DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce trebuie facut dupa ce iti vine Solenza?, Ce trebuie facut ca sa nu ai probleme

Alan25r
post 17 Jan 2005, 11:37
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Salut. Am vazut tot felul de probleme pe aici. Mie trebuie sa imi vina SLZ pe 28 februarie si as vrea sa stiu ce pot face la masina cand vine pentru a nu avea scartait la usi, bucsi si alte alea care se pot intampla si pe care voi le-ati descris pe site. Ar fi un ghid foarte folositor pentru toti care isi cumpara o masina Dacia noua smile.gif Va multumesc anticipat.


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Jan 2005, 16:21
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Usile - le dai pe balamale cu vaselina sau WD40. Bagi WD-40 si in broasca usii soferului si in cea a hayonului (sa nu-ti ramana cheia blocata).
Scutul - strangi suruburile sa nu clantane
Limitatorul de franare spate - te bagi pe sub masina si il ungi.
Policioara spate - scotch pe picioruse si garnituri de obertain pe bumbii aia de caucuc
Tijle din usi - invelit in izolir-band in locurile unde ating tabla

Si cam atat poti face cand iei masina. La bucse nu ai ce sa le faci. Astepti sa inceapa sa troncane si dupa aia le schimbi. Sfat valabil si pentru restul zgomotlor. Astepti sa apara si dupa aia te ocupi de ele. Nu prea poti actiona preventiv, ca nu rea stii unde si cand apar.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 17 Jan 2005, 16:37
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Limitatorul de franare poate fi uns cu tot cu WD40 ?

BTW: Multumesc pentru informatii. Am sa fac tot ce mi-ai zis.


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 17 Jan 2005, 16:45
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Dar pentru rugina care poate sa apara in timp ce se poate face?


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Jan 2005, 17:37
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




La limitator vaselina e sfanta. Efectul WD dispare destul de repede (mai ales la limitator care e destul de expus apei/noroailor etc).

Pentru rugina. In usi/praguri nu are rost sa bagi nimic, ca sunt date deja cu un parafina. Eu am dat cu WD (si am grija sa reimprospatez regulat stratul) pe partile interioare ale aripilor fata unde sunt prinse semnalizatoarele (ca am vazut ca acolo se aduna multa apa), in interiorul hayonului, pe partile de jos ale usilor (unde sunt gaurile de scurgere a apei), in zona stergatoarelor, la balamalele hayonului (si in zona de sus a chederului plus lateralele pe unde de obicei balteste apa).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 18 Jan 2005, 00:12
Post #6


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




de ce trebuie sa dai cu vaselina pe limitatorul de franare? incepe sa scartaie sau ce?


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Jan 2005, 01:44
Post #7


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu dai pe limitator in sine ci pe parghia lui si pe partea unde face contact cu caroseria. Fara vaselina, la unele masini incepe sa scartaie. Scartaitul se aude la trecerea peste denivelari sau la apasarea puntii spate. Am spus la unele masini, pt ca nu la toate scartaie. Eu nu i-am facut nimic si nu imi scartaie, desi am 1 an si jumatate cu masina.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 19 Jan 2005, 22:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




e cineva dragut sa-mi spuna si mie care (ce e?) limitatorul de franare?
saptamana trecuta era sa raman cu cheia in butucul de la portbagaj..sad.gif
prin urmare am bagat vaselina la greu+in iala de sofer si chiar la busonul de benzina chiar dc nu cred ca ajunge apa pe acolo da sa fie ca oricum nu strica!


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 19 Jan 2005, 23:02
Post #9


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Limitatorul de franare este iesa situata in spatele masinii, inspre partea dreapta a ei si are rolul de a lmita forta de franare pe spate in functie de incarcatura, lasand sa treaca lichidul de franare intoro anumit cantate, ducand asfel la varierea fortelor de impingere a pistonaselor. Astfel, daca pe puntea spate sarcina lipseste sau e mica, forta de franare a rotilor din spate se reduce prin actiunea limitatorului care lasa sa ajunga foarte putin lichid in pistonasele de actionare a sabotilor. Cand puntea e incarcata, limitatorul lasa sa treaca o cantitate mai mare. Sistemul este folosit pentru a preveni blocarea rotilor din spate in cazul in care nu exista sarcina pe punte.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 20 Jan 2005, 20:27
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




poti sa o descrii putin mai bine.. poate ma bag zilele astea pe dedesupt sa vad carei treaba..
bogdan tu iai dat cu ceva (vaselina sau ceva de genu)? asa e interesanta functia lui


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frmoett
post 28 Jan 2005, 08:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 December 04




QUOTE(bogdan_o @ 17 Jan 2005, 16:21)
Policioara spate - scotch pe picioruse si garnituri de obertain pe bumbii aia de caucuc
*




Salutare,

Sunt proaspat proprietar de Solenza noua, abia am cumparat-o, nu am facut decat 100 km.

Referitor la policioara din spate, am pus niste scotch pe picioruse (banuiesc ca e vorba de acele axe in care se roteste ea) dar tot troncane. Nu am identificat bumbii de cauciuc, totusi ma gandesc ca nu ar fi mai bine daca as imobiliza aceasta policioara - e vreo problema daca ea devine fixa ? Ma scoate din minti zgomotul produs de ea.


--------------------
Renault Megane II 2007 / Manager
Renault Megane Sedan Manager 2007, 1.5 dCi, 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 24 Feb 2005, 10:16
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Mi-a venit masina si intr-adevar zgomotul de la policioara este foarte suparator.
@frmoett: ce ai facut ca sa elimini acel zgomot ?


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 24 Feb 2005, 11:14
Post #13


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu e nici o problema daca fixati cumva policioara. Singura treaba ar fi ca accesul laportbagaj se va face un pic mai greu in cazul in care policioara va fi fixata.

Scotch-ul pe picioruse ajuta sa elimine scartaitul. Troncanitul se elimina prin lipirea a doua garnituri de obertain pe bumbii aia de cauciuc. De identificat sunt usor. Pa muchia aia rotunjita a policioarei (aia dinspre hayon) in extremitati o sa vedeti bumbii aia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 24 Feb 2005, 11:18
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Si de unde pot sa iau acele "garnitui de obertain" ?


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 24 Feb 2005, 11:22
Post #15


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Asa ceva gasesti pe la magazinele care au baterii de chiuvete. Sunt mai multe modele de garnituri, mai groase, mai subtiri, etc. Nu trebuie sa iei unele foarte groase, ca dupa aia o sa fie cam mare solicitarea policioarei si sa nu i se mai rupa ceva.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 27 Feb 2005, 21:43
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Mersi. Pai si lipesc garnitura de bumbi cu Picatura ? Tu cum ai facut ?


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 19:34
Forum Renault