DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema cutie de viteze

danudeee
post 7 Sep 2008, 13:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 September 08




[B]buna , in primul rand sunt nou pe acest forum ..

am o mare problema ...am o dacie 1310 berlina din `98 si acum 2 zile incercand sa ajung acasa dinspre pascani spre iasi ...a ramas blocata in viteza a5a fiind nevoit sa merg asa cu ea...

pur si simplu nu stiu ce are nu mai iese din a5a viteza.daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi astept cu cea mai mare placere..


--------------------
dacia 1310 berlina dacia 1310 berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 7 Sep 2008, 14:52
Post #2


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




nu se mai misca levierul? sau se misca, dar ea ramane blocata ? a 2-a varianta am patit-o si eu, tot intra 5-a. culmea ca parea sa intre in toate vitezele, dar nu pleca de pe loc, am venit cu mecanic sa o repare si ala s-a jucat putin cu levierul si a rezolvat-o
baga-te sub ea si misca de timonerie, poate o scoti cumva..


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danudeee
post 7 Sep 2008, 15:33
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 September 08




pai nu ....a ramas blocata in a 5a....adica..o pot scoate pe liber ...dar cand sa o bag in viteza doar in a 5a intra..ca si cum e intepenita acolo ..


--------------------
dacia 1310 berlina dacia 1310 berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 7 Sep 2008, 16:13
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sa fie de la cautatorul de viteze din cutie? levier?
din ce oras esti?

This post has been edited by cristitranca: 7 Sep 2008, 16:14


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 7 Sep 2008, 18:19
Post #5


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(danudeee @ 7 Sep 2008, 15:33)
pai nu ....a ramas blocata in a 5a....adica..o pot scoate pe liber ...dar cand sa o bag in viteza doar in a 5a intra..ca si cum e intepenita acolo ..
*



exact asa am patit si eu;vezi ca mai greu da intra si marsarierul wink.gif bagi in marsarier ;turezi motorul si dai drumul brusc la ambreiaj(vezi sa nu ai pe vreunul in spate sa faci alte traznai) si o sa iasa de unde e blocata,o sa inceapa sa balbaie maneta si o sa sara putin;dupa aceasta faza am mers cel putin 15000km si nu a mai avut probleme cutia;daca nu vrea sa sara mai incerci vitezele mai bagi marsarier si iar faci treaba asta;eu o stiu de la un mecanic batran;prima data am crezut ca face misto de mine si ca vrea sa lovesc pe vreunul;am pandit vreo 3 zile pana nu am mai avut pe nimeni in spate si am zis sa incerc ca nu mai aveam nimic de facut inafara sa dau cutia jos...si minune..s-a deblocat.
daca ai mers cum zici cu a5a cred ca ai uzat mult tare discul de ambreiaj;adr asta depinde si de cat de mult ai mers si bineinteles de noroc wink.gif

off-topic: exact cu problema asta am pus primul post pe daciaclub blush.gif ;eram speriat ca toti ziceau pe aici de sincroane bubuite,furci indoite,etc


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danudeee
post 7 Sep 2008, 19:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 September 08




sunt din iasi ...nu am incercat pana acum sa bag in marche arriere dar o sa incerc imediat ce ies pe afara...probabil in seara asta...

chestia e ca ..nu i problema daca e din prostia aia din plastic..

imi e sa nu fie din cutie..am sa incerc sa vad ce rezolv si va anunt..

7 Sep 2008, 19:05:
cer scuze daca e offtopic...sunt nou pe aici ...

nu am mers mult cam 10 km cu a5a dar...era drum liber si i am dat frumos nu a fost problema..

This post has been edited by danudeee: 7 Sep 2008, 19:05


--------------------
dacia 1310 berlina dacia 1310 berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danudeee
post 11 Sep 2008, 10:32
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 September 08




pana la urma e cautatorul si sincroanele 1-2, 4-5 am dus o astazi dimineata in service ca nu i dadeam de capat...


--------------------
dacia 1310 berlina dacia 1310 berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 11 Sep 2008, 12:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




cred ca nu te-ai zgarcit sa schimbi si inelu sincron 3,nu?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 11 Sep 2008, 18:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




salut am si eu aproape aceiasi problema dar la mine a ramas blocata in a-3-a
si nu mai vrea sa iasa de acolo parca este sudata cutie este in 4 trepte acum o luna am schimbat kitu de ambreaj si sincronu de 3-4 de atunci nu a mai avut probleme pana astazi care ar fi solutia ?????


