DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema cutie de viteze, Nu intra la rece intr-a 2-a

Alex G.
post 24 Dec 2008, 10:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Va salut si pun si eu o problema de diverse! Nu conteaza marca si modelul masinii fiindca aceasta problema poate fi generala fara anumite particularitati pentru un tip specific de masina.

Problema e ca: Nu-mi intra cutia de viteze in treapta a 2-a la rece. Dupa ce parcurg cateva sute de metri, intra perfect fara caraiala fara efort.

Unde e problema ? Sincronizatorul sau pinioanele treptei a 2-a ? De mentionat ca ulei am in cutie.

Sarbatori fericite,
Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 25 Dec 2008, 14:55
Post #2


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




ulei gros in cutie wink.gif acceasi problema;asta pe timp de geruri mari;in restul anului NO problem


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solenza_scala
post 25 Dec 2008, 14:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 9 June 08




Same over here!


--------------------
Dacia Solenza ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 25 Dec 2008, 20:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Cred ca uleiul este ok fiindca l-am schimbat acum o luna. Este norma scrisa in cartea tehnica.

ALEKS


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulic'
post 26 Dec 2008, 10:45
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 28 January 07




Ai cumva ambreiaj cu actionare hidraulica?De acolo mai poate fi, la rece nu debraiaza complect si agata un pic.Incearca sa faci o aerisire poate se rezolva.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5 dCI , 2006 - IF 90 ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 27 Dec 2008, 13:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Da, am ambreiaj hidraulic. Se prea poate sa fie aceasta cauza! Am sa tin cont si de parerea asta.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 27 Dec 2008, 14:05
Post #7


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




nu te lega de nimic altceva decat de uleiul din cutie... daca duci masina intr-un garaj ceva incalzit sa vezi ca nu mai ai problema asta... iar daca tot o lasi afara... cat stai cu motorul pornit pentru dezaburire si dezghetare si in primul km uleiul din cutie numai bine ajunge la temperatura de functionare... si chiar tu subliniezi cum e la rece si cum e la cald... daca vrei sa nu mai simti deloc treaba asta pune in cutie un ulei cu o vascuozitate mai mica decat ai acuma si ai sa vezi ca nu mai ai probleme.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 27 Dec 2008, 15:40
Post #8


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Eu la Tico am acceasi problema.

Intra greu in viteza 2.


Debraiaza complet , am verificat bagand in R.


VAd ca azi, cand era frig, nu a mai facut probleme.

Banueisc ca sunt sincroanele duse si uleiul mai gros le ajuta la sincronizatoare.

Ps. uleiul este nou in cutie.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 31 Dec 2008, 12:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Chiar ma calca pe nervi! Trebuie sa trec din a 1-a in a 3-a pana se incalzeste. Nici la Dacia 1300 nu facea asa. Uleiul este 75W90, cum zice in cartea tehnica.

Eu cred ca e de la sincronizator. Mai merge din cand in cand cu dubla-debraiere.

An nou fericit,
Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 31 Dec 2008, 15:48
Post #10


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Eu tot cred ca e de la ulei... Pur si simplu cand e frig dimineata intra oribil, intra..dar greu si cu zgomot de genu frecat... Dupa 30 se incalzeste si merge relativ ok... Vara merge super.

De aici trag concluzia ca este de la ulei care nu a fost schimbat niciodata, doar completat pentru ca e auriu ca in prima zi, completat cu T1 d-ala de kko.

Am cumparat 4 litrii de ulei Castrol 75W90 si la vara vreau sa-l schimb ca ma enerveaza f. rau mai ales ca eu merg 90% cu masina cand e rece...


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 31 Dec 2008, 17:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Mai este o solutie pe care o adopt cu succes in ultima vreme: plec direct cu a 2-a. Avand motorul de 1.8L, nu am nici o problema, nici nu tremura, nici nu trebuie sa accelerez peste 1500 ture pentru a pleca de pe loc.

De pe loc, intra a 2-a, atunci cand e rece cutia. Apoi merge perfect, fara caraiala fara nimic.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 16:19
Forum Renault