DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inca o Dacie cu probleme la franare, trist... stiu

kog
post 1 Dec 2008, 13:42
Post #1


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




Revin cu inca un topic despre probleme la sistemul de franare. Imi cer scuze, dar am Dacie si cum spune cineva pe forum "Dacia nu te lasa nici o data sa te plictisesti."

Acum vreo 9-10 ani s-a dus pompa de frana, tata a schinbat-o, dar nu a fost atent si a montat garniturile de la circuitul spate invers(pompa cu 3 conducte) si nu prea aveam frane pe spate. In fine Probleme nu am prea avut ca e masina de garaj (120.000 km) Acuma cand daca am noroc o sa iau carnetul de soferi in cateva zile ne-am apucat sa o facem. Am dus Dacia la service si a venit verdictul: pompa trebuie schimbata, un etrier fata cam gripat, ferodourile uzate la maxim (cu toate ca in urma cu 150 km le-am schimbat si cum nu prea aveam frane pe spate nu au fost prea solicitate). Acum 3-4 zile am adus-o acas am vaz ca frana e cam elastica, am zis ca poate isi revine.

Ieri am mers pana la Arad (37km) soferul i-a dat 160 (cred ca vitezometrul e defect) ne-am plimbat, il intreb daca are frane si zica ca pe spate nimic, m-am urcat la volan, pedala cobora pana la fund abia din a doua, a treia prindea ceva.

Astazi am inceput sa o aerisesc cu taicamiu, pompa nu avea aer, de pe spate am scos ceva aer, situatia s-a imbunatati, dar nu cu mult. Am desfacut rotile pe fata si surpriza cea din dreapta aproape blocata, ma uit la planetara, vazelina iesise pe langa burduf probabil de la caldura.

Deci ce pot sa-i fac ca service-ul nu m-a ajutat, pompa de frana e asam si nu mai stiu ce sa ii fac, cred ca o s-o dezmembrez ca nu mai rezist

This post has been edited by kog: 1 Dec 2008, 13:49


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 1 Dec 2008, 13:56
Post #2


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ti-ai cam raspuns singur in ultima fraza. cine v-a pus sa luati de asam?
chiar daca o faceti, asteapta-te curand sa o schimbi.

desfa-o bucati, documenteaza-te bine pe forum cum sunt orientate garniturile, verifica musai limitatorul de pe spate sa lucreze sa nu fie blocat, regleaza-l jumate apasat.

verifica-i si regleaza-i si pedala de frana.

verifica neaparat si cilindrii receptori de pe spate,
e cam tampit sistemul de reglare la berlina fata de break, la tampuri m refer. daca nu mai imping cum trebuie bratele alea se adauga niste saibe sau o piulita M6 daca nu ma sinsel sa apese mai bine pe sabot.

aerisirea o faci cu masina pe roti, cu 1 persona-2 in ea.

This post has been edited by tzepesch: 1 Dec 2008, 13:57


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 1 Dec 2008, 14:21
Post #3


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




daca de aia am gasit, stiu ca asam sunt proaste, dar nu am gasit altceva si mecanicul nu a vrut sa schimbe garniturile in aia veche ca cica ii pericol. La tamburi pe spate unde tre sa bag saibele?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 1 Dec 2008, 14:27
Post #4


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




ce pericol poate sa fie la aia veche? wacko.gif
sunt satul de mecanicii astia de le "stie" pe toate, eu ma duc la service si iti spun eu ce sa imi faci la masina, nu o duc si "nu stiu ce are vezi tu ce-i faci p-acolo" dry.gif

This post has been edited by SSilent: 1 Dec 2008, 14:28


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 1 Dec 2008, 14:40
Post #5


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




e ultima data cand ma mai iau dupa taicamiu. Astept sa vina vara si ma ocup de ea cum trebuie (e ceva de lucru). Dupa ce am dezmembrat o Dacie 1300 si am facut-o la loc, si cat am mai lucrat la un CN ma gandesc ca nu imi prind urechile. Iau pe astia cu dezmembrari la rand ca am ajuns sa recuperez pana si piulitele si adio service, poate numai sa imi regleze unghiurile de fuga.

Apropo... Stie careva unde gasesc piese de Dacia din dezmembrari in Arad?

