Prindere Radiator Sandero
![]() ![]() ![]() |
Prindere Radiator Sandero
razuazu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
Sandero
Laureat
2008 1,6 90CP
- PH-27***
|
|||
bobo77 |
![]()
Post
#2
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pina la urma ai lovit masina sau nu? sau poate ai fost ciocanit in parcare si tu nu stii.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
bobocul |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 June 07 ![]() |
Nu cred sa aiba ceva din cauza loviturii de care spui de pe partea stanga. Eu am avut o lovitura in zona aia (au schimbat bara, proiectorul, farul, aripa iar radiatorul nu a avut nimic
Attached thumbnail(s) DSC00078.JPG ( Size: 347.5k ) Number of downloads: 1828 DSC00079.JPG ( Size: 344.98k ) Number of downloads: 1849 DSC00080.JPG ( Size: 359.97k ) Number of downloads: 1751 |
--------------------
dacia
Sandero
2008
|
|
namidee |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Mi se pare mie sau in poze e partea dreapta?
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#5
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Nu vezi bre ca-s doi useri diferiti...nu-s pozele initiatorului acestui topic, sunt ale userului bobocul care ne-a aratat cum a fost masina lui lovita, dar nu a patit la fel...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
razuazu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 September 08 ![]() |
Nu nu am lovit masina sub nici o forma!!! Si in nici un caz nu se vede lovitura ca la masina lui BOBO77 !!
Apropo pentru Sandero, Logan, sau clio Simbol nu este acelasi tip de radiator?? Mie mi-au spus ca sunt diferite oarecum..si ca trebuie vazut daca au modelul meu pe stoc.Initial mi-au spus ca il au apoi ca nu exista si momentan este indisponibil de comandat si ca ar cam dura 2 saptamani Ma gandesc foarte serios sa merg sa imi iau masina din service de la ei IPSO Ploiesti. Sau sa sun la vocea clientului. Voi cum ma sfatuiti??? This post has been edited by razuazu: 2 Nov 2008, 21:01 |
--------------------
Sandero
Laureat
2008 1,6 90CP
- PH-27***
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Da' va intelegeti,nu gluma!
Nu masina lui bobo77 apare lovita in pozele de mai sus,el are Logan,nu Sandero. This post has been edited by cristio_79: 2 Nov 2008, 21:12 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
EinarN |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Ma gîndesc ca ti-o fa sarit radiatorul din suportul de jos ca ti-e îndoita traversa din fata pe care sta.
Bara e destul de elastica. Se pare ca te-a prin unul sanatos de tot si tu nu si. Scrie ce au spus baietii din service si ce au schimbat acolo. Eventual poze n-ar strica. Daca te-a pleznit noaptea careva si a parasit locul accidentului, cred ca se lasa cu cercetari si ar fi bine de stiut toate detaliile avariei. |
-------------------- |
|
Stefan |
![]()
Post
#9
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Citeste si tu posturile 3,4,5,6 si o sa-ti dai seama.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
razuazu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 September 08 ![]() |
Baietii din service au spus ca a existat o lovitura......e rupt radiatorul de apa, condensorul aer conditionat se pare ca a existat o lovitura destul de tare.Greu de crezut ca nu ar fi trebuit sa imi fi dat seama cand as fi lovit-o!!
Eu unul inclin sa cred ori ca e prost sistemul de prindere , ori nu a fost prins bine. Si in cazul asta incep sa imi fac probleme. Daca as sti ca m-a lovit cineva sincer as sta mult mai linistit. |
--------------------
Sandero
Laureat
2008 1,6 90CP
- PH-27***
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
poate a fost lovita din fabrica si nu ai vazuto tu sau in timpul transportului
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
razuazu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 September 08 ![]() |
da..poate ai si tu dreptate poate nu am vazut-o.....trebuie sa fi foarte atent ca sa o poti vedea
3 Nov 2008, 19:14: Gata s-a rezolvat!! M-au sunat astazi si mi-au spus ca masina e gata!! am fost am luat-o e OK. This post has been edited by razuazu: 3 Nov 2008, 19:14 |
--------------------
Sandero
Laureat
2008 1,6 90CP
- PH-27***
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#14
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
razuazu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 September 08 ![]() |
Da..se pare ca difera......asa au spus cei din service..
|
--------------------
Sandero
Laureat
2008 1,6 90CP
- PH-27***
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razuazu @ 2 Nov 2008, 21:55) Baietii din service au spus ca a existat o lovitura......e rupt radiatorul de apa, condensorul aer conditionat se pare ca a existat o lovitura destul de tare.Greu de crezut ca nu ar fi trebuit sa imi fi dat seama cand as fi lovit-o!! Eu unul inclin sa cred ori ca e prost sistemul de prindere , ori nu a fost prins bine. Si in cazul asta incep sa imi fac probleme. Daca as sti ca m-a lovit cineva sincer as sta mult mai linistit. Daca e lovit condensorul de AC si radiatorul de apa, ce s-o mai lungim, lovitura a fost suficient de puternica cand a fost, indiferent sub ce forma (de tine, de altul, de transport etc). Insa chiar prindere de rahat nu putem spune ca e pe logan, sa se desprinda radiatorul cu de la sine putere. Iar avand in vedere ca sunt 2 radiatoare atinse (condensorul de AC si radiatorul de apa) nu inteleg de ce se mai pune problema daca a fost bine prins radiatorul. Acolo e lovitura mai mult ca sigur. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
razuazu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 September 08 ![]() |
Da si eu am convenit ca a fost o lovitura......daca este de mine facuta posibil sa fie o bordura....exclus altceva....si totusi sincer prea usor a cedat!!!
|
--------------------
Sandero
Laureat
2008 1,6 90CP
- PH-27***
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#18
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Am si eu o nelamurire....nu ar fi normal ca la o lovitura suficient de serioasa care duce la ruperea urechilor de la radiator sa sara airbag-ul?