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danudeee
post 15 Sep 2008, 14:14
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 September 08




ba da am schimbat toate sincroanele dar 3 era in perfecta stare..


--------------------
dacia 1310 berlina dacia 1310 berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 8 Nov 2008, 00:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Cam ce operatiuni necesita o schimbare de semering de la cutia de viteze. Specific faptul ca am cutie in 4 trepte cu planetare egale (parca) pe o dacie 1310 din 91.
Si unde pot gasi o rampa pe care o pot folosi in liniste?


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 8 Nov 2008, 18:03
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Ai trei tipuri de simering:
-simering priza cv-cutia jos
-simering planetar
-simering cautator timonerie,ultimele 2 tipuri de simering fara sa dai cutia afara.
Daca te referi la ultimul acesta se schimba relativ usor in functie de cat de usor i-ti iese stiftul afara.


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 8 Nov 2008, 19:13
Post #13


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




ma vin si io aici cu o problema veche de-a mea (dateaza de asta iarna cand aveam inca masina intreaga radmasa.gif ) deci pt. inceput nu eram io la volan: deci mergea cu tr. I si a schimbat (fortat nu imi dau seama cum a reusit) in AR dupa care (ca nu era de ajuns paguba facuta) a si dat drumu la ambreeaj si a accelerat, dupa care i-am tras frana de mana+oprit motor dar surpriza, a ramas blocata in AR, iar dupa o lupta crancena cu levierul am reusit s-o scot pe liber dupa care mergea OK, dar din cand in cand imi mai face figura (mai ales cand schimb mai repede) cand incerc sa bag a II-a imi intra in AR si se blocheaza, si dupa cateva reprize de wresling cu levieru iese, dar acolo ceva s-a mancat/strambat(furci selectoare)... ceva e acolo.... inca o chestie se blocheaza in AR de fiecare data cand incerc sa bag a II-a prin dubla debreiere (fara sa calc ambreeaju)...
daca s-a confruntat cineva vreodata cu asa ceva sau daca a auzit de asa ceva va rog frumos sa ma informati se pe mine... la motor ma bag singur sa-l fac dar cutia... ei bine cutia ma cam depaseste (prea multe roti dintate pt. neuronu meu blush.gif )
eu unu' merg pe furci selectoare strambe... dar nu am certitudinea asta...

This post has been edited by SSilent: 8 Nov 2008, 19:14


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 8 Nov 2008, 23:50
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Am uitat sa specifc, e semeringul de la planetara, mai exact cea din dreapta.


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 9 Nov 2008, 16:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(Muratu @ 8 Nov 2008, 23:50)
Am uitat sa specifc, e semeringul de la planetara, mai exact cea din dreapta.
*



Pai din cate stiu eu planetarele indiferent ca sunt luni sau scurte sunt egale. Diferenta e ca la cele lungi simeringul etanseaza pe planetara, iar la cele scurte pe ax-ul ce iese din cutia de viteze pe planetara.

Oricum o iei nu scapi fara dat cutia jos. Preturi nu cunosc penntru operatia asta, sorry.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 9 Nov 2008, 18:07
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Pentru simering planetar nu dai cutia afara.


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 9 Nov 2008, 23:55
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Si cum se procedeaza, am nevoie de vre-o unealta speciala sau pur si simplu dau planetara jos schimb semeringul si apoi montez planetara la loc?

P.S. O rampa prin bucuresti unde pot lucra linistit pe unde gasesc, ca pana acum am fost la romexpo in curte pe o rampa dar acum a cam ruginit si e indoita rau si imi e cam firca sa ma bag sub ea?


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 10 Nov 2008, 09:46
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




chestia cu intratu in m.a in loc de a doua o pateam si eu destul de des cam de 2 ori pe luna
sa remediat odata cu inlocuirea unei piese de plastic 'limitator' care nu lasa schimbatorul sa cupleze in m.a. decit daca e apasat in jos


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 10 Nov 2008, 11:27
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




m.a.="marche arrier"
Pentru simering:depresat pivot superior, bieleta directie, ranga ptr scos portfuzeta de pe pivot, chei 13,17,19,24 .


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 10 Nov 2008, 15:40
Post #20


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




aha, deci cu AR-ul nu e chiar asa de grav? ma gandeam sa nu se fi futizat ceva prin cutie, o sa ma uit la limitatorul ala... poate scap usor biggrin.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 19:57
Forum Renault