Problema la sistemul DACIA..., Problema la sistemul DACIA...
![]() ![]() ![]() |
Problema la sistemul DACIA..., Problema la sistemul DACIA...
Virtuosity |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Sandero
2008 Laureate
|
|||
Stefan |
![]()
Post
#2
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu ca as pune la indoiala ceea ce ai expus tu, dar daca tot zici ca ai facut poze si ai filmat, de ce nu ai inclus si aceste probe in postul tau? Ca sa citez pe cineva de pe forum: POZE, POZE, POZE!!! - o imagine face cat 1000 de cuvinte. (sau 2037 de cuvinte - atata are postul tau.)
PS: pentru cine se intreaba: nu, nu am numarat cuvintele, am folosit Wordul ![]() This post has been edited by Stefan: 10 Sep 2008, 20:37 |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. In astfel de situatii se strang TOATE dovezile posibile, inainte de a incepe lumea sa se enerveze. Printuri de pe diagnoza, poze de pe defecte, cu service-ul, cu oamenii de la constatare, se fac PV-uri de constatare etc.
2. In astfel de situatii NU SE LASA NICI UN MINUT masina fara sa fii langa ea. 3. Eu as apela la OPC pentru inceput, si daca nu are rezultat, la un expert tehnic autorizat de pe langa judecatorii sa faac o expertiza si cu aia as cere inlocuirea produsului care nu a fost nou ci folosit la data vanzarii |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tkx |
![]()
Post
#4
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
eu sunt sigur ca o sa puna si poze, dar sa mai asteptam, abia s-a inregistrat.
oarecum on topic: recent am observat la masina mea ca suruburile care prind capota portbagajului de brate sunt (re)vopsite cu pensula. semn ca s-a umblat la ele dupa procesul de vopsire. posibil chiar sa fi fost lovita capota si inlocuita... This post has been edited by tkx: 10 Sep 2008, 20:51 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Eu sper sa nu fie adevarat, fiindca ar fi cumplit...
Totusi, continuand chit-chat-ul din asteptarea autorului, mie mi se pare ciudata acea eroare de soc din calculatorul airbagul-ului. Adica... daca masina a fost troznita, autorii sunt fie in curtea dealerului, fie in cea a fabricii. In ambele conditii cei care au 'reparat-o' aveau lejer posibilitatea ca sa stearga eroarea. Atat de imbecili sa fie incat sa fi uitat? Pe de alta parte distrugerea ar fi putut avea loc si pe 'teritoriul' transportatorului, si atunci ar fi explicabil. Desi am mai auzit la stiri de camioane rasturnate cu Logane, din alea cu Sandero-uri nu. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Multe masini noi se lovesc in bizarca/in parcul inchis in drum spre dealer. Se repara si se vand. Si asta se face si la Nissan, VW si orice alta marca auto vanduta in romania in afara poate de Ferrari sau Bentley.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Stefan |
![]()
Post
#7
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 10 Sep 2008, 21:58) uite aici: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...gan-si-Sandero/ This post has been edited by Stefan: 10 Sep 2008, 21:01 |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#8
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
nasoala treaba tine tare de ei sa o schimbe daca nu asta e macar sa o repare calumea.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#9
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai in cazul asta, eu zic ca nu merge cu "asta e". Ori returnati banii, ori masina noua.
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#10
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
dar daca nu vor sa-ti dea bani nici alta noua ce e de facut? nimic.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#11
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Exista cai legale, prin care ii obligi. Legea e de partea pagubitului in cazul de fata.
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca nu cumva a semnat pe undeva cand a primit masina si ce scra pe hartiuta aia semnata.....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#13
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Indiferent ce scria pe acea hartiuta exista acum niste expertize din care rezulta ca masina a avut cel putin defecte de fabricatie , daca nu a fost chiar lovita.