Deci eu as zice ca e exclusa variata cu bordura ...si ca masina a fost lovita in parcare. Ca idee am luat cu un logan un iepure cam la 100km/h....rezultat: urechile alea de plastic de la radiatoare rupte, si un plastic cu rol de deflector de aer spart. Bara s-a deformat dar cand am pus mana pe ea a sarit la loc si nu se mai vedea nimic anormal....cu greu l-am convins pe ala de la casco sa mi-o treaca la vopsit, asta pt. ca vopseaua avea mici fisuri in urma loviturii. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
roland |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Daca a lovit ceva dar a si trecut peste acel ceva, adica acel ceva s-a spart, dezintegrat, etc... atunci energia s-a disipat si deceleratia a fost mica. Deci nu avea motiv sa sara airbag-ul.
De ex, daca lovesti un caine, masina nu va decelera suficient ca sa sara airbag-ul, dar pagubele vor fi destul de mari. Cainele va fi spulberat. |
--------------------
.
.
.
|
|
driverx |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(YR-ZBG @ 6 Nov 2008, 10:23) ....nu ar fi normal ca la o lovitura suficient de serioasa care duce la ruperea urechilor de la radiator sa sara airbag-ul? .... Gizas craist. Ce logicaaaa. Da' ce ar fi normal sa fie asa? Pe ce principiu? Daca urechea radiatorului nu rezista inseamna ca nici cizma de la volan nu ar rezista? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai normal. Cand vede ce pagube a patit la masina.
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
vladpc |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 2 September 08 ![]() |
Sper sa va lamureasca postul urmator.
Eu am lovit pe unu bot in bot de i-am mutat radiatorul intre roti iar amanta lui a spart parbrizul cu capul. Airbagurile nu au sarit nici la mine nici la el. La o prima impresie parea doar ca la mine s-a zgariat bara si s-a desprins un far de ceata dintr-o ureche de prindere. La o analiza mai atenta se observa cum de fapt un picior de prindere de la radiator si rupsese ceea ce a dus la pierderea lichidului de racire. In service s-a constatat ca trebuie schimbat si toata partea de AC si schimbata armatura de renforsare de sub bara de directie. Deci: 1) Airbagurile sunt gandite sa sara la cca 45 Km/h, calculele sunt mai complexe in functie de acceleratiile existente dar per total cam asta e viteza minima aproximativa. 2) La un impact nu foarte puternic (la mine a fost cca 30km/h) bara de protectie a revenit exact in pozitia initiala si la prima vedere nu pareau avarii majore (per total reparatia pe casco a costat 7700 ron) 3) Radiatoru ca si tot ceea ce tine de AC difera foarte mult de la Sandero la Logan. 4) Pt colegul din Ploiesti care era curios in legatura cu radiatorul lui si daca sa isi ia masina de la service, radiatorul se produce la Ploiesti la Kalsonic, asa ca daca stii pe cineva pe acolo.... sfatul meu suna la vocea clientului ca sa ia in considerare anuntul tau. Iti vor da un raspuns (bun / rau) da il primesti. |
--------------------
dacia
sandero
2008
|
|
roland |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Deci...
La ala a ajuns radiatorul intre roti si la tine nu s-a indoit bara (ai spus ca doar s-a zgariat). Amanta lui... erati prieteni? De unde stii ca sa categorisesti? Airbag-urile nu sar in functie de viteza. Impactul frontal la 30km/h e foarte puternic. La viteza asta o adaugi si pe a celuilalt. La testele EURONCAP impactul e parca la 65 si vezi ce se intampla. Tu 30, celalalt tot 30 rezulta cam ca la EURONCAP. Eu NU CRED ca in momentul impactului aveai 30km/h. Te-ai uitat tu la vitezometru fix in momentul impactului? Nu erai ocupat sa franezi? |
--------------------
.
.
.
|
|
vladpc |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 2 September 08 ![]() |
Nu eram si nici nu suntem prieteni faptul ca femeia era amanta respectivului mi-a spus fata celui pe care il lovisem in timp ce asteptam rampa, 30 km/h era viteza cumulata a amandurura (sper ca e scris corect), daca citesti corect am zis ca la prima impresie parea ca doar s-a zgariat.
Daca citeai mai jos un pic vedeai ca am scris ca, calculele sunt facute in functii de acceleratii, iar o acceleratie mai precis o decceleratie destul de mare pt a face sa sara airbagurile se obtine la o viteza de 45km/h (viteza aproximativa). |
--------------------
dacia
sandero
2008
|
|
razuazu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 September 08 ![]() |
Gata s-a rezolvat am masina acasa e OK. Se pare ca intradevar sunt 2 tipuri de radiatoare.Una peste alta bine ca s-a rezolvat.
|
--------------------
Sandero
Laureat
2008 1,6 90CP
- PH-27***
|
|
boobybooby23 |
![]() ![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
sincer ar insemna sa-mi tradez colegii de munca dar nus ce ti-au spus cei de la dacia,ca sa poti rupe macar un piciorus la radiator trebuie sa indoi cadru motor sau cadru GMP si ca sa faci asa ceva trebuie sa o lovesti calumea(o bagi intr-ul copac,stalp,sant,etc.) dar nu la cv superficial,e ceva foarte suspect la mijloc.daca ai timp si ai nevoie de informatii da-mi un mail
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:11 |