburatorului si cea dintre galerie si chiulasa),si pe la cele doua furtune(cel de la servo si cel care are o duza).Daca banuiesti ca trage aer fals pe la servo,poti elimina suspiciunea prin strangularea furtunului.In mod normal mersul motorului isi revine cand nu mai trage aer fals.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
romulus |
![]()
Post
#7
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Eu am patit o chestie de genul asta. Doar ca era spart furtunul cu duza de la galerie la carburator. Verifica pentru ca e posibil. Si daca nu crezi, si furtunurile sunt intregi fa o experienta ca sa te convingi
![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
toto |
![]()
Post
#8
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am avut si eu o problema de genul asta care mi-a scos peri albi ca nu-mi dadeam seama ce are
cand punem frana in mers se oprea motorul pe unul din furtunele care intra in carburator exista o duza acea duza alunecase de pe furtun si am gasit-o in carburator (bine ca nu a fost trasa in motor)...drept urmare tragea mult mai mult aer decat trebuia am fixat duza in furtun cu un colier ca sa fiu sigur ca nu mai pleaca de acolo |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
cromo |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Tokai, ar trebui verificata si diuza de plastic din capatul furtunului care merge la servo. Este acel reper care vine prins pe corpul servofranei (frontal-stanga) si care ar putea fi fisurat. Daca trage aer fals pe acolo, motorul merge neregulat.
|
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Eu dupa 3 seturi de garnituri de servofrana , furtun, diuza si coliere schimbate tot am scadere de turatie cand calc frana. Cel mai bine se verifica daca trage aer pe la servo cu un patent
![]() Luati un patent si strangeti furtunul opturandul. Daca motorul si-a modificat mersul inseamna ca trage aer fals. incercati sa schimbati diuza, garnitura dintre servo si pompa de frana si garnitura de la diuza. Asta e singura care nu am schimbat-o la mine si sigur aici e buba. |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
Radduu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
cand franez....mai brusc asa cat de cat. mi se aprind becurile alea in bord ca atunci cand pun contactul....ieri..s-au aprins cand am turat-o mai tare...
![]() |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
Radduu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(TheSaiLor @ 30 Jan 2005, 03:00) Eu dupa 3 seturi de garnituri de servofrana , furtun, diuza si coliere schimbate tot am scadere de turatie cand calc frana. Cel mai bine se verifica daca trage aer pe la servo cu un patent ![]() Luati un patent si strangeti furtunul opturandul. Daca motorul si-a modificat mersul inseamna ca trage aer fals. incercati sa schimbati diuza, garnitura dintre servo si pompa de frana si garnitura de la diuza. Asta e singura care nu am schimbat-o la mine si sigur aici e buba. Am schimbat tot....dar cand strang furtunul ala...tot isi modifica mersul motorul.. ![]() |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
Oxygen |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 April 05 ![]() |
nu e posibil sa aiba membarana sparta la servo??
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005 1.6 MPI
- ro
|
|
Dyda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(TheSaiLor @ 30 Jan 2005, 00:00) Eu dupa 3 seturi de garnituri de servofrana , furtun, diuza si coliere schimbate tot am scadere de turatie cand calc frana. Cel mai bine se verifica daca trage aer pe la servo cu un patent ![]() Luati un patent si strangeti furtunul opturandul. Daca motorul si-a modificat mersul inseamna ca trage aer fals. incercati sa schimbati diuza, garnitura dintre servo si pompa de frana si garnitura de la diuza. Asta e singura care nu am schimbat-o la mine si sigur aici e buba. QUOTE(Radduu @ 28 Jun 2005, 16:29) Cel mai bine se verifica cu un vacuumetru montat pe traseul furtunului servo-stut galerie. Servo poate pierde vacuum in pozitie initiala cind este actionata 20-30% din cursa sau la capat de cursa.Aceste pierderi sunt cauzate de simeringul din capatul servo - unde este montata pompa sau discul de reactie situat in pistonul servo. Primul se inlocuieste demontind pompa, al doilea dezasamblind servo - Ce sa inteleg 3 seturi garnituri - Ce sa inteleg " am schimbat tot" Am uitat sa adaug ca in momentul spargerii membranei din servo aceasta pierde amplificarea si frina se comporta ca si fara servo This post has been edited by Dyda: 29 Jun 2005, 07:20 |
-------------------- Kox
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Oxygen @ 28 Jun 2005, 19:52) nu e posibil sa aiba membarana sparta la servo?? ![]() ![]() Daca scade turatia NUMAI cind frinezi, nu e membrana sparta; daca ar fi ea, ar scadea turatia permanent. In cazul tau (ca si al meu, dealtfel) ![]() Solutia cea mai simpla e schimbare servo, de reparat, e mai complicat. This post has been edited by diaconuliviu: 29 Jun 2005, 09:40 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
carecumva ai bord CN ?
nu se aude un fasait in bord ? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
aurbrz |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 June 05 ![]() |
QUOTE(Daddy @ 17 Jan 2005, 05:51) Volumul de aer din motor este controlat ( intra intr-o anumita cantitate de amestec cu benzina ). Daca ai "patrunderi" de aer in motor atunci se modifica reportul de amestec ( mult mai bogat in aer ) si motorul merge rau. Problema care si-a pus-o tokai mai sus am intalnit-o si eu , multumesc de explicatie ! |
--------------------
Dacia
1310 L
- B 99 ---
|
|
AC |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 29 Jun 2005, 09:39) Daca scade turatia NUMAI cind frinezi, nu e membrana sparta; daca ar fi ea, ar scadea turatia permanent. In cazul tau (ca si al meu, dealtfel) ![]() Solutia cea mai simpla e schimbare servo, de reparat, e mai complicat. Hopa! E prima data cand aud si alta explicatie in afara de "fisurat membrana". Ma intereseaza si pe mine, cred ca am aceeasi problema, explica daca stii mai multe ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Radduu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat tot = am schimbat servo si 2 pompe de frana noi, turatia scade cand dau mai multe pedale pe frana cand e masina pe loc si are motorul mai rece asa. dar care e faza cu becurile, de ce se aprind asa aiurea cand franez brusc?
![]() This post has been edited by Radduu: 29 Jun 2005, 18:15 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(AC @ 29 Jun 2005, 14:11) Hopa! E prima data cand aud si alta explicatie in afara de "fisurat membrana". Ma intereseaza si pe mine, cred ca am aceeasi problema, explica daca stii mai multe ![]() Explicatia chiar a dat-o Dyda cu un mesaj mai sus decit mine-se pare ca postam "simultan". Pentru remediere, in afara de schimbare, este necesara demontarea sistemului servo in cazul acelui disc. This post has been edited by diaconuliviu: 30 Jun 2005, 06:50 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:27 |