This post has been edited by kog: 1 Dec 2008, 14:40


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 2 Dec 2008, 20:48
Post #6


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




revin cu un post poate ma baga careva in seama, am umblat iar la frane, am schimbatetrierul blocat cu unul nou, urat al naibii si nefinisat (sc pulsor mot srl, probabil calitate asam sau mai rau, dar altceva nu am gasit), am schimbat si placutele (am pus fermit oare sunt bune?), acuma sta pedala mai bine (dupa inca o aerisire), dar tot nu e calumea frana, prinde tot dupa 1-2 sprituri, am verificat cilindri de pe spate, nu au scurgeri), la fel pe fata. Ramane ca problema Noua pompa de frana ASAM, oricum maine ma duc la mecanic si o cer pe aia veche inpoi, ii schimb garniturile si o pregatesc pentru un eventual transplant. Astept ceva sugestii, sfaturi si intrebati, va rog, deja ma dispera si nu mai stiu ce sa ii fac...


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 2 Dec 2008, 20:54
Post #7


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu-i adevarat

puslor sunt f bune.

sunt niste gagii care au plecat din fabrica care faceau pompe de ulei, Pulsor, f bune si si-au facut firma proprie.

e singura piesa de srl pe care am avut tupeu sa o pun pe masina. na-m avut nic o problema cu ea.

arata identic cu etrierul de uzina, care era de 4 ori mai scump. fix la fel finisate, acelasi material.


era in cutie albastra, cu niste masini pe ea? nu m refer l cutia de piese de origine.

daca venea in cutie d-aia, e f bun. eu sunt super multumit de ele. nici nu se compara cu asam ca si calitate. am luat itp-ul imediat cu el.

2 Dec 2008, 20:58:
fermit sunt bune.dar nu cele mai.... daca gasesti pe undeva, la piese de import, Ferodo SL. sunt fix ca astea de dacie, numai ca au un bumb pe mijlocu lor, pe fata exterioara. banuieesc, ca daca pleznesc clemele alea care tin placuta pe port-placuta sa nu cada...
vezi ca ferodo-sl se fac pt mai multe masini. ceri si te uiti la ele.
momentan sunt ok si fermiturile, de curiozitate cat au fost? si etrierul cat a fost?

f bune!!!


This post has been edited by tzepesch: 2 Dec 2008, 20:58


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 2 Dec 2008, 21:00
Post #8


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




sunt foarte fericit sa aud asta, acum incerc sa scap de asam&conex de pe dacie adica pompa de frana, de apa, aripa dreapta (nu se potriveste dom-le) botul nu il pot schimba ca e sudat sad.gif , si cilindrii de frana de pe spate (ma gandesc ca tot asam la 25 RON), tobele sunt productie propie an 2001 si nu am treaba biggrin.gif , deci maine sper sa fac ceva cu pompa aia, daca nu le-o indes pe gat la aia care au vandut-o
etrierul 60 lei nu stiu cutia, dar am garantia aia data de firma
placutele 15

This post has been edited by kog: 2 Dec 2008, 21:05


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 2 Dec 2008, 21:52
Post #9


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Nu da vina pe pompa din prima , blocheaza conducta care duce la frana de pe spate si apoi infileteaz-o la locul ei .......asa ramai decat cu frane pe fata daca ai pedala tun inseamna ca pompa e buna si pierzi pe undeva prin spate ........am si eu asam pe masina dar multumesc lui Dumnezeu isi face treaba ......bafta


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 2 Dec 2008, 22:08
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




post-336-1110552475.gif Adevarata vb aia...niciodata sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie biggrin.gif


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 2 Dec 2008, 23:52
Post #11


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




hip hip-subscriu....


cam atata am dat si eu pe etrier.

saracu, pe al meu a trebui sa-l schimb pt ca bloca pistonul pe apasat, schimbat vreo 2 cilindrii si avea stutu de aerisire rupt.era etrierul original, din 82. m-a pus l itp sa-l schimb. si n-am vrut sa dau 2 mil doar pt un stut de aerisire. ca atare am luat etrierul ala pulsor. bine am facut ca n-am luat asam. aveeee. incantat de acest producator...

placutele Ferodo SL pe care le-am luat au fost 35lei. cu senzori de uzura inclusi in pachet.

