trepideaza motorul in treapta 1-a la plecare
![]() ![]() ![]() |
trepideaza motorul in treapta 1-a la plecare
alexutzu_arte |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- VS 03 VMT
|
|||
di3g0 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
QUOTE(alexutzu_arte @ 14 Oct 2008, 09:32) salutare baieti, va mai cer parerea intr-o problema la dacia mea. de ceva timp in treapta 1-a la plecare trepideaza motorul de imi vine sa cred ca pleaca singur de sub capota. am zis ca nu stiu eu sa o tin bine din ambreiaj....am pus pe alti prieteni mai experimentati in condus sa faca cate o tura cu masina....aceeasi problema persista...e grav oare? mai exact...daca o tin sub 2000 de ture la plecare se scutura din toate incheieturile. verifica bujiile, carburatia sa fie reglata bine...o problema asemanatoare am avut si eu...dar asta la relani...s-a dovedit a fi carburatoru "putin" infundat...asta dupa ce am schimabt bujiile, platina...fisele tot...succes ![]() |
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#3
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
amortizorul de vibratii torsionale dus
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
ZTV |
![]()
Post
#5
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
dau si eu cu parerea...este ambreajul care face de cap
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
posibil sa ai rotile putin infranate,la mine asta se intapla,am rezolvat problema rotilor si acum totul este ok
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Kruger |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
E de la ambreiaj. Si la mine la Ford face asa, si la orice masina cu ambreiajul uzat vei avea acelasi simptom.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la mine se exfoliase ferodou de la ambreiaj......
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Paca |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
probabil de la temperatura ridicata
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
sau bucsa aceea din volant ?? ... sa nu m ai fie deloc ?
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Discul, a devenit rigid. Suportul pe care se prind ferodourile, trebuie sa fie putin serpuit, pentru a le tine departate, ca si cum ar avea un arc intre ele. Datorita decalirii , suportul a devenit drept (plan) intre cele doua discuri de ferodo, ca stau aproape lipite, si discul e foarte rigid, ca la cuplare, placa si volanta, nu mai patineaza fin ( avand si ceva unsoare mai vascoasa, uscata, amestecata cu praf) ci pur si simplu, fura discul la cea mai mica atingere, facand sa trepideze, pentru ca nu cupleaza pe toata circumferinta .
Spala cu benzina ( jet ) cu un bidon gaurit, prin fereastra unde se vede volanta, Faci plecarea cu turatie mai ridicata, sau la relanti eliberezi mai rapid ambreiajul, concomitent cu apasarea acceleratiei. Schimba discul. Se poate rade dantura de la bucsa de cuplare a prizei cu trenul fix, apar jocuri datorita socurilor , la planetare, se poate sparge dantura la pinionul de atac , de la grup. 17 Oct 2008, 20:02: Poate sa fie si placa sparta ( ar patina discul, sau pedala ar fi mai moale ca atunci cand mergea bine) This post has been edited by PH-06-BOA: 17 Oct 2008, 20:02 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Scorpi0 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 October 08 ![]() |
Salutare Aceiasi problema am avut-o si eu la scumpa mea dacie, cand vroiam sa plec de pe loc trepida motorul de ziceai ca vrea sa iasa prin capota, asa ca intr-o buna zi m-am bagat sub ia si m-am uitat la suportii de cauciuc ce sustin cutia, am miscat putin pe acolo si am vazut ca avea un joc f mare asa ca m-am dus frumusel pana la cel mai apropriat magazin de piese auto si am luat doi suporti ( 8 ron bucata) M-am bagat iar sub ea si am trecut la demontat, mare mi-a fost mirarea sa constat ca piulitele de la suruburile ce tineau cutia de viteze erau slabite, mai aveau putin si cadeau, asa ca le-am strans si binenteles daca tot am cumparat alti suporti i-am si inlocuit pe cei vechi (care nu prea aratau a fi uzati ) si uite asa am scapat eu de acel trepitat. Incearca si tu mai intai varianta asta pt ca este ce-a mai usoara si mai ieftina Multa bafta
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Aceleasi simptome le avea si masina mea. Am schimbat ieri kit-ul de ambreiaj. La mine trepidatiile nu erau din cauza discului ci din cauza placii de presiune care pur si simplu era prea tare, prea elastica, in sensul ca atunci cand ridicam pedala de ambreiaj imi ,,arunca'' piciorul exact in punctul in care cupla (Un mecanic nu ma credea si l-am rugat sa plece cu masina de pe loc. A oprit motorul de doua ori. Omul are permis de 20 de ani). Era un chin sa merg 5 minute bare la bara. Cu placa pe care am pus-o nu se mai manifesta asa. In plus pe la 2800-3000 rpm aparea o huruiala. Acum nu mai apare, cred ca discul de ambreiaj era descentrat. Placa pe care am dat-o jos avea urme de arsura, cred ca tot de la plecarile de pe loc la care trebuia sa accelerez tot pe undeva pe la 2000 rpm.
Am schimbat si bucsa volant. This post has been edited by Lunaticul: 26 Oct 2008, 13:42 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
Muratu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Am schimbat kit-ul ambreaj de vre-o 3 luni iar de atunci masina tremura din toate inchieieturile cand dau cu spatele si ambreajul nu este complet cuplat. La inceput tremura si la plecarile de pe loc in primii 500Km, dar acum nu mai face! Care-i faza?
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
sladarumarian |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 January 13 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu si sincer este destul de rau, mai ales in orasele mari si aglomerate unde se circula in general bara la bara. Am schimbat ambreiajul acum vreo 4-5 luni insa masina a facut km putitni M-am bagat cu fratele meu si impreuna i-am strans toti suportii motor, cutie, esapament . Am incercat cam toate felurile de plecare dupa loc ... foarte lent .. mai putin lent am turato mai tare si concomitent am slabit si ambreiajul la fel. Ceea ce vreau sa va spun este ca masina incepe sa faca acele trepidatii abia dupa ce se incalzeste. Ceva sfaturi sau sa caut un mecanic?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- CT-09-SKE
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
Si eu am patit si tot asa m-am speriat ca e de la ambreiaj dar verifica intai jugul de la cutia de viteze (are obiceiul sa se rupa ) la mine de la aia era si mi s-a mai rupt si suportul de la motor care vine pe tampon din stanga verificale si pe astea sa nu cumva sa cumperi kituri de ambreiaj aiurea la mine a stat masina 3 ani si merge perfect ambreiajul nu se strica el asa usor ...bafta
|
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:58 |