Atentie la (service) Germanos!, nu cumparati de la germnos, au servicii execrabile
![]() ![]() ![]() |
Atentie la (service) Germanos!, nu cumparati de la germnos, au servicii execrabile
yoshi656 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 29 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
reno
scenic
1989
|
|||
adi_ar |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Fiind primul tau post iti urez bine-ai venit!
Sa stii ca partea care impune cunostinte si experienta, cea mai dificila pentru un service, este de obicei diagnosticarea, nu manopera de inlocuire piese. Toti carcotasii spun "Aaaa, a fost o rezistenta arsa (sau un senzor murdar, ca sa ramanem in domeniul auto) si mi-a luat x lei! Puteam s-o schimb si eu in 5 minute dar 'n-am avut timp'"! Adica ce ti se pare atat de firesc sa-si piarda timpul cu diagnosticarea moca? Daca este atat de simplu faceti diagnosticarea si reparatia acasa! Pentru partea cu garantia, ai dreptate! Inca din 1992 legea impune acordarea de min.3 luni garantie. Adreseaza-te cu o plangere la protectia consumatorului! PS Si eu am avut unele divergente cu cei de la Germanos, de alta natura, asa ca nu le tin partea! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Codrin-Bacau |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 18 September 07 From: Bacau ![]() |
@yoshy656
Io' am lucrat intr-un service GSM cca 6 ani...si te rog sa ma crezi la noi in service nu veneau numai 2-3 clienti/zi.... veneau in jur de 50-100 de oameni...ce ar fi sa satai sa desfaci sa zicem...30 de tel pe zi ( unele aveau probl se soft..sau alte chestii ce nu necesita desfacerea tel...) si asta pe moca??? cand desfaci un tel tre sa si raspunzi pt ce faci...au componente extrem de fragile/mici/sensibile, ce pot fi foarte usor atinse/stricate...spre ex benzile de la afisaj... sa nu mai zic ca si desfacerea unui tel. poate fi o chestie de finete "munca de chinez batran..." daca nu esti atent...poti deteriora carcasa...sau alte componente..in fine..nu trebe sa intram in amanunt.... ce vreau sa-ti zic... e firesc sa se perceapa o taxa pt diagnoza...cineva are o afacere..(service GSM)..cineva ia un salar...cineva munceste pt a gasi buba tel. tau... si alta chestie...ce este gratis in tara noastra??? |
--------------------
Renault
Symbol-Fidji
2007-1.5 dCI/70Cp
- BC-
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
suparat rau' baiatu'.... vrea sa-i bage-n faliment !
posteaza pe toate forumurile acelasi mesaj....... |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Legat tot de Germanos, am avut si eu discutii din cauza nesimtirii si incompetentei unor angajati de-ai lor.
Am vrut sa iau un telefon in rate de la ei.Dupa ce ca nu mi-au spus de la bun inceput ce acte sunt necesare pentru acest lucru si am batut drumul de vreo 3 ori de la sediul respectiv pana acasa si inapoi de imi venea sa dau cu aia de pereti, m-au mai dus si cu vorba vreo saptamana.In final imi spune la telefon, intr-un sictir total, ca de fapt a si uitat sa trimita copiile dupa actele respective la Bucuresti, pentru aprobare.De abia m-am abtinut sa nu o trimit la origini,i-am inchis doar telefonul. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
StefanT |
![]()
Post
#6
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Al 250-lea magazin Germanos a fost deschis acum 2 saptamani la Sebes parca.
E drept ca multi angajati sunt noi, si cu nasul pe sus, etc insa sunt multe magazine Germanos unde sunt angajati vechi, cu foarte mult bun-simt si bine pregatiti. Legat de service, ti se pot pune la dispozitie numere de telefon din service-ul central Germanos, care acum se afla pe soseaua Buc-Pitesti, la care te poti interesa de starea telefonul. Mai trebuie sa stii ca service-ul Germanos nu este autorizat pentru reparatii de nivel 3 pentru toate marcile de telefon, respectiv nici pentru Sony-ericsson momentan. In funti e de ce telefon aveai tu, schimbarea joystick-ului poate face obiectul unei interventii de nivel 3 (lipire cu aer cald pe placa de baza), caz in care telefonul pleaca mai departe si poate dura pana 3 saptamani. Legat de diagnosticare, nu se plateste. Asa scrie pe PV de predare-primire, insa daca nu esti de acord cu pretul reparatiei nu se plateste diagnosticarea. Legat de garantia lucrarii, depinde de telefonul tau. Spui ca nu mai avea garantie. In funtie de cauza care a dus la expirarea garantiei, se acorda sau nu acest beneficiu. Daca telefonul tau a fost scos din garantie in urmai unui soc mecanic sau contact cu lichidul, poti sta si in cap ca nu iti da nimeni garantie indiferent de natura interventiei. Si ultima chestiune, legat de telefon la schimb. Tin sa iti aduc la cunostinta ca in momentul de fata NU EXISTA nicio lege care sa oblige Germanosul sa iti dea tie, telefon la schimb. Sa fii contient de asta in primul rand Apoi, de obicei telefonul de schimb se acorda cand reparatia depaseste termenul scris pe procesul verbal. Si stii de ce? Pentru ca in acele 250 de magazine Germanos se primesc in medie 1,2 telefoane\ magazin \ zi. Asta inseamna statistic ca fiecare magazin Germanos receptioneaza lunar 30-50 de telefoane in service. Imagineaza-ti cum ar fi sa aiba tot atatea telefoane de schimb. Este absurd. Telefon la schimb se da doar pentru a fi mai usor pentru client, nu din obligatie, si cel mai important, IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL. Asa ca stimate initiator al topicului, supararea ta este in mare parte si din vina ta. Imi lasi impresia ca nu stii sa faci diferenta intre drept si obligatie si pe deasupra nici nu vrei sa te informezi corect. O seara buna! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
aqua |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.251 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
da. imi place, a tinut neaparat sa-si faca cont pe reno.ro
ca sa isi spuna parerea despre germanos |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
AMW |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
@StefanT
Interesant ce spui tu acolo...dar din asta eu nu pot sa vad decat lipsa de interes asupra nevoilor clientului. Nasol ca o astfel de MAREEE firma (cu sute si sute de magazine) nu isi poate permite sa dea telefoane la schimb...si sa isi lase clientul fara a isi putea utiliza serviciul (cel mai probabil) vandut de voi. In orice orange shop o sa gasesti zeci si zeci de telefoane de schimb pentru service...ce-i drept sunt cu functii de baza...dar macar clientul beneficiaza de un telefon pe perioada in care isi lasa telefonul in service...fie ca mai are garantie sau nu. Asta inseamna sa iti pese de oamenii care au incredere in tine...si din asta se vede interesul firmei catre clienti...din chestii marunte...nu neaparat din zeci si zeci si sute de mii de minute acordate atunci cand pica reteaua ![]() |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
GoGu |
![]()
Post
#9
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
OK, servicii de cacao (sau asa sa le percepi datorita asteptarilor exagerate si nerealiste) e posibil sa primesti de unde te astepti mai putin, nimic nou sub soare...
Dar mi se pare neobisnuit ca yoshi656 sa-si faca cont doar pt. a se plange de serviciile unei firme (firma ce nu are nimic de'a face cu specificul forumului). Asa ca pana una-alta se inchide. |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 00:06 |