This post has been edited by tzepesch: 2 Dec 2008, 23:53


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 5 Dec 2008, 21:18
Post #12


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




am schimbat ambele etriere... frana pe fata am, adica daca reusesc sa prind pedala se blocheaza insa pe spate canci. Am desfacut tot sistemul, nu am scurgeri, am desfacut tamburii, am reglat distantele la disp. de autoreglare, am reaerisit. Nu am frana! Prima pedala e moarta... merge pana la fund, de la a2a incepe sa prinda mai sus adica pe la mijloc, dar este tot elastica (am sa mai aerisesc pompa). Daca apas pedala incet nu opune nici o rezistenta, merge pana la fund. Deci e asam-ul stantat pe pompa de vina?

astept sugestii ca se apropie itp-ul si e nasoala treaba
maine pun niste poze cu bestia ce a prins 160 biggrin.gif

This post has been edited by kog: 5 Dec 2008, 21:20


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 5 Dec 2008, 21:41
Post #13


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai fa o inca o data aerisirea.

tu sigur o faci corect?

din spate catre fata.

repartitorul pe spate iti lucreaza? daca da, strange-l cam la jumate.

la final fa aerisirea pompei, la cea mai de sus conducta! pedale, desfaci conducta usor, lasi sa curga, la pedala jos strangi conducta....

pana n-am facut si eu aerisirea pompei n-am scapat neam de aer. ramanea in corpul pompei.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Dec 2008, 22:45
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




etrieri de pulsor mot am si eu de 3 ani.sunt multumit.faza e ca sunt aceeasi etrieri care se vand in ambalajul de uzina doar ca nu au capisonul ala de cauciuc de protectie al aerisitorului.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 6 Dec 2008, 00:18
Post #15


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




QUOTE(tzepesch @ 5 Dec 2008, 21:41)
mai fa o inca o data aerisirea.

tu sigur o faci corect?

din spate catre fata.

*



nu e prima Dacie la care aerisesc franele... normal ca am inceput din spate, la repertitor nu am umblat nici o data, tre sa vad si la ala, iar pompa am aerisito pana la Dumnezeu si inapoi. Tre sa mai incerc si maine, am acuma lichid de frana cacalau biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 6 Dec 2008, 02:02
Post #16


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




tongue.gif

vezi ca-i f pacatos limitatoru ala.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 6 Dec 2008, 09:11
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Apropo cu limitatoru am vazut o solutie ala carpaci.Iei o bucata de sarma si il blochezi pe deschis.Si atunci cica vei avea frana totdeauna pe spate.
Nu stiu daca e buna idea, dar o sa incerc deorece nici eu nu am frane.Slab de tot.


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 6 Dec 2008, 09:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(motanpaul @ 6 Dec 2008, 11:11)
Apropo cu limitatoru am vazut o solutie ala carpaci.Iei o bucata de sarma si il blochezi pe deschis.Si atunci cica vei avea frana totdeauna pe spate.
Nu stiu daca e buna idea, dar o sa incerc deorece nici eu nu am frane.Slab de tot.
*



Sa nu il ti legat cu sirma ,stii cum fac unii : scot tot din limitator si-i fac filet , apoi dop si ai frina de zici ca nu-i masina ta .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 6 Dec 2008, 10:40
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Danut tu cum stai cu franele la frantuzoaicele tale?Prinde calumea ma gandesc biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 6 Dec 2008, 11:43
Post #20


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




adica il lasa deschis.

da, si dup-aia fac piruete pe strada.

nu-i chiar asa floare la ureche. trebuie sa functioneze, dar dupa reglajul de carte, ar trebui sa fie aproape inchis cu masina goala. astfel n-ai frane pe spate. dar, daca il reglezi la jumate deschis e suficient. basca ca atunci cand te asezi in masina se mai deschide si mai pui si roata de rez si troace in portb se mai deschide si atunci...