Legal vorbind va primi banii inapoi sau masina noua?....dar zilele pierdute, banii cheltuiti pt toate aceste probleme cine ii da inapoi? ps. sper ca initiatorul sa revina cu amanunte ...pt ca sunt serios ingrijorat. sunt din ploiesti si de cateva saptamani urmaresc cu atentie tot ce apare despre Sandero pt. ca vreau sa il iau ...si cum Poliserv-ul nu il inghit ma gandeam la IPSO....acum deja ma gandesc la IATSA Campina. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
Como |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca a semnat, atunci a semnat ca masina nu avea defecte vizibile la predare. Dar asta nu inseamna ca nu pot fi defecte ascunse, ca altfel n-ar avea nici un scop garantia.
Cel mai probabil masina a fost lovita si reparata in dorul lelii, insa nu cred ca asta e motiv de inlocuire sau returnare a banilor - din punct de vedere legal. Trebuie vazut ce scrie in contract, daca scrie ceva. Probabil ca depinde de sensul expresiei "autoturism nou". In cazul asta oare nu s-ar putea merge pe remedierea defectelor sub acoperirea garantiei, pe motiv ca masina n-a fost lovita dupa predarea catre client? |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#15
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Nu bag mana in foc....dar din cate stiu conform legii in perioada de garantie se remediaza defectele aparute.
In cazul defectelor de fabricatie produsul se inlocuieste cu unul similar sau se returneaza banii. Oricum sa dai 8-9000 euro pt o masina noua si sa primesti una revopsita este o problema. Chiar daca garantia la reparatii este egala cu cea a masinii eventualele probleme aparute dupa aceea la "reparatie" vor fi remediate cat sa treaca garantia. Din experienta va spun ca garantia la "lucrare" la o usa vopsita este de 6luni (la IATSA Campina, pt o reparatie post-garantie). |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
roland |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Dar in alta ordine de idei... Daca apare informatie de soc detectata, asta inseamna ca e la airbags. Bun. Inseamna ca a sarit airbag-ul nu? Nu e vizibil nimic in zona aia? Adica tocmai la sofer? Totul arata ca nou?
In al doilea rand, airbag-ul sare la un soc destul de mare... Degeaba intri putin in alta masina sau in zid... Trebuie sa fie un impact destul de serios! Nu doar o usa julita. Ceva nu corespunde... Si chiar exista aceasta informatie in computer? Se poate detecta ca a fost un soc prezent? Are cineva un raspuns sau un link tehnic? Fara presupuneri... |
--------------------
.
.
.
|
|
AL |
![]()
Post
#17
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
parerea mea este ca aceasta discutie ar fi trabuit postata la Probleme Legislative, ea fiind orientata catre aflare de catre autor a drepturilor sale in situatia data, precum si catre relatiile si pasii de urmat in raport cu service-ul si cu Dacia... deci nu este o problema tehnica... totusi, find vor de un caz complex si strict particularizat pentru un Sandero, il voi pastra la Diverse Dacia Sandero...
discutia se va mentine strict la obiect fara a ne pierte in teorii despre relatia Dacia cu clientii si alte asemenea... alte mesaje decat cele leagete strict de caz vor fi tratate ca offtopic si vor fi sterse (+sanctiuni) pe fond: 1. OPC 2. avocat 3. expert tehnic (eventual recomandat de avocat)... atentie ca OPC-ul poate (daca are bani si decide ca trebuie) sa ceara o expertiza platita de ei... dar sunt slabe sanse sa o faca... insa vor fi fericiti daca vei accepta sa achiti o expertiza care iti poate folosi si tie intr-un proces si OPC pentru a impune Dacia, printr-o decizie, inlocuirea produsului cu altul nou sau returnarea banilor... motivatia e "viciu de fabricatie ascuns la momentul vanzarii" sau "vanzare produs care nu era nou" iar solicitarea ta "inlocuirea sau banii inapoi"... de la OPC ceri explicitarea drepturilor tale in situatia data si, la pasul 2, ceri interventia OPC pentru sanctionare Dacia si determinarea ei sa faca ceea ce ai dreptul (conform celor indicate in pasul 1 de OPC)... P.S. atentie ca in caz de proces ti se poate retine masina ca proba... adica se sigileaza si se depune undeva... adica nu o poti folosi pe durata procesului, ceea ce nu-i chiar de dorit |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
danydan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
Tu cand ai dat comanda masinii, ai primit seria ei?
