DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme turometru, scurt circuit??????

gaboru4all
post 10 Dec 2008, 20:10
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




salut! am si eu o curiozitate...am o dacia break mode1310 CLj din 2000.care e problema: cand e masina pornita si claxonez se ridica la maxim acul de la turometru,la fel se intampla si cand semnalizez numai k nu se ridica la maxim ci doar se misca.ar putea avea un scurt circuit pe undeva? e cazul sa imi fac griji? sau e ceva normal la dacii..... multumesc...


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmf_panzer
post 10 Dec 2008, 20:14
Post #2


membru tit-tiri


Group: Members
Posts: 113
Joined: 27 October 08




eu stiu ca se intampla la cn-uri faza cu claxonu


--------------------
Dacia 1310 1987 tlx - B 22 CJP
... luxu' de pe pamant ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 10 Dec 2008, 21:08
Post #3


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




si eu am aceasi problema, doar cu claxonul. se poate remedia?


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Dec 2008, 21:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Da, evitati sa mai folositi claxonul ala.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 10 Dec 2008, 21:19
Post #5


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




si daca vreau sa claxonez ce fac? scot capu p geam si strig?? blink.gif


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Dec 2008, 21:22
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




si mai exact cat de des ai tu nevoie de claxon? La fiecare intersectie cumva?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmf_panzer
post 10 Dec 2008, 21:23
Post #7


membru tit-tiri


Group: Members
Posts: 113
Joined: 27 October 08




striga misca da-te in m*&%# m%&* pe geam si sa vezi ce efect o sa aiba... cel putin la fel de bun ca claxonu radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 tlx - B 22 CJP
... luxu' de pe pamant ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Dec 2008, 21:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




tocmai de aia la astia le-as sparge personal claxoanele si le-as dezumfla rotile. Am o problema cu bucurestenii cretini care in intersectie claxoneaza din instinct cand vad semaforul ca se schimba de la galben la verde si apoi se fac mici de tot in scaun si cuminti.

Sau iara l-am mai vazut pe un cretin cu un jeep, de data asta de ilfov care avea masina parcata pe trotuar, da sa plece, iasa pe drum, merge 10 metri si in fata intersectia era blocata iar el claxoneaza repede de 2 ori. Cred ca jeepul lui are prioritate speciala cand vireaza la stanga.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 10 Dec 2008, 21:36
Post #9


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




turometre prea bune...primesc interferente din partea claxonului si o citesc ca fiind turatie



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 10 Dec 2008, 21:39
Post #10


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




oricum ochii mei nu stau in turometru cand apas p claxon, dar vroiam sa nu fie vreo problema, sa nu fie vreun scurt


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 10 Dec 2008, 21:49
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




da si p mn ma enerveaza cretinii kre claxoneaza sa pleci repede...sau knd e un drum unde trebuie sa cedezi trecerea si te claxoneaza sa te bagi ami repede. eu am facut si accident din cauza asta:| eram mai la inceput si m-a claxonat un idiot si yo sa plec repede si nu am mai fst atent si am intrat intr-un logan kre mergea regulamentar;))wink.gif)


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Dec 2008, 21:51
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




idiotu avea numar de bucuresti sau ilfov?biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Dec 2008, 01:14
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




trebuie desfacut si reparat (de cineva care stie un pic de electronica), sau inlocuit , daca el este vechi este posibil ca unele piese electronice din componenta lor sa fi pierdut din calitati o schema gasesti aici


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 11 Dec 2008, 01:26
Post #14


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Eu as incerca mai intai cu un condensator montat in paralel pe claxon. Cum este ala de pe alternator.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 11 Dec 2008, 09:05
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Si eu am o mica problema cu turometrul. Cand fac frana de motor turiatia se reduce cu 1000 rpm,iar cand calc acceleratia revine la normal. Treaba asta o face doar cand motorul este rece, dupa aia functionaeza normal. Ce o fi oare?


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 10 Jan 2009, 14:13
Post #16


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




postez aici ca sa nu mai deschid threaduri aiurea. Intotdeuna cand pornesc Dacia la frig (azi la -14) acul turometrului e peste tot in cadran, bate de la 0 la maxim incontinuu ca nici nu il vad calumea, asa de repede se intoarce. Dupa a doua pornire la 5 minute merge normal. Stiu ca am mai postat problema, dar nu mi- s-a raspuns si chiar nu stiu care e cauza. Problema apare doar cand e foarte frig.


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Jan 2009, 00:27
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




trebuiesc schimbati condesatorii electrolitici din montaj


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 11 Jan 2009, 01:33
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Am SI eu o problema cu turometrul. De curiozitate doar:
-pornesc motorul si se intampla undeori sa se opreasca. acul turometrului ramane pe la 1000RPM;
-cand este rece motorul, acul merge greu, parca ar fi incleiat;
-dupa ce se incalzeste motorul merge OK turometrul, indica bine, revine si la 0...
De ce naiba face asa? E vreun defect sau e normal?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Jan 2009, 13:02
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




posibil ceva mecanic vaselina (cu care e uns axul) groasa sau veche sau se blocheaza , cind se incalzeste inauntru se dilata ceva pe acolo si merge


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 11 Jan 2009, 13:54
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Merci, plauzibil biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 16:11
Forum Renault