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 6 Dec 2008, 11:45
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




QUOTE(motanpaul @ 6 Dec 2008, 09:11)
Apropo cu limitatoru am vazut o solutie ala carpaci.Iei o bucata de sarma si il blochezi pe deschis.Si atunci cica vei avea frana totdeauna pe spate.
Nu stiu daca e buna idea, dar o sa incerc deorece nici eu nu am frane.Slab de tot.
*




vezi ca la o frana mai brusca, pe sistemul asta, o sa te trezesti cu spatele'n fata...


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Dec 2008, 11:59
Post #22


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai repartitorul ala a fost si el gandit...ce veti face iarna in curbe cand masina este usoara pe spate si frana pe spate va tine aproape ca cea de pe fata?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 6 Dec 2008, 12:14
Post #23


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




azi nu lucru la Dacie ca e sarbatoare, dar am vaz ca am si balta sub masina, conducta din dreapta de la pompa curge... Chiar nu mi-as fi imaginat ca ma voi chinui atata cu franele astea. Masina asta nu are sa mai vada service si mecanici cati kilometri mai are ea, mai bine o stric eu gratis decat altii pe bani mad.gif

edit: in sfarsit am vazut de ce nu tine pedala: pe la conducta din dreapta pierd lichid... la greu, cad pedalez mai ca nu tasneste... acumatre sa cumpar conducta sau mai rau pompa mad.gif

This post has been edited by kog: 6 Dec 2008, 22:31


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 7 Dec 2008, 18:20
Post #24


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




schimba conducta in prima instanta.

ori e busit filetul de la conducta, ori de la cilindru. nu mai strang si scapa


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POPEYE
post 9 Dec 2008, 04:00
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 8 September 07




MDA LOME EU CE POT SA ZIC AM O DACIE DIN 90 FRANE NEMAN AM SCHIMBAT SERVO FRANA ETRIERI FATA POMPA CIRCUIT DUBLU REPARTIRORUL LAM BLOCAT PE DESCHIS ETRIERI FATA STANGA-DREAPTA FURTUNE LICHID FRANA. FRANE NU AM, TINE CATEODATA DOAR FATA HMM DOAR UNEORI IN REST ZICI CA AM ABS INCETINESTE DAR NU FRANEAZA PEDALA E JOS DE TOT AER NU AM PE INSTALATIE AM FACUT AERISIRE PLACUTELE NU SUNT UZATE NICI FERODOURILE CILINDRI SPATE LUCREAZA NU CURGE PE NICAIERI CE DOAMNE IARTAMA POATE SA AIBA ??? CA MAM SATURATTT DE 2 SAPTAMANII MA CHINUI SI TOT DEGEABA sad.gif SI CU REPARTITORUL MAI DEGRABA SA AM FRANE PE 4 ROTI SI BINE DECAT PE 2 ROTI CELE DIN FATA SI SA FACI ACCIDENT CA NA E DESTEPT ROMANU SI PUNE REPARTITOR DE NOTA 10 CA NA DESTEPTI CA NOAPTEA. ASTEPT SI EU NISTE PARERI CEVA SAU CE SA II MAI FAC A MAI RAMAS DE INLOCUIT DOAR CONDUCTELE


--------------------
DACIA 1310 tlx 1990 - GL-86-PIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 9 Dec 2008, 06:21
Post #26


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Cat spanac ai mancat viteazule? Mai respira tata si schimba Caps-ul..... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif

This post has been edited by autom: 9 Dec 2008, 06:22


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Dec 2008, 11:38
Post #27


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai piesele ce marca sunt?>si la limitator nu trebuie umblat.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POPEYE
post 9 Dec 2008, 23:36
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 8 September 07




autom offf topic sincer primu copac sa fie al tau sau primul gard viteazu lu tata viteaz gun3.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif


--------------------
DACIA 1310 tlx 1990 - GL-86-PIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 10 Dec 2008, 16:05
Post #29


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




azi am fost la faculta si intre timp tata a schimbat conducta care pierdea lichid la greu si ... Surpriza! Frana merge tot pana la fund la prima pedala...alte sfaturi?

De mentionat: etrieri noi (de aia buni) 2 conducte noi, cilindri noi (nu stiu de care, dar nu curg ca i-am desfacut sa vad), pompa(asam mad.gif ) noua...

Deci astept si alte sfaturi


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Dec 2008, 17:28
Post #30


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ia pompa de autonova.si mai vorbim/


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 13:51
Forum Renault