Sau ai decis sa cumperi o masina din stoc, livrata cand se poate? Din ce spui tu, treaba ar pleca de la IPSO care apoi a incercat sa musamalizeze ceva cu posibila complicitatea Dacia. Ai obtinut ceva oficial de la Dacia? E posibil ca musamalizarea sa se fi incercat fara implicarea oficiala Dacia, adica prin niste persoane nedelegate oficial. |
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|
tkx |
![]()
Post
#19
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(roland @ 11 Sep 2008, 10:38) Dar in alta ordine de idei... Daca apare informatie de soc detectata, asta inseamna ca e la airbags. Bun. Inseamna ca a sarit airbag-ul nu? Nu e vizibil nimic in zona aia? Adica tocmai la sofer? Totul arata ca nou? In al doilea rand, airbag-ul sare la un soc destul de mare... Degeaba intri putin in alta masina sau in zid... Trebuie sa fie un impact destul de serios! Nu doar o usa julita. Ceva nu corespunde... Si chiar exista aceasta informatie in computer? Se poate detecta ca a fost un soc prezent? Are cineva un raspuns sau un link tehnic? Fara presupuneri... e posibil sa fi sarit airbag-ul lateral pt ca initiatorul zice ca are laureate cu toate optiunile |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
QUOTE(Virtuosity @ 10 Sep 2008, 16:24) - dupa un repaus de mai multe ore al masinii (cand este motorul rece), la pornire motorul se sub-tureaza (cateodata chiar se opreste) apoi imediat se tureaza pana la 1500-2000 rot/min dupa care incepe sa scada pana la numarul normal de rotatii (500 rot/min relanti). Turatia la mersul in gol nu este 500 rpm. Uita-te mai atent la turometru si la gradatiile lui pana la 1000 rpm. In legatura cu eroarea, iata ce spune manualul: soc.jpg ( Size: 82.19k ) Number of downloads: 1485 This post has been edited by Amedeus: 11 Sep 2008, 16:00 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#21
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
buna asta ... cred ca nu isi da seama de gradatii
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Virtuosity |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 September 08 ![]() |
Salut tuturor,
Revin cu ceva explicatii. Nu cred isi are rostul sa depun aici dovezi care sa afiseze detalii. Aceste dovezi sunt deja depuse la organele competente (OPC in cazul de fata) adica poze, copii dupa procese verbale ... etc. In plus aceste documente (dovezi) vor ajunge pe mana mass-media atunci cand va fi cazul... Nu cer sa fiu crezut ci scopul acestui post este de a primi sfaturi si idei de la persoane mai experimentate. Acum am sa va raspund la cateva comentarii ale dvs. Chestia cu gradatiile sper ca a glumit cine a spus-o. Scrie clar acolo 1,2,3,4,... toate x1000. Acul sta la relanti la jumatate intre prima linie (0) si 1. Logic, asta nu inseamna 500 rpm ?! Am si Logan Ambition (de 3 ani, 30000 Km) si acolo este similar doar ca gradatia este 10,20,30... toate x100 si acul sta la relanti tot la 500 rpm. Nu am airbag-uri laterale, acestea nu sunt incluse nici macar la Prestige ci sunt o optiune complet separata pentru modelele Laureate si Prestige exact ca si acel kit de tuning (care am inteles de la IPSO ca este prost). Cand am dat comanda si s-a facut bonul de comanda pe el a fost trecuta seria de sasiu UU1... Aceeasi serie figureaza si in istoricul cu mesajul dat de computerul de la Nicogel la care, dupa cum stiti, i-am facut poza. Dar cum va spuneam am fost sunat cu 1 luna mai devreme de alt agent de vanzari de la IPSO cum ca pot ridica masina mai devreme, iar primul agent cu care facusem actele intial respectiv bonul de comanda, era "in concediu"... Cand am intrebat de ce asa devreme (trebuia pe 24 Aug si a venit pe 28 Iul) raspunsul (pe care nu il pot dovedi) a fost "Mai conteaza ?"