o fi pompa defecta ?
![]() ![]() ![]() |
o fi pompa defecta ?
nicu41 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|||
YR-ZBG |
![]()
Post
#2
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
din cate stiu eu nu este normal...
Prima idee ar fi urmatoarea: daca la cresterea turatiei motorului creste si turatia pompei as suspecta probleme electrice 1. baterie foarte descarcata care papa mult din curentul dat de alternator la turatii mici 2. releul de incarcare care nu isi face treaba |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
nicu41 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 March 08 ![]() |
Nuu! E invers ! La ralanti variaza turatia pompei in faza cu turatia motorului! Bateria e OK , masina porneste "la sfert" si dupa o saptamana de stationare
This post has been edited by nicu41: 12 Sep 2008, 07:22 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#4
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Stai ca nu pricep....
La relanti..motorul e ...la relanti 800rot/min...fix ...nu variaza. Deci nu pricep cum variaza pompa. ps. banuiesc ca ai ajuns la aceasta concluzie dupa sonor...desi in general nu prea auzi pompa cand ai motorul pornit. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
nicu41 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 March 08 ![]() |
Am pornit motorul, l-am lasat la ralanti ( care la mine nu e constant) , m-am bagat sub masina si am pus urechea pe rezervor ! Nu o faceam de nebun , problema principala la masina este ca se opreste din mers
This post has been edited by nicu41: 12 Sep 2008, 08:32 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#6
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
![]() ![]() pompa de benzina se duce atunci cind nu mai baga presiune buna in injectoare.de unde tia venit tie ideea sa faci asa ceva?opritul in mers nu este de la ce zici tu.verifica mufa de la bobina de inductie curato de mizerie si daca mai speli motorul sal speli cu el pornit.OK intelegi.pai tie daca iti porneste brici si dupa stationare cum sa fie pompa daca era pompa nu mai puteai sa mergi decit incet si cu ingituiri.ai inteles curata si senzorul de turatii ca tot esti la capitolul asta.bafta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
nicu41 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 March 08 ![]() |
dar e normal ca pompa de alimentare sa functioneze cu turatie variabila?
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#8
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
salut
da este normal ca doar este legata la curent.si becurile de exemplu cind accelerezi lumina li se mareste la fel este si cu asta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
nicu41 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 March 08 ![]() |
Nu cred ca variatia de curent poate sa fie f. pronuntata daca bateria si incarcarea acesteia sunt ok! Turatia pompei are o variatie pronuntata! ea face ca turatia motorul la ralanti sa fie instabila
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#10
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
La relanti ...si mai ales la un relanti oscilant incarcarea nu e ok..si tensiunea furnizata de alternator variaza destul de mult.
Dar tocmai datorita variatiei relantiului iti spune lumea sa cauti buba in alta parte. Variatia relantiului isi are originea de cele mai multe ori in probleme la senzorul de turatie si la corpul clapeta. Deci curata aceste zone..apoi daca problema persista ...lista e lunga: bobina, injectoare, fise.... ps. 1. Daca iti sta pe cerebel chestia cu pompa nu ai decat sa o schimbi (ca de reparat mai greu)...dar costa si nu e cazu' 2. NICIODATA sa nu speli motorul cu el pornit...riscul unui scurt este f mare. (scuze ramsen dar asta a fost un sfat de dat dusmanilor). |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
ramsen |
![]()
Post
#11
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
eu cind spal motorul il tin pornit,alti colegi ai mei il spala oprit si au avut probleme din cauza spalari(la cit il spal eu dau faliment astia de la spalatorie:))))))in special altenatorul se duce cel mai repede.parerea mea asta este dar fiecare face cum il duce pe el mintea.ms
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
nicu41 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 March 08 ![]() |
o sa fac verificarea cu manometrul pe rampa injectoarelor si revin cu vesti
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:51 |