Problema cu numaratorul de km (de sub kilometraj), fie nu ma pricep eu, fie e stricat...
![]() ![]() ![]() |
Problema cu numaratorul de km (de sub kilometraj), fie nu ma pricep eu, fie e stricat...
Claudiopolis |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Claudiopolis @ 21 Jan 2005, 07:49) Salutare la toata lumea, De cand am luat masina asta ma intreb (fiind prima mea masina) daca e normal numaratorul de km sau nu. Pentru ca merge, nu pot spune ca nu-si face treaba insa ori de cate ori incerc sa-l resetez (cu ajutorul rotitei-ax ce trece prin plexiglasul ceasurilor) se intepeneste. ![]() Stiti careva ceva despre asta? Sunt cumva niste conditii speciale de resetare pe care nu le stiu eu? (adica motor pornit, stationare, etc) Conditia de reset este apasat pe buton si rotit. Si in principiu sa fii pe loc, desi am facut asta si in mers si nu pateste nimic. Daca la tine nu merge, posibil ceva intepenit. Ca sa vezi, trebuie desfacut-nu e chiar simplu. Poti sa notezi nr. km la plecare si la destinatie si sa scazi-stiu, e chinuitor dar.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai tu dai de rotita aia pana ajunge la 0, adica invarti de ea, creste valoarea pana ajunge la 9999 si apoi 0000
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Ov @ 24 Jan 2005, 13:05) pai tu dai de rotita aia pana ajunge la 0, adica invarti de ea, creste valoarea pana ajunge la 9999 si apoi 0000 ![]() In sens invers ceasului, revine la 0 rapid-lucru care la claudiopolis nu se intimpla; in sensul celalalt creste nr de km cu o unitate, adica pentru a-l ridica la 999 muncesti de te plictisesti- asta era o metoda de a "creste" nr. de km de pe jurnalier practicata de soferi pt a mai "justifica" niste benzina-asta daca nu-i citesti si totalizatorul ![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la mine nu e cu invarteala, ci e cu apasat. Apas pe buton si revine la 0. Problema e ca in 9 din 10 incercari nu revine la 0 ci ramane intre 0000 si 9999, lucru care ma enerveaza la culme. Dar, surpriza, cand ceasurile sunt date jos, cand actionez butonul la 100 de cazuri din 100 revine perfect. M-am uitat in spate cu ceasurile montate si nu atinge absolut nimic in tija respectiva, asa ca habar n-am ce apucaturi are de nu vrea sa se reseteze calumea.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Cred ca va trebui sa desfaci jurnalierul si eventual sa il cureti, poate s-a prins o mizerie mica in dintii rotitei.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
claudiopolis....si eu am aceeasi problema...
merge sa invarti de el daca esti in mers....adica cat sa se invarta roata... asa face la mine.... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 23:29 |