... Klaus, in situatia data nu se pune problema la modul "produsului care nu a fost nou ci folosit la data vanzarii" ci "produsului care nu a fost nou ci folosit inainte de data vanzarii". Si da, de la Dacia mi-a venit prin posta un raspuns scris ca rezultat al expertizei care spunea urmatoarele (reproduc doar frazele critice): "In urma verificarilor efectuate de specialistii nostri, am ajuns la concluzia ca aceste aspecte semnalate de dumneavoastra nu reprezinta defecte de fabricatie, ci sunt rezultatul firesc al proceselor pe care un autovehicul le suporta pe linia de montaj... Totusi in scopul eliminarii oricaror suspiciuni Automobile DACIA a decis sa va ofere solutionarea pe costurile companiei DACIA a celor constatate cu ocazia analizei.". Observati cum pun cei de la DACIA problema ?! Suna ceva de genul "Recunoastem ca avem un proces de fabricatie de 2 lei si ca producem marfa de calitate indoielnica" !! Iar in continuare ar suna cam asa: "Si acum fraiere odata ce ai luat marfa (produsul) iti facem un favor (de parca nu ar fi obligatia lor) si acceptam totusi sa-ti reparam problemele pe banii nostri ca un fel de praf in ochi ca sa nu mai ai ce comenta." Sincer, domnii de la DACIA/IPSO trebuie sa stie ca nu ma multumesc doar cu atat nici pe departe !! Si sa invete odata ca clientul trebuie respectat. Si nu ma refer aici la modul cum ii vorbesti clientului caci de faza aceea (comunista) am trecut demult ci ma refer la situatii de acest gen pentru ca acest lucru reprezinta o si mai mare lipsa de respect fata de client decat daca i-ai vorbi in doi peri sa zicem (cum era odata). Teoretic vorbind, as fi preferat sa imi vorbeasca mai putin politicos dar sa-mi dea produs bun ! Alta fraza citez: "Ca urmare a acestor trei teste (efectuate pe computer) distincte, dar cu rezultate identice, la unitati service diferite din Ploiesti si Plopeni putem afirma ca autoturismul dumneavoastra nu a suferit nici un soc..." Dar nu specifica nimic in aceasta scrisoare despre informatia gasita in istoricul computerului de la Nicogel aparuta ca urmare primului test pe computer din 20 Aug facut inainte de orice expertiza si pana sa las masina 1 ora la IPSO !! Si nimic nici de despre pozele pe care le-am efectuat !! Sorry, credeam ca in sfarsit se face si in Romania ceva ca lumea, dar se pare ca m-am inselat ! Sa incep sa le dau dreptate celor cu masini SH din Germania ? Nu stiu, dar stiu ca nu voi mai cumpara de la DACIA si nici de la IPSO vreodata si poate nici masina frantuzeasca oricare ar fi ea. Un lucru este insa sigur, DACIA/IPSO nu si-au ales deloc bine omul... Numai bine tuturor si am sa revin cu informatii suplimentare pe masura ce vor evolua lucrurile. Pana atunci orice sfat, idee sunt binevenite. Va multumesc. |
--------------------
DACIA
Sandero
2008 Laureate
|
|
danydan |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
Mie imi pare ca magaria a inceput de la IPSO.
E foarte important concesionarul unde comanzi, dar si vanzatorul cu care discuti si apoi semnezi. Teapa de aici pleaca in principiu. Valabil la toate marcile, in mai toate domeniile (prietenii stiu de ce...), mai ales in RO. Din pacate in Ro trebuie sa fii extrem de vigilent ... chiar si la budă. Asadar, nu tine neaparat de Sandero, decat daca iei in considerare TIR-urile rasturnate (pe care erau si logane, de altfel). Mare atentie la luarea in primire. |
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|
tkx |
![]()
Post
#24
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
roland |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pentru initiator:
Da, prima linie e 500. O gradatie e 125. Se si vede ca marime ca distanta intre prima linie si 1000 e jumate cat cea dintre 1000 si 2000. In alta ordine de idei, lumea pune aici poze ca sa arate chestii banale: zgarieturi, butoane sarite, airbag-uri sarite, faruri sparte, etc. Tocmai pentru ca "o imagine face cat nu stiu cate cuvinte". Cand e o problema serioasa, tocmai pentru a evita ca ceilalti sa te ia la misto, se pun niste poze, niste dovezi. Altfel, toata lumea va crede ca e o incercare de discreditare a service-ului, a firmei Dacia si, nu in ultimul rand, a Loganului. Nu uita ca esti la primele posturi deci nu ai o credibilitate printre membrii forumului. Nu inseamna ca insinuez ca minti. Dar nici nu inseamna ca te cred pe cuvant. Adica, au fost o gramada de useri noi pe aici cu incercari de discreditare a marcii Dacia. O gramada de la diverse firme de avocatura. Get the point? |
--------------------
.
.
.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#26
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Corect roland.
Virtuosity, eu nu am zis sa pui scanate documentele cu dovezi si datele specifice. Eu vroiam o poza doua cu portiera in cauza, si chederele. Sa vedem si noi ce facuta tampitii. |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
QUOTE(Virtuosity @ 12 Sep 2008, 13:24) Chestia cu gradatiile sper ca a glumit cine a spus-o. Scrie clar acolo 1,2,3,4,... toate x1000. Acul sta la relanti la jumatate intre prima linie (0) si 1. Logic, asta nu inseamna 500 rpm ?! Nu am glumit. Uita-te mai bine la turometrul ala. (in manual scrie : "gradatii x 100" ; de la prima linie pana la 1000 ai doar 5 gradatii, deci logica spune ca se pleaca de la 500) Unde iti sta tie acul, e 750 rpm. ![]() Vad ca ai Logan de trei ani si nu sti cat e turatia la ralanti ? ![]() Imi pare rau pentru ce ai patit, dar, daca crezi ca la un SH adus de dincolo teapa e mai mica, te inseli profund. ![]() This post has been edited by Amedeus: 13 Sep 2008, 10:58 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Totusi... good point Roland!
![]() Parca inainte sa ridici masina, te lasau sa te uiti la ea, nu? Acum nu mai este asa la reprezentantele Dacia? Eu pana sa semnez actele de ridicare m-am uitat la a mea, la toate chichitele, margini/colturi, de usi, capota, usa portbagaj, alinierea usilor, ondulatii pe tabla, diferente de culoare (si nu a durat mai mult de 10 minute). Ca tot pe aici, prin ceva posturi de la Logan am aflat, ca e bine sa te uiti inainte de a semna actele, ca nu cumva sa o iei zgariata sau "atinsa" (vezi lovita). Daca nu e cu suparare, tu la ce te-ai uitat? Aveau ceva gagici la receptie? Poate am fost un pic "Ironick" aici ![]() ![]() Mult noroc si inca mai astept poze edificatoare! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#29
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Dragi colegi...totusi daca initiatorul nostru chiar are aceasta problema (si eu chiar cred ca o are) trebuie sa recunoastem ca cel mai bine este sa nu posteze si sa nu difuzeze nimic din ceea ce ar insemna DOVADA intr-un eventual proces cu dacia.
Si cum din cele relatate se pare ca se va ajunge la un proces eu zic ca cel mai bine e ca aceste imagini sa nu apara pe aici...ci direct la tribunal sau in mass-media, pentru ca altfel exista n+1 variante prin care avocatii dacia sa desfinteze punct cu punct fiecare dovada. Avand in vedere cum e justitia in romania, eu zic ca din colegialitate (si prin ceea ce am trecut toti cu daciile noastre) sa acordam prezumtia de nevinovatie colegului si nu celor de la dacia/ipso . Sunt convins ca dupa rezolvarea problemei vor apare si poze si alte documente...dovada este si faptul ca omul a revenit cu ceva explicatii. Acestea fiind zise ...BAFTA si sa auzim de bine. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
roland |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Daca pui problema asa... da, ai dreptate. Chit ca nu stiu daca ar fi o problema, din moment ce pozele sunt concludente, dovezile indubitabile...
E doar chestia ca multi au incercat (mai ales in ultima vreme) discreditarea Logan-ului si de aceea, pentru credibilitate, e bine sa vii cu ceva pe forum. Macar partial. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 